Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-07, 10:35   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

NFL Wild card-matcher


Houston Texans -4.0, 1.90 @ Bet365.

Texans spelar alltid inför fullsatt arena hemma och här ska laget bara inte göra bort sig trots tre raka förluster.

Pinnacle har 1.95 för er med konto där.

Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 18:35   #2
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Gillar också Texans, linan har stigit till -4 också (låg på -3 för några dagar sedan). Nästan alla av Bengals vinster har kommit mot lag med losing record medan de har förlorat mot de bättre lagen. Gillar även Falcons +3 mot Giants (spelas imorgon).
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 22:45   #3
 
fishys avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 1417


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite tankar kring saints-lions ?.

jag tror saints tar hem denna vinsten 7/10 gånger, själv som ett saints ( FAN ) har sett vad grabbarna klarar av och detta fixar dom.

oddset på saints är värdelöst vilket det borde va *
så frågar är vilket hcp som är bäst blir det en tight match eller börjar brees med 3 td passningar till graham ?, eller låter han sproles springa som en galning.

Jag testar iallfall saints -7 till 1,51 fegar med 1 td och kör en större insats. underspelet lockar också lite blir nog livespel med. hoppas jag inte behöver skämmas sen.
fishy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 15:38   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

Tankar idag, någon?
Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 16:03   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Ska kolla runt lite, men leanar åt Steelers.

Har extremt svårt se att Tebow ska lösa det här. Steelers med #1 defence kommer ladda line of scrimmage och stoppa run. Tebow har inte förmågan att passa bollen, såvida inte WR står bredvid och är helt öppna. Tror Broncos kommer ha många 2nd & 3rd downs när de behöver 8-10 yds.

Linan på -9, jag skulle kunna tänka mig en TD till. Jag tror på en ganska ugly tillställning 24-3 pittsburgh och tyvärr får Tebow se slutet från sidlnjen efter att ha blivit pulled i tredje kvarten.

Det kanske inte var en lean, mer en full lutning.......
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 16:56   #6
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Ska kolla runt lite, men leanar åt Steelers.

Har extremt svårt se att Tebow ska lösa det här. Steelers med #1 defence kommer ladda line of scrimmage och stoppa run. Tebow har inte förmågan att passa bollen, såvida inte WR står bredvid och är helt öppna. Tror Broncos kommer ha många 2nd & 3rd downs när de behöver 8-10 yds.

Linan på -9, jag skulle kunna tänka mig en TD till. Jag tror på en ganska ugly tillställning 24-3 pittsburgh och tyvärr får Tebow se slutet från sidlnjen efter att ha blivit pulled i tredje kvarten.

Det kanske inte var en lean, mer en full lutning.......
Håller med dig här! Tror steelers defense kommer låsa ned den här matchen. Man är bättre än broncos på third down conversions samtidigt som båda lagen tillåter lika många. Fourth down conversions är man också bättre på samtidigt som man tillåter färre.

Har även fått rapporter om att Rashard Mendenhall är skadad eller är jag fel ute?

Överlag tror jag det kommer bli en ganska tät match, tror inte på en fullt så säker vinst för steelers som du tror lillis. Jag går för en poängsnål ganska tråkig match.

Ogiltigt spel-ID: 704931



I den tidiga matchen tror jag på en omvänd matchbild. Full action där man vet att flest poäng vinner, testar:

Ogiltigt spel-ID: 704934


Senast redigerad av luntfen den 2012-01-08 klockan 16:59.
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 16:57   #7
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Själv har jag gått in med 4 units på Broncos +8.5. Tycker läget för en upset inte kan bli bättre, Roethlisberger spelar halvskadad, mendenhall out, Steelers 1-8 ATS senaste 9 bortamatcherna som 9+ favoriter, Verkligen ALLA skrattar åt Broncos.

Men visst, broncos imponerar inte alls för tillfället. Dock så verkar ju Tebow vara holy och skulle inte förvåna mig om han vänder ett underläge till rak vinst för broncos.

Kul att man kan se det så olika Lillis, lycka till
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 17:02   #8
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Själv har jag gått in med 4 units på Broncos +8.5. Tycker läget för en upset inte kan bli bättre, Roethlisberger spelar halvskadad, mendenhall out, Steelers 1-8 ATS senaste 9 bortamatcherna som 9+ favoriter, Verkligen ALLA skrattar åt Broncos.

Men visst, broncos imponerar inte alls för tillfället. Dock så verkar ju Tebow vara holy och skulle inte förvåna mig om han vänder ett underläge till rak vinst för broncos.

Kul att man kan se det så olika Lillis, lycka till
Vi ska inte räkna ut en halvskadad Roethlisberger. Tyckte han spelade bra med bruten fot i Super Bowl förra året, det är mer än halvskadad

Men den som lever får se, kanske man får gå tillbaka till ritbordet. Ju mer vettiga åsikter ju bättre tycker jag!
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 17:11   #9
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trots att jag är en steeler så var jag sugen på broncos +9 eftersom alla verkar toksåga dom men kompromissade med -7.5 steelers..
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 17:37   #10
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag går med antal sacks över 4.5 @2.96 i Giants matchen. Båda LTs är svaga och är uppe mot bättre pass rushers, stort odds och i en sån typ av match tror jag att QBs väljer säkerhet (sack->punt eller kasta bort) framför att försöka få iväg pass under press.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 21:04   #11
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Själv har jag gått in med 4 units på Broncos +8.5. Tycker läget för en upset inte kan bli bättre, Roethlisberger spelar halvskadad, mendenhall out, Steelers 1-8 ATS senaste 9 bortamatcherna som 9+ favoriter, Verkligen ALLA skrattar åt Broncos.

Men visst, broncos imponerar inte alls för tillfället. Dock så verkar ju Tebow vara holy och skulle inte förvåna mig om han vänder ett underläge till rak vinst för broncos.

Kul att man kan se det så olika Lillis, lycka till

Jag skulle nästan kunna sticka ut hakan och säga att Pittsburghs defence kommer göra mer poäng än Denver.

Men som BG säger: Trav är Trav, alla lopp ska köras osv etc
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 21:13   #12
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Jag skulle nästan kunna sticka ut hakan och säga att Pittsburghs defence kommer göra mer poäng än Denver.

Men som BG säger: Trav är Trav, alla lopp ska köras osv etc
Hehe inte alls omöjligt att de gör det. Snart Kickoff!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-08, 23:22   #13
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

känns som man inte kunde haft mer fel. Vad tebow matar!!
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 08:07   #14
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg bara första Q och trodde då att det skulle bli en blowout, playcallingen i broncos va helt galen:P Gick och la mig och vaknar nu och ser att Broncos vann i ot så bettet satt fint till slut

Hur långt ska Tebow ta broncos?

Senast redigerad av Vurpan den 2012-01-09 klockan 08:09.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 13:13   #15
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Tebow var galen igår men tror det kommer ta stopp mot Patriots... Men man vet ju tyvärr aldrig
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td