|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hej,
Sista dagen att ange datum nu inte kan! Betalningsinfo är utskickat! Vänligen betala inom kort så allt är ok inför draft! Härligt! //MoTM
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ser att jag är några timmar sen att ange datum som inte funkar. Ber om ursäkt och hoppas det går att lösa ändå. Jag har svårt 31/8 och 1/9. Kan från kl. 21 29/8, 3/9 och 4/9. Övriga dagar när som.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Då är det den 18/8 och det är dags att sätta datum! Det har varit skralt med datum ni inte kan! Vilket är sjukt positivt och bra! Eller kanske dåligt om ni inte varit aktiva och sett sista datumet
![]() Datum för draft blir den 4/9 22.00. Kom väl förberedda och tänk på att samma natt spelas första matchen! Så ev. TNF spelare måste in! Vänligen återkom omgående om detta är helt omöjligt! Betala gärna ASAP! Gå även in på ESPN och kolla så allt är OK i denna liga. Ni är med i ligan, får mail etc. Tack alla!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2025-08-18 klockan 15:18. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bra jobbat alla!
Nu är det lite vilodagar tills drafterna kör igång. Kom i tid och var beredda på en härlig kväll/natt. Hörs!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Då har i princip alla betalat, vi försöker nå Erik men det löser sig säkert.
Samma sak här, som Liga 1, kolla igenom så ni finns med på ESPN och att allt ser rätt ut. Härligt! Hörs nästa vecka!
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Någon som hört/sett/sprungit på Erik? Försökt nå honom ang. betalningen men han är spårlöst försvunnen. Lite oroväckande.
Då det är AH draft så påverkas det rejält om vi saknar 1st. Någon här som ev. har någon kontakt med Erik? Tänker mest kanske på Martin. Helt OK om han inte kan vara med men då vet vi och kan planera därefter. Nu är det lite ovisst! Så sprid ordet...vart är Erik? ![]() Uppdatering: Missing People hittade Erik! Alla kan vara lugna! Då är allt OK inför draft! Grymt alla! Ha det!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2025-08-27 klockan 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1117Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
Funderar lite på om draften är lite väl sen?
22.00, Auction med 14 lag när en match börjar 02.20. Kan inte dessa ta typ 4 timmar? |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Vi sänker draft tid etc efter ett tag. Eller kanske tom innan draft, det räcker ofta med 20sec för en pick. Default är ju 30sec Kruxet blir att ändra så här sent inpå, Victor M kunde inte innan 22. Skulle han dyka upp innan och alla är på plats så kan vi ju börja. Men 4.20 ska vi lösa. Trevlig helg!
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Otroligt märkligt meddelande som kom nu på morgonen?
Kan man bara dra sig ur och bli återbetalad om det inte går ens väg? Jag ligger tvärsist. Kan jag också dra mig ur då? |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1117Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
Blir faktiskt väldigt chockad över att detta utbrott kommer från just dig Motm.
Alltid haft respekt och känt att du är väldigt sansad och klok. Anledningen till att vi haft 2 som godkänner är också för att vi har sagt att det är den andra av er ska ta beslut när någon av er är involverad. Detta, enligt mig, gäller även i dom fall då ni möter någon som är med i traden eftersom ni såklart blir färgade av detta då det kan bli sämre för er, just den veckan. Det finns inget i traden som är VETO-värt, om något skulle det vara för att jag gick vinnande enligt experters rankings. Med det sagt så är det fina att man får ha sina egna rankings i hur man värderar spelare, där han kan ha någon högre och jag lägre. Detta är ju verkligen agerat i affekt och jag förstår verkligen att man i vissa situationer också reagerar extra starkt, det kan vara saker i privatlivet eller annat som också påverkar ens reaktion som gör att man är extra ”känslig”. Jag förstår att det kan hända men vill ändå be dig att andas och ge dig chansen att äga ditt misstag även om det blir en jobbig situation. För allas skull, och även din egen, så hoppas jag du får landa lite och komma fram till beslutet att det var en överreaktion och att du kommer tillbaka och spelar vidare. Ingen liga utan Motm! |
|
|
|
|
|
|