![]() |
Pengafördelningen så går jag på jurets linje
|
Fan vad taggad jag är! Förberedelserna är nästan det roligaste!
|
Är vinstfördelningen spikad?
|
Citat:
|
Idag smäller det!
Bara för att förtydliga, är man inte på plats i draftrummet ikväll så får man leva med sina autopicks. Inga återbetalningar! Är allt glasklart inför draften så vi slipper tjafs? |
Är det kl 21.00 svensk tid som gäller?
|
Citat:
För övrigt så kan jag angående draftordningbesvikelsen meddela att den som draftade sist ifjol var vinnaren, Juret, som gick 12-0 och krossade allt motstånd så det går att lyckas från alla platser i draften! :thumbup: Precis som BroderH säger så om det är någon som känner sig intresserad av att påverka inställningarna i ligan så lär ni nu innan draft kolla över det och meddela oss om eventuella förändringar som ni har förslag på att göra. |
Citat:
|
Citat:
|
Är på resande fot idag. Mitt tåg är inställt och ersatt med buss. Om allt går som det ska är jag hemma 20:15. Håller tummarna för att det inte blir några mer förseningar.
|
Citat:
|
Home and dry! Let's do this
|
Det känns tryggt att 3 av 5 RBs är antingen skadade eller avstängda inför första matchen...
|
Behöver comish ruling
Såg nyss att jag droppade Cunningham istället för Dorsett... funderade på att starta Cunningham... :drunk: Om det går att fixa, tack |
Citat:
|