Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-08, 14:55   #46
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

En halv run är mycket på ett halvtids-spel. Vi hade räknat med att kunna få över 5 runs till samma odds som nu över 5.5 runs erbjuds till. Med stor sannolikhet kommer detta spelet att strykas om inte linan flyttar sig tillräckligt innan matchstart.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 15:07   #47
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
En halv run är mycket på ett halvtids-spel. Vi hade räknat med att kunna få över 5 runs till samma odds som nu över 5.5 runs erbjuds till. Med stor sannolikhet kommer detta spelet att strykas om inte linan flyttar sig tillräckligt innan matchstart.
Trodde jag skulle hugga snabbt på Pinnen om jag bevakade men släppst till 1.629, löjligt lågt, gör som ni rekommenderar och avvaktar, kanske går upp när det närmar sig matchstart...

Om någon hittar bättre linor på andra bookies så posta gärna här
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 15:35   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Smile

Tack grabbar..
Ryggar över 10 runs,
hur lyder motiveringen, om man får fråga ?
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 15:54   #49
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Unshaved Visa inlägg
Tack grabbar..
Ryggar över 10 runs,
hur lyder motiveringen, om man får fråga ?
Då ryggar du inte oss Vi spelar O 9.5, inget annat!

Stod i post #1
Citat:
Dagmatch, bollarna verkar flyga bra ut från denna arenan och de som ska stå för pitchingen är inte i närheten av att vara lika bra som de som har pitchat de första två matcherna lagen mellan. Räkna med att public kommer hoppa på då de ser att deras två tidigare matcher har gått över så passa på att spela så tidigt ni kan.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:02   #50
jla
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 565
Standard

ö 5.5 till 1.83 på partybets jag spelade snabbt somsjutton utan att titta här, men hoppas på det bästa
jla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:18   #51
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jla Visa inlägg
ö 5.5 till 1.83 på partybets jag spelade snabbt somsjutton utan att titta här, men hoppas på det bästa
Vi väntade oss en lina på 5.0 runs, så om den inte går ned till kl 20:00 så droppar vi den från (O) - Picks helt!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:33   #52
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Hoppas ni hann med totalspelet för hela matchen i alla fall.
Linan på 10.5 nu, bra mycket sämre än det som vi skickade ut i natt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:39   #53
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Jopp.. kollade tidigt imorse. Måste tacka för att ni lägger ut spelen i så bra tid så man hinner med om man har tur. Händer mycket med dem under dagen.

Tack för underbara resultat!!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 16:53   #54
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Intressant att det skulle ändras så mycket under dagen. Kendrick som ska pitcha för Phillies gick grymt bra under spring training, och jag undrar om inte Phillies vilar några av sina vanliga starters idag... jag har dock spelat på Ö9.5 till 1.86 för att Boone och grabbarna är magiska
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:12   #55
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Hoppas ni hann med totalspelet för hela matchen i alla fall.
Linan på 10.5 nu, bra mycket sämre än det som vi skickade ut i natt.
eftersom det är sånt himla drag kring era picks nu och linor o odds ändras ganska snabbt så kanske det vore bra med nån slags angiven värdegräns. jag menar om ni tex rekar ö8 till 1,85. så kanske ni kan redan i reken ange vad det finns för utrymme enligt er till oddssänknnigar för den linan, typ 1,77 eller nåt.

va bara en tanke.

bra jobbat.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:20   #56
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
eftersom det är sånt himla drag kring era picks nu och linor o odds ändras ganska snabbt så kanske det vore bra med nån slags angiven värdegräns. jag menar om ni tex rekar ö8 till 1,85. så kanske ni kan redan i reken ange vad det finns för utrymme enligt er till oddssänknnigar för den linan, typ 1,77 eller nåt.

va bara en tanke.

bra jobbat.
No offence, men sharps flyttar knappast några linor. Det visar dock att crew vet vad de rekommenderar! Bra jobb!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:22   #57
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
No offence, men sharps flyttar knappast några linor. Det visar dock att crew vet vad de rekommenderar! Bra jobb!
Mina 25k flyttade Pinny-linan imorse Men du har rätt, vi är bara en vääääldigt liten del i MLB som omsätter miljoner varje dag.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:25   #58
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Mina 25k flyttade Pinny-linan imorse Men du har rätt, vi är bara en vääääldigt liten del i MLB som omsätter miljoner varje dag.
Stor omsättning innan likviditeten placerats ut ordentligt? Menar bara att jag inte tror att pinny bevakar sharps som RAS, ännu iaf
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:26   #59
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Mina 25k flyttade Pinny-linan imorse Men du har rätt, vi är bara en vääääldigt liten del i MLB som omsätter miljoner varje dag.
Tänk om alla la spelen på betfair, trevlig trend som man kunde göra pengar på.
Men det är ju kass omsättning där tyvärr.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-08, 17:30   #60
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
No offence, men sharps flyttar knappast några linor. Det visar dock att crew vet vad de rekommenderar! Bra jobb!
stopp stopp nu, va inte så jag menade.
jag kanske va otydlig men du missförstod mig lite robin.

menade mer att det är många som följer era picks vilket syns på trådarna med många frågor om oddsen mm. så finns det en undre gräns enligt er var värdet tar slut så inkludera gärna det. sen är det så klart helt upp till en själv att lägga spelen eller inte.

Boone,
jo, pinnen hade sänkt med nästan en tiondel när jag kollade ca 45minuter efter att ni lagt ut reken.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td