Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-15, 19:48   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NFL Week 11


Som ny på forumet tar jag mig friheten att skapa en ny tråd!

Match inatt, Bills - Dolphins, och jag lirar under 45 p. Dolphins försvar suger och Bills saknar Fred Jacksom som gjort 3 rush TD i år. Tror det blir en jämn tillställning där båda lagen kan vinna, men det kommer att bli poängsnålt.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 19:53   #2
 
eventourss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 275
Standard

Välkommen hit!

Låter som ett vettigt spel, jag ryggar och vaknar förhoppningsvis nöjd imorgon!
__________________
"En sak är starkare än all världens arméer, en idé vars stund har kommit"

- Victor Hugo
eventours är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 20:00   #3
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Som ny på forumet tar jag mig friheten att skapa en ny tråd!

Match inatt, Bills - Dolphins, och jag lirar under 45 p. Dolphins försvar suger och Bills saknar Fred Jacksom som gjort 3 rush TD i år. Tror det blir en jämn tillställning där båda lagen kan vinna, men det kommer att bli poängsnålt.

Om jag försått det här rätt så spelar du alltså Under i en match där du själv säger att ena lagets försvar suger? 1+1= 3? jag får inte ihop hur du tänker?
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 20:09   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Om jag försått det här rätt så spelar du alltså Under i en match där du själv säger att ena lagets försvar suger? 1+1= 3? jag får inte ihop hur du tänker?
Sorry, menade så klart offense! My mistake!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 20:14   #5
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror inte Jacksons skada har så stor inverkan, CJ Spiller kommer få mängder av carries och har sjuka 8 ypc. Dolphins försvar suger inte, ett top 5 rundefense helt klart. Om vi skulle säga att de stänger ner Bills run så förväntas Fitzpatrick skära sönder Dolphins secondary...Ingen god idé då han inte är en elitqb och brukar faila rejält när han förväntas leda sitt offense. Dock ska sägas att Miamis pass-defense inte är nått att hänga i granen så han borde kunna flytta bollen förhållandevis bra.

Ang. Miami så tror jag att de är otroligt revanschsugna efter Titans-matchen i söndags. Blev totalt överkörda poängmässigt men det berodde framförallt på misstag från deras sida, i total yards gained så vann Titans enbart med 20-30 yards.

Första tanken säger under men nått säger mig att det nog kan sprudla till en hel del poäng iaf inatt. Spelat att Bush gör TD och ML Dolphins, dock små insatser på båda då den här matchen verkligen kan sluta hur som.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-15, 20:20   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Tror inte Jacksons skada har så stor inverkan, CJ Spiller kommer få mängder av carries och har sjuka 8 ypc. Dolphins försvar suger inte, ett top 5 rundefense helt klart. Om vi skulle säga att de stänger ner Bills run så förväntas Fitzpatrick skära sönder Dolphins secondary...Ingen god idé då han inte är en elitqb och brukar faila rejält när han förväntas leda sitt offense. Dock ska sägas att Miamis pass-defense inte är nått att hänga i granen så han borde kunna flytta bollen förhållandevis bra.

Ang. Miami så tror jag att de är otroligt revanschsugna efter Titans-matchen i söndags. Blev totalt överkörda poängmässigt men det berodde framförallt på misstag från deras sida, i total yards gained så vann Titans enbart med 20-30 yards.

Första tanken säger under men nått säger mig att det nog kan sprudla till en hel del poäng iaf inatt. Spelat att Bush gör TD och ML Dolphins, dock små insatser på båda då den här matchen verkligen kan sluta hur som.
Som jag skrev ovan så blev det fel. Det är Dolphins offense som suger
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 00:11   #7
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Som jag skrev ovan så blev det fel. Det är Dolphins offense som suger
Redigera ditt första inlägg då?!
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 00:56   #8
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Jag passar men hoppas på vinst för Bills pga mina season props. Kan gå hur som helst känns det som.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 12:49   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satt som en smäck!

Återkommer med analyser inför söndagen.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 13:27   #10
 
eventourss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 275
Standard

Kul ditt första spel blev en WIN. Ska du inte köra så man kan se ditt spreadshet?
__________________
"En sak är starkare än all världens arméer, en idé vars stund har kommit"

- Victor Hugo
eventours är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 09:49   #11
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte helt lätt att hitta vettiga spel detta veckoslut tycker jag. Men jag har ändå lyckats hitta några guldkorn (?).

Magkänslan har sagt hela veckan att Saints kör över Raiders. Visst, det finns faktorer som säger tvärtom. Tänker då främst på att Raiders lär vara revanschsugna efter förra veckans kross, och att de dessutom har fördel av hemmplan. En hemmaplan som inte lär vara till Saints fördel eftersom de är ett ”domelag”. Jag tycker dock att Saints är ett betydligt bättre lag än vad statistiken visar och att man kommit igång de senaste veckorna. Raiders har dessutom stora skadebekymmer bland RB's och tappet av McFadden kommer att vara stort. Jag spelar Saints – 4,5. Dessutom fyller jag på med en mindre slant på Saints -11,5 då jag helt enkelt tror att Saints kör över Raiders!

Nästa lir blir Rams -3,5 mot Jets. Jets liknar närmast en parodi och den senaste veckans turbulens i pressen lär knappast ha en positiv inverkan. Rams har mött svåra motståndare på slutet och gjorde en fin insats senast mot 49ers. Jets offense är ett skämt och man gör bäst i att försöka hitta en ny coach och sikta på nästa år...

Det sista spelet blir på matchen Redskins vs Eagles. Har velat hela veckan kring vilka jag tror vinner och det är verkligen inte lätt att bena ut. Båda lagen har svag form och dessutom startar Eagels med en rookie-QB sedan Vick fått hjärnskakning i förra matchen. Jag tror inte lagen presterar allt för många poäng utan lägger en liten slant på under 44 p.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-18, 12:13   #12
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Tack för dagens tips! Tar o ryggar i hopp om att vända min dåliga trend.
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 07:00   #13
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ohlzon Visa inlägg
Tack för dagens tips! Tar o ryggar i hopp om att vända min dåliga trend.
Tre av fyra får vi vara nöjda med! Ska se om jag kan hitta något matnyttigt i kvällens match. Återkommer!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 20:32   #14
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stor match i MNF om några timmar. 49ers och Bears är två lag som imponerat under säsongen och det blir en intressant match. 49ers är favoriter hos spelbolagen, lite väl stora favoriter tycker jag. Bears saknar sin QB Cutler men även 49ers saknar sin QB (Smith) som lämnat sent återbud. Båda lagen lever dock högt på sitt defense och sin starka rushoffensiv.

Jag tror på en jämn och tät match och kan inte låta bli av att frestas av de fina oddsen på Bears. Chicago tror jag mycket väl kan vara NFC:s representant i Super Bowl!

Jag provar Chicago +3,5 i en tuff, hård och troligen poängfattig match.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td