Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-09-01, 20:22   #31
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 29
Sharp$: 327
Standard

bra ändringar och klargöranden!
hoppas det går att ändra efter draften.
FindingDeebo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-01, 23:15   #32
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Allt gick att justera utom 2 flex.

"Most roster settings lock after your league's draft is complete. Bench and IR slots can be increased, but not decreased, throughout the season."

Eftersom vi nu draftat med 2 flex i åtanke så kommer jag reseta draften imorgon och ändra till 2 flex.

Därefter kör jag manuell offline draft själv där jag väljer samma spelare till varje lag som ni tog ikväll. Utgår från mailet med draft recap så ska det inte vara så svårt.

Den 17:e spelaren tar jag någon kontraktslös spelare som ni får byta ut på FA.

Tack för ikväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 00:22   #33
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

Kan det verkligen vara korrekt att jag och MOTM möts 3 gånger?
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 06:20   #34
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg
Kan det verkligen vara korrekt att jag och MOTM möts 3 gånger?
Vilken ära! Snacka om privilegium!

Borde ju inte vara rätt!

Som tur är har vi gott om tid inför week1 och Lazlo kommer fixa detta galant! Han har ju hela helgen ledig som tur är!

Fått svar på varför. Ibland är deras support snabb.

Anledningen är att vi innan draft hade 13v grundserie. Då fixade schemat så vi möts alla en gång och sedan början man om. Jag har dig w1 och sedan börjar det om w12. Så jag får dig och Deebo som starten av säsongen.

Sedan ändrade vi till 14v grundserie och då tolkade ligan det som vi starta om igen w.14 men samma motstånd som w1. dvs den fortsatte inte med andra lag v.14 utan började om som att den trodde vi hade mött varandra 2ggr redan.

Bra jobbat igår!

//J
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2022-09-02 klockan 06:26. Anledning: Info om varför 3ggr
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 08:55   #35
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Schemat är helt random och tack för förklaringen Monster. Får det dock inte att bli så att det "börjar om" vecka 12. T.ex jag möter Deebo vecka 10+13.

Jag fixar schemat så att efter att man mött alla lag 1 gång fram till vecka 11 så möter man samma lag från vecka 1-3 i vecka 12-14 vilket jag tycker blir mest fair.

Enklast är att man kollar sitt eget schema sen för att se så det är ok.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-02, 09:52   #36
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Nu borde allt vara klart, men dubbelkolla gärna.

Den 17:e platsen kunde lämnas tom, så ni får välja vem ni vill från FA.

Det som stod ut för mig när jag fyllde lagen var The Muscle Hamsters. Rodgers, Taylor, Akers, Gibson, Allen, Thomas, Godwin, Hockenson. Känns stabilt så det blir mitt tips som vinnare.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 09:48   #37
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Igår meddelade NFL att Bengals - Bills inte kommer spelas klart och som tur är verkar också Damar Hamlin vara på bättringsvägen.

Den inställda matchen påverkade inte finalen alls eftersom lagen inte hade någon spelare från Bengals eller Bills.

Det innebär att våra ligor nu är färdigställda och slutställningen i Liga 1 blev följande:



Vinnare av grundserien blev:

MonstersOf TheMidway

Stort grattis!

Skicka PM med betalningsuppgifter till mig så skickar jag ut prispengarna.


Jag blev utan pris och den eviga "tvåan" med en lineup som troligen de flesta i ligan haft hellre än sin egen. Tvåa i grundserien (rättvist) så det blev inget pris där och sedan missade jag finalen med 0,37 poäng (kanske inte lika rättvist) efter att Nick Folk missat 2 extra poäng när han satt samtliga 28 under säsongen innan det. Projections hade mig som favorit med 20 poäng i semin... Båda ligorna visade att det bara gäller att ta sig till slutspel så kan allt hända. Även här kunde vinnaren lösa det trots tung skada på Cooper Kupp, snyggt jobbat eddieh!


Ha ett härlig 2023 så hörs vi säkert till hösten igen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steen (+5), eddieh (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:35   #38
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra kämpat alla och grattis till vinnaren!

Föreslår redan nu att vi flyttar till Sleeper nästa år. En fantasysida/app som är klasser bättre än ESPN. In och kika och bedöm själva. Appen är bättre än desktop-versionen tycker jag.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td