Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-02, 19:49   #1
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

BAL Ravens Vs. NY Jets - HJÄLP! -lirat fel...


Hallå käre NFL-gurus,

Situationen är som så att jag lirat helt fel på en NFL-match, fråga mig inte hur (kolla signaturen )... Men det stora mysteriet är nu hur vida jag borde köpa ut mig eller inte. Köper jag ut mig så går jag ett antal tusingar minus så nu önskar jag få era tankar angående matchen för att avgöra om det är värt förlusten.

Matchen är då mellan BAL Ravens mot NY Jets. Mitt lir är NY Jets -2 till oddset 1.71.
Idag kan man få samma spel till oddset 1.83.
Motsvarande spel på Bal Ravens (+2) är 1.95, så en förlust är given vid köp.

Kollar jag lite statistik (utan att ha några större förkunskaper) så känns det som att BAL Ravens har lite fördel med fler vinster på siståne samt flera vinster mot Jets sen tidigare. Men hur är det med nyheter, form, motivation, transfers har jag ingen aning om och där kanske ni kan upplysa mig.

Vad är era spekulationer kring matchen?
__________________
Blame it on the Vodka

Senast redigerad av DenDära den 2010-09-02 klockan 20:06.
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 20:23   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

-2 pa Jets ar nu 1.926 hos Pinnacle.

Matchen spelas inte forrans nasta mandag sa om jag vore du skulle jag definitivt avvakta iallafall till mandag (och da har du en vecka kvar). Public sitter hart pa Ravens och darfor lar oddset ga upp ytterligare lite och du kan kopa ut dig helt gratis.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 20:37   #3
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

Hmm.... får se här nu. Om public är på ravens så lär ju deras odds sjunka... Iom att jag sitter på jets -2 så måste jag ju betta på ravens +2 för att få tillbaks insatsen. Så om det nu är så att folket trycker på ravens så lär ju ravens +2 sjunka ännu mera vilket innebär större förlust.
Så hur blir det nu då, har jag tänkt fel kanske?
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 20:44   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ah, ok. Jag missforstod din forsta post.

Du sitter alltsa pa Jets -2 men hade velat spela Ravens +2? Okej.. Ska kolla runt lite med folk och se vad de sager.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 23:26   #5
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DenDära Visa inlägg
Vad är era spekulationer kring matchen?
Jets har problem i försvaret med Rives som vill inte skriva på kontrakt tills han får mycket betalt, Pace har brutit ett ben i foten och kommer att missa nån match och Cromartie som har tagit Rives plats till vänster har suttit extra senaste försäsongsmatchen för att han hade problem med höften (officiella källor säger att det var "nåt litet", men han bröt den höften för två år sen).
Santonio Holmes WR (kommit från Steelers, 1248 yds, 5 TDs förra året) missar 4 matcher pga susp, så det blir Cotchery (som kan hantera positionen) och Edwards (har varit lovande en tid) som är #1 och #2.
Det största problemet är nog med Mark Sanchez som har varit ganska bedrövlig i försäsongen och är bara i sin 2:a år. Han kastade 12 TD/20 INT förra året och det kan bli ännu tuffare i år.

Gillar TE Keller som kan skapa nåt i år och LT har sett bra i de tidiga matcherna. Kommer att sno lite spel från Shonn Greene som har blivit ledande RB på Jets, trots att han bara spelat en säsong. Mycket kraftig och duktig, men ändå är han inte det säkra kortet.



Ravens kan man inte säga mycket om, lite samma spelare från förra året, nu några fler andra. Flacco startar sin 3:e säsong och spås ligga på gränsen till en breakout. 3613yds, 21 TD, 12 INT förra året, nu med ett nytt, mycket förmidabelt vapen i WR Boldin, Mason finns kvar som säkerhet (Flacco har kastat till honom lite för mycket senaste året), TE Heap har varit frisk och bra och på allt detta tillkommer Ray Rice, som är inte bara fantastisk RB utan fångar också en massa pass.
I år är Flacco omgiven av talanger och Ravens kan bli en mycket intressant lag, ett som gör många poäng, något som inte var fallet förra året.
Försvaret är fortfarande solitt, en skada har ersätts, synd bara att det ser ut som om safetyn Ed Reed kommer att missa första matchen (eller fler). Han skulle ställa till stora problem för Sanchez om denne tvingas gå djupt, då Reed är en elite försvarare.



Med turbulens i Jets (dock har de en mycket rolig coach), luckor i försvaret och anfallet och det faktum att Sanchez inte har sett bra ut skulle jag känna mig säkrare med Ravens och det skulle inte förvåna om linan kommer ner till pk inom några dagar.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 00:03   #6
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ah, ok. Jag missforstod din forsta post.

Du sitter alltsa pa Jets -2 men hade velat spela Ravens +2? Okej.. Ska kolla runt lite med folk och se vad de sager.
Sorry om jag inte var tillräckligt tydlig... Fallet är den att jag på fyllan spelat NY Jets -2 och nu vill ha det "ogjort" och komma undan så smidigt som möjligt.

Så syftet med tråden är egentligen att få lite mer info om matchen för att avgöra om jag ska köpa ut mig och ta förlusten eller om jag ska låta spelet gå och ta en eventuell smäll.

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ska kolla runt lite med folk och se vad de sager.
Gör gärna det är du snäll!

Citat:
Ursprungligen postat av illen
MASSA NYTTIG TEXT
STORT tack illen för ditt engagemang! Nu känns det mycket klarare. Det lutar sig nog mot att köpa ut sig...

men jag tar gärna fler kommentarer om det är något någon vill tillägga.
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-13, 16:17   #7
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

OJOJ

Under populära spel: NY Jets vs Baltimore Ravens (30)

Vad spelar folket här?!?!
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-13, 16:31   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DenDära Visa inlägg
OJOJ

Under populära spel: NY Jets vs Baltimore Ravens (30)

Vad spelar folket här?!?!
Klicka på rubriken så ser du

NY Jets vs Baltimore Ravens (16)

• NY Jets vs Baltimore Ravens ÖVER (11)

• NY Jets vs Baltimore Ravens (3)
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td