Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-29, 15:50   #1
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

2012-10-30 Linköpings HC - HV 71 (Elitserien)



Datum: 2012-10-30
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: Linköpings HC - HV 71
Period: ml

Spel: Linköpings HC
Insats: 2.5
Odds: 1.85
Bolag: Bet365

Motivering:
Mina tankar angående LHC - HV är att det kommer bli en jämn match, förmodligen målsnål och framför allt underhållande. LHC har spelat som en sinuskurva på sistone dvs varierat. Jag tycker mig se ett mönster att laget konsekvent spelar bättre mot bättre lag än sämre. Jag tror att Melin har lite problem med att motivera grabbarna. LHCs två förluster senaste 5 matcherna kom mot Timrå och Rögle medan man har spöat både Frölunda och SAIK. LHC är också ett mycket bättre lag hemma än borta. Samtidigt har HV 4 vinster på 5 senaste där man lyckades knipa 3 raka uddamålssegrar vilket måste stärkt moralen. Lagets enda möte denna säsong var i Jönköping och resulterade i en LHC vinst,

Då stod dock Gunnarsson i mål för HV vilket han inte lär göra på tisdag. LHCs största frågetecken inför denna säsong var målvakterna men där har Engstrand börjat visa att han kan leverera. Trots att hans teknik inte är optimal räddar han ändå puckarna. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska spela PK eller ML runt 1,85-1,87 men jag kommer lira något av dem. Arlbrandt är bra på straffar men det är också Wesslau. Jämtin antas att inte spela med tanke på att övergången är så pass färsk som den är.

BoL
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-29, 20:45   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rätta mig gärna om jag har fel, men är inte PK och ML samma sak?
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-29, 21:11   #3
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejmike Visa inlägg
Rätta mig gärna om jag har fel, men är inte PK och ML samma sak?

Nej, pk är pengarna tillbaka vid oavgjort medan ML är inklusive övertid och straffar dvs vem som tar flest poäng
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-29, 22:04   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Nej, pk är pengarna tillbaka vid oavgjort medan ML är inklusive övertid och straffar dvs vem som tar flest poäng
Då hade jag ju rätt, men ändå fel! Vet att PK är att likställa med DnB, men alla de bolag jag använder har push på kryss efter FT om man spelar ML på all hockey förutom amerikansk. Huvudsaken är att jag är med
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td