|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Ranksumma för ensam vinnare eller jackpot kan du få av mig, har knackat in ranklistorna i excel så det är en enkel körning. Poängsummor vet jag inte vad du menar med dock, men samma som ranksumma antar jag? All info för det här finns i bibeln, men du måste göra en egen sammanställning och analys för att svara på de frågeställningar som inte tas upp i boken.
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Tack för snabb respons... Med poängsumma syftar jag på prispoäng och prestationspoäng inför loppen för de hästar som gått segrande. Men detta kanske helt enkelt inte har blivit statistikfört speciellt ingående? Vore väldigt uppskattat om du lät mig kika på något av den statistik du knappat in från bibeln. Den statistiska analysen gör jag gärna, det är min starka sida. Att få tag på materialet har jag större problem med. Men om allt står i bibeln blir jag säkert nödgad att köpa den ändå vad det lider. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Först vill jag tacka för en bra tråd och bra förslag om vilka böcker man bör köpa. Sedan tycker jag att inlägget jag citera är intressant, sådan små detaljer kan vara avgörande om man ska köra hela eller reducerade system. |
||
|
|
|
|
|
|