Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Fantasy 2026![]() Hej alla, Tiden står verkligen inte still och nu är vi här igen. Årets höjdpunkt efter tramset VM i somras och annat. ![]() Steen var först ut men klart som fasiken ska vi få till lite ligor i år också. Jag kommer aktivera ligorna inom kort, skicka ut mail. Som vanligt, sprid gärna ordet vidare. Vi börjar med att kolla lite intresse. Hur känner ni för årets fantasy? Är vi dessutom redo för lite förändringar i någon liga? Kanske ta bort K? Men där är vi inte än. Anmäl ert intresse så ser vi om det finns några hungriga i år igen. Uppdatering 2/8 Intresserade 1. MoTM 2. janbanan1 3. mequei 4. steen 5. viktor_mansson 6. Harletun 7. onilsson Ha det! /MoTM
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den igår klockan 20:00. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mitt nionde raka år. Är såklart med i år också.
Är främst med i liga 2, men kan tänka mig att va reserv i liga 1 om det fattas nån. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Självklart är jag med.
Quack
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gött att det är på g igen! Jag är givetvis på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tjena gänget! 2Hot2Handle är hungrig!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1128Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
Såklart med i bägge ligorna!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hallå!! Kul. Mig blir ni inte av med. Är gärna med i båda ligorna. Kickers får ni gärna plocka för min del.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Va kul med så många intresserade direkt!
Som vanligt är det lite snålt med tid så jag tänkte att vi kunde försöka få klart med hur vi gör ligorna relativt fort. Min förslag är som följer: Liga 1 kör vi som vanligt, exakt som förra året. (Snake) Liga 2 tänkte jag att vi spexar till lite. Förslag är att vi: 1. Plockar bort K. (Finns ingen anledning egentligen att ha kvar dessa ) 2. Ändrar DST till att vi enbart räknar sacks, INT etc. Alltså tar bort "yards against och "points against" Är det inte alltför många som vägrar detta så tycker jag det kan vara bra att köra så. Så slipper vi alla 1dollar och 2 dollar på K. Va skönt. Kom gärna med förslag eller om ni tycker jag är helt galen, som föreslår detta. =) Ha en fin kväll!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
|
|
|
|
|
|
|