Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-03, 20:59   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 718

Inspektorn
Stats: 169 - 188 - 27
ROI: 105.06%
Vinstprocent: 47.34%

Standard

Härligt play ball
inspektorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 22:02   #17
 
ryggovics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 634


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Måste man ju toktesta
ryggovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 22:33   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara jag som inte fattar andra spelet?

"Total runs in 5 1st innings ÖVER 5.0 5u"

Är det samma som: 5 innings totalt? JA. - som man väljer på 365 då?

Korkad när det gäller MLB känner man sig
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 22:45   #19
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Gissar att det betyder att det ska göras Ö/U 5 runs på fem innings.. Själva matchen pågår i minst 9 innings, så se det som ett typ halvtidsresultat om man jämför med en annan sport.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 22:54   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Bara jag som inte fattar andra spelet?

"Total runs in 5 1st innings ÖVER 5.0 5u"

Är det samma som: 5 innings totalt? JA. - som man väljer på 365 då?

Korkad när det gäller MLB känner man sig
Fel.

Senast redigerad av scwee den 2010-04-03 klockan 23:38. Anledning: Fel info
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:02   #21
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Välj: Baseball, MLB Söndag, 4.5 innings, sedan över 4.5 runs Oddset är för närvarande 1.95
Tror (och någon får rätta mig om jag har fel) att det är detta som gäller(?):
Baseball, MLB Söndag 04/04 Specialare, 5 innings Totalt, mer än 5 @ 1.90
Bet 365
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:03   #22
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Välj: Baseball, MLB Söndag, 4.5 innings, sedan över 4.5 runs Oddset är för närvarande 1.95
Nej om det står över 5 så är det över 5 och inte över 4.5. Är du inte säker på vad som rekas bör du inte rekommendera andra att spela.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:04   #23
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

För er som inte är insatta helt!
Om en match rekas med en startande pitcher så är det väldigt viktigt att ni spelar så.
Väldigt många bolag erbjuder inte spel med startande pitchers utan endast lag A - lag B. Går en annan pitcher in istället så kan det vara skillnaden mellan ett över/underspel samt vinst/förlust eller att de klarar av att vinna med spreaden.

Det som händer när pitchern inte startar ifall ni specifikt spelat med startande pitcher är att era vad voidas och insatsen återbetalas. Annars kan en sämre pitcher komma att ta över och där sitter ni med ett spel som har fått helt andra förutsättningar.

Hellre void än att sitta och svära åt matchen senare
Unibet tex erbjuder ej spel med startande pitcher
Bet365 gör det
Expekt gör det
Betsson gör det
osvosv, så kolla upp de bolag ni spelar på.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:20   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
Tror (och någon får rätta mig om jag har fel) att det är detta som gäller(?):
Baseball, MLB Söndag 04/04 Specialare, 5 innings Totalt, mer än 5 @ 1.90
Bet 365
Helt rätt, tittade inte igenom specialspelen.

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nej om det står över 5 så är det över 5 och inte över 4.5. Är du inte säker på vad som rekas bör du inte rekommendera andra att spela.
Inser att jag gjorde fel, tittade igenom spelen slarvigt. Men varför attityden?

Anser du att jag gör fel, vilket jag gjorde den här gången, så får du naturligtvis gärna påpeka det, men du kan väl bemöda dig vara lite ödmjuk när du framför kritik?

Senast redigerad av scwee den 2010-04-03 klockan 23:45. Anledning: Fel info, missade specialspelen
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:31   #25
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Total runs in 5 1st innings ÖVER 5.0 inte uppe på pinnacle?
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-03, 23:46   #26
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Helt rätt, tittade inte igenom specialspelen.



Varför attityden? Jag skriver en simpel guide till hur han lägger spelet som, vad jag i skrivande stund ansåg bäst motsvarar reken på sharps på den bookie han pratar om.

Anser du att jag gör fel, vilket jag gjorde den här gången, så får du naturligtvis gärna påpeka det, men du kan väl bemöda dig vara lite ödmjuk när du framför kritik?
Ingen attityd what so ever, men om man ska guida någon som ber om hjälp så bör man veta vad man pratar om. Det är andras pengar vi pratar om här. Så du kan inte komma i efterhand och säga "det var inte meningen" när han förlorat spelet för att du givit fel info.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 00:14   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ingen attityd what so ever, men om man ska guida någon som ber om hjälp så bör man veta vad man pratar om. Det är andras pengar vi pratar om här. Så du kan inte komma i efterhand och säga "det var inte meningen" när han förlorat spelet för att du givit fel info.
Jag sa ingenting om att din kritik var obefogad, tvärtom var det bra att du uppmärksammade. Men själv skulle jag uppskatta om du försökte vara lite konstruktiv och framförallt sympatisk när du kommer med tillrättavisningar, detta är inte första gången jag reagerat på din attityd. Skriv gärna ut vad det "rätta" alternativet skulle varit nästa gång du anser att någon gör fel eller borde göra något annorlunda. Tanken med forumet är ju trots allt att vi ska hjälpas åt.
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 00:26   #28
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scwee Visa inlägg
Jag sa ingenting om att din kritik var obefogad, tvärtom var det bra att du uppmärksammade. Men själv skulle jag uppskatta om du försökte vara lite konstruktiv och framförallt sympatisk när du kommer med tillrättavisningar, detta är inte första gången jag reagerat på din attityd. Skriv gärna ut vad det "rätta" alternativet skulle varit nästa gång du anser att någon gör fel eller borde göra något annorlunda. Tanken med forumet är ju trots allt att vi ska hjälpas åt.
Det är din tolkning av det hela, tänker inte sitta och linda in allt med smileys.

Som jag ser det var det inget mer än detta:

Nej = du skrev ett påstående som var felaktigt.
Står det över 5.. = det är det rätt alternativet, du hittade till 4.5 då borde du även hitta till 5?
Är du inte säker på att informationen du ger är rätt så bör man inte förpassa den till någon annan som riskerar sina pengar = vad ska jag säga, jag skulle inte bli nöjd om jag frågade om något och fick fel info och sen torskade. Överlåt hellre svaren åt de som kan.

Anser inte att jag har anledning att vara mer konstruktiv eller sympatisk, om det du ens finns utrymme för den tolkningen. Jag rättade ett faktafel, alla vinner. Det är att hjälpas åt. Knappast så att jag satt och klappade mig själv på magen och var nöjd över att få kasta skit.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 00:49   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 26
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det är din tolkning av det hela, tänker inte sitta och linda in allt med smileys.

Som jag ser det var det inget mer än detta:

Nej = du skrev ett påstående som var felaktigt.
Står det över 5.. = det är det rätt alternativet, du hittade till 4.5 då borde du även hitta till 5?
Är du inte säker på att informationen du ger är rätt så bör man inte förpassa den till någon annan som riskerar sina pengar = vad ska jag säga, jag skulle inte bli nöjd om jag frågade om något och fick fel info och sen torskade. Överlåt hellre svaren åt de som kan.

Anser inte att jag har anledning att vara mer konstruktiv eller sympatisk, om det du ens finns utrymme för den tolkningen. Jag rättade ett faktafel, alla vinner. Det är att hjälpas åt. Knappast så att jag satt och klappade mig själv på magen och var nöjd över att få kasta skit.
Det var som sagt inte kritiken jag ifrågasatte, utan sättet du framför den på och bristen på konstruktivitet. Jag tycker att du bör ta åt dig av kritiken, men du gör naturligtvis som du vill. Nu lämnar vi detta.
scwee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-04, 00:59   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja men då var jag ju rätt ute.
Jag skrev alltså om rätt spel.
Ville bara försäkra mig.

Tack iaf.
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td