Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-05, 11:57   #1
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3100
Standard

NFL 5 dec


Söndag och NFL, många intressanta matcher idag.

Själv gillar jag Steelers 2,35 odds på unibet.
även 2,92 på bills verkar intressant


Vad spelar ni?


Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 12:50   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 86

NFL 2010
Stats: 64 - 74 - 1
ROI: 95.36%
Vinstprocent: 46.00%

Standard

Jag fortsätter spela på mina delfiner, sitter med U 43,5 mot Browns idag. Efter att de lyckats med run offense förra veckan kommer de fortsätta mata på med det mot Browns som är rankade 21a i run defense.

Med stor sannolikhet kommer de försöka spela bra försvar och bränna tid med mycket runs.
Zatchi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-05, 20:24   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Har några TDs för 22:00


Gillar TB för de kommer inte kunna springa mot Falcons och Freeman är bra. Floyd 'r given i vanliga fall med OAKs bästa corner halvskadad, men mindre insats pga skadeproblem (full prac och gick bra i träningen). Gillar inte Kitna, men så länge jag får över 2.00 på en så bra rec som Austin så måste jag spela
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 16:45   #4
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Tampa kunde inte springa mot Atlanta?? Inte hört talas om Blount märker jag.

Sen är de ju inge fel med Kitna, en av de bättre backup QB i ligan, får se om han fortfarande är backup för Romo nästa år eller om han spelar i annat lag..
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 17:41   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Tampa kunde inte springa mot Atlanta?? Inte hört talas om Blount märker jag.
Säger killen med facit i hand...
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 17:54   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Tampa kunde inte springa mot Atlanta?? Inte hört talas om Blount märker jag.

Sen är de ju inge fel med Kitna, en av de bättre backup QB i ligan, får se om han fortfarande är backup för Romo nästa år eller om han spelar i annat lag..
Du märker fel saker...Falcons kom med i matchen med att tillåta under 100ypg rushing, topp 10, samtidigt som de hade bland ligans sämre passD. Blount snittar 4.5ypc i år och hade bara 13car för 55yds mot Ravens matchen innan, SÅ, antagandet att Bucs ger upp att springa om de fastnar eller rentav försöker utnyttja Falcons taskiga pass försvar från början var korrekt, Williams fick en TD. Finns inget att snacka om där.

Kitna är 38år och har varit i ligan 13 år, spelat mer än 14 matcher i 7 av dessa, av de 7 bara haft 2 år där han passade för fler TDs än INTs. Han har till godo en av de bästa WRs i ligan, men kan inte utnyttja honom.

Miles Austin med Romo:
10rec-146yds-1TD
10-142-0
2-20-0
9-166-1

med Kitna:
3-38-0
7-117-0
2-16-0
2-68-1
2-7-2
3-25-0
och nu mot Colts
4-47-0

SÅ, nej, jag gillar inte Kitna, som ändå försökte nå Miles för en TD på en kort & goal men det lyckades inte.



Nästa gång, kom med frågor och förslag innan matcherna spelas, för jag kommer inte att slösa mer tid på dina dumheter.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 17:56   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Haha, as usual. Svar på tal!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 20:22   #8
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Vet inte hur jag kan märka fel saker när du skriver att Tampa inte kan springa med bollen. Antar att Atlanta tillät Blount att springa sönder de och göra en TD i början bara sådär? Sen vet jag inte varför Bucs inte utnyttjar Blount mer, han snittade 4.2 yards mot Baltimore, med honom kan de få en hel del lätta 1st downs.

Tampa rushade för 150 yards mot Atlanta, ett lag som inte tillåter i snitt mer än 100 yards/game. Tampa kunde springa mot Atlanta, de kan nu springa mot alla lag, Blount har givit de ett offensivt vapen som heter duga (till skillnad från Cadillac). Blount är ingen kille man vill ge för mkt utrymme, Atlanta hade koll på detta innan matchen, dock är de svårt även för Atlantas rush D att stoppa Blount. Men känns som ett enda missförstånd och att vi tänkte olika helt enkelt? Med meningen "Gillar TB för de kommer inte kunna springa mot Falcons och Freeman är bra." så menade du att Atlanta skulle fokusera på sitt pass defense och tillåta Bucs att rusha? Inte smart av Atlanta isåfall med Blount på planen, Atlanta får tacka Weems som gör nytt klubbrekord med sin kickoff-return på 102 yards.

Snarare så att Atlanta inte kunde springa mot Bucs svaga rush defense.

Sen att Freeman gillar Williams är ju ingen nyhet direkt, så nej finns inte så mycket att prata om där...

Och tror du verkligen jag jämför Kitna med Romo? Jag säger inte att Kitna borde vara starter i Dallas men han har ju helt klart gjort ett godkänt jobb och skulle säkert göra en del nytta i andra lag.

Och jag såg inte den här tråden innan söndagen tyvärr, och jag kom inte med några dumheter bara konstateranden. Inte för att man tjänar några pengar på folket i den här tråden ändå, klarar mig bra på egen hand.

och performance: Ja jag sa det med facit i hand, men jag sa ju inte något som inte stämde innan matchen, vilket jag tycker är sämre. Jag har bra koll på Tampa och jag supergillar vad Blount gjort för laget, killen kommer öppna upp ytor för Freeman och bära med sig motståndare för 1st downs. Men du verkar ju gilla Arch iaf och verkar vilja ha hans respekt. Förstår inte varför du ska behöva hoppa på första bästa för att få det bara, väx upp, förstår inte hur du ens kom in i konversationen mellan mig och Arch.


Aja lycka till med era spel i framtiden killar! Alltid kul att se hur uppblåsta en del verkar vara och hur irriterade folk blir för någon mening och måste genast hacka ner på den personen. "för jag kommer inte att slösa mer tid på dina dumheter", fortsätt så och du kommer gå långt.


Synd på Austin förresten, du sätter nästa. BOL! Hej.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-06, 22:51   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
ett lag som inte tillåter i snitt mer än 100 yards/game.
---------------
Sen att Freeman gillar Williams är ju ingen nyhet direkt, så nej finns inte så mycket att prata om där...

Titta på Blounts 4 senaste innan matchen, antal försök mot yards, ta hänsyn till att Williams är #1 WR, att Freeman är bra, att Falcons passD är bland ligans sämsta, att runD funkade och så ser du varför jag tog Williams för TD. Ja, jag antog att de inte skulle springa mot Falcons mer än de skulle försöka utnyttja deras secondary.


Citat:
Alltid kul att se hur uppblåsta en del verkar vara och hur irriterade folk blir för någon mening och måste genast hacka ner på den personen. "för jag kommer inte att slösa mer tid på dina dumheter", fortsätt så och du kommer gå långt.

Nästa gång kom och skriv åsikter före matchen, för allt annat efter matchen är "dumheter", och tack, jag vill gärna komma långt.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td