|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Kommer snart att starta upp en tråd för respektive liga så att deltagande lag kan börja diskutera upplägget (bl a draftdatum)
Skulle dock vilja veta vilka ligor som Broder H, eddieh, Harletun och fatjake vill vara med i. Ni har meddelat att ni vill vara med men inte i vilken/vilka ligor. Som det ser ut nu så kommer det förmodligen bli 12/14 lag i Liga 1 och 2, i liga 3 ser det tunnare ut med 6 lag i dagsläget. Hoppas på nån av ovan nämnda i Liga 3 Quack
|
|
|
|
#32 |
|
Vill vara med i liga 1 och 2. En standard och en PPR räcker gott och väl för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Känner ni ngn som skulle kunna tänka sig att vara med så tveka inte, kolla om personen vill! Sharp 1 och 2 ser lika bra ut som tidigare år. Gott! MoTM
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 4875Hockey-VM 2013 Stats: 11 - 8 - 6 ROI: 113.31% Vinstprocent: 57.89% |
Jag kan vara med i vilken liga som helst, inklusive liga 3, men vilka det blir beror som sagt på datum.
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Quack
|
|
|
|
#36 |
|
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1117Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
Anmäl mig gärna till liga 1 och 2
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Låter ju som det blir några ligor även denna säsongen, roligt!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tja!
Jag är gärna med i liga 1 och jag kan drafta när som. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sugen på liga 3, beroende lite på upplägg och insats osv
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kul! Jag skriver upp dig preliminärt i Liga 3 så hoppas vi att upplägget blir bra.
Quack
|
|
|
|
#41 |
|
Jag vill vara med i liga 1!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nu har jag fått svar från alla. Sätter mig ikväll och knopar ihop Ligorna och startar nya trådar för alla ligor.
Quack
|
|
|
|
#43 |
|
Hej
Drafterna kommer att ske 3-5 September, blir det för sent? NFL börjar 6/9, men alternativet för att få med alla i draften var att drafta några ligor redan torsdag/fredag veckan innan. Quck
|
|
|
|
#44 |
|
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Jag skriver ett inlägg här och uppdaterar det med vilka som betalat, samt vilken summa:
Lazlo - 7k MonstersOfTheMidway - 7k mindbender79 - 2k Harletun - 2k Juret - 6k mequei - 7k gide76 - 1k eddieh - 2k ExtraCheese - 2k jaroiten - 6k fatjake7 - 1k janbanan1 - 5k Onilsson - 1k BroderH - 1k Misär - 1k SH - 7k steen - 1k MrHansson - 7k
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) |
|
|
|
|
|
|