Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-16, 23:49   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

2011-09-17 Citron - Joker Stursk/Tournesol (Trav)



Datum: 2011-09-17
Tid: 15:32
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Citron - Joker Stursk/Tournesol
Period: ft

Spel: Citron 1
Insats: 5
Odds: 2.80
Bolag: bet365

Motivering:
Här kommer en H3H som jag hade missat helt men fick ett samtal om precis där oddsen borde vara totalt omvända och lite till!

Citron har knall form, Örjan i sulkyn och framför allt kommer få rygg på favoriten Hallelujamoment F. Med tanke på åbys extra innerspår över upploppet är det ju ingen risk att hästen fastnar samtidigt som det är ruskigt svårt för hästarna bakifrån att ta in något i slutet.

Tournesol har sämre kusk och lär inte hamna något vidare till från sitt spår 5 då hästen inte är speciellt snabb ut.

Joker Stursk, ja vad skall man säga spår 11 och hästen skall överhuvudtaget inte ha något med utgången av detta spel att göra.

Jag skulle bli ruskigt förvånad ifall inte Citron är favorit i denna H3H imorgon när det är spelstopp. Oddsen borde Citron borde enligt min mening vara max 2 ggr så skynda fynda
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 08:08   #2
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Tack för Citronen.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td