Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-23, 00:28   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 160
Sharp$: 2207
Standard

Ja detta verkar gå segt, en jäkla soppa detta. Men om jag nu måste ge min input.

Tråkigt för Lazlo att hamna i allt detta som comissioner, du har gjort ett superjobb, och jag kan förstå dig. Jag har själv varit värd för två ligor, där folk inte betalat. Dock är detta två ligor där jag känner samtliga deltagare irl, där det finns i stort sett 0 risk för scam, och jag har fortfarande blivit lite smått irriterad att folk inte kunde sköta detta.

Så ärligt talat, inget emot Harletun för det är säkert ett ärligt misstag och du är en bra eprson osv, men det är lite dåligt att inte bara skicka iväg pengarna, faktiskt. Det verkar du förstå själv så ingen idé att jag fortsätter.

Så vad som görs med pengarna bryr jag mig inte om faktiskt, om dom går till nästa person (inte jag), välgörenhet, potten i nästa liga (?), Harletun, eller Lazlo själv, dont care.
__________________
Tennis:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-27, 09:21   #62
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 31
Sharp$: 321
Standard

Det var tråkig läsning...
Själv tycker jag att det borde vara självklart att betala innan ligan startar. Kan man inte betala innan start så kanske man inte skall anmäla sitt intresse att vara med..

När man skickat betalning så kan man även höra av sig till Lazlo och be om en bekräftelse på att pengarna kommit fram.

Nästa säsong tycker jag att vi kan införa en deadline för betalning. Om betalning inte kommer in går platsen till annan spelare.

Jag tycker att mequei´s förslag låter bra 50/50 harletun/barncancer

Tack för ett bra jobb Lazlo! Jag är gärna med nästa år igen
mindbender79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-03, 19:50   #63
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Efter många om och men så har Harletun meddelat mig att 34.85% av hans vinst på 6600kr ska skänkas till någon cancerfond.

Därmed har jag nu skänkt 2300kr till Barncancerfonden och 4300kr behåller Harletun själv.

Här nedan kommer bevis på donationen:

Spoiler:


https://imgur.com/a/qJlsZ
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+20), mequei (+20)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td