Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-14, 09:37   #31
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite for klent odds for mig, maste lagt mig en halvtimma innan spelet kom. Men jag onskar all lycka till, om bara Boone ryter till lite i borjan av matchen blir det tva no-hitters.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 09:50   #32
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Lite for klent odds for mig, maste lagt mig en halvtimma innan spelet kom. Men jag onskar all lycka till, om bara Boone ryter till lite i borjan av matchen blir det tva no-hitters.
Blir max 9 runs idag

----------------------------

"The only constant is change"

Ang. sms tjänst: Sharps.se är under konstant utveckling, prio #1 har länge varit att få upp spreadsheet't, lanserings datum är nu satt till 3'e maj och ni kommer inte att bli besvikna med sharps.se's nya partner

Självklart lyssnar vi på er som medlemmar då vi ser oss själva som en utav er och med tiden så kommer vi att ordna nya gadgets och funktioner men också kommande tjänster att t.e.x få pick's i din mobil då linan skiftar snabbt.

Detta blir inte gjort idag eller imorgon, men Rom byggdes heller inte på 7 dagar!

Let's cash #14
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:29   #33
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Bra skrivet "Jag kontanter".
Ser fram emot spreadsheetet!
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:31   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 6
Standard

Lirade till 1,76 på pinnen. Synd att oddset sänks så mkt men att strunta i spelet är såklart inget alternativ
Kylarn99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:38   #35
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Kom in sent, oddset var inget att hurra för nu :P
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:42   #36
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Problemet är att jag slashar oddset direkt eftersom jag först lägger in maxbet en gång på 14k, och sen när linan justeras så lägger jag in 10k+ till. Det bidrar till att oddset sjunker med i alla fall 0.04 på Pinny och efter det brukar det oftast bli fritt fall om man är rätt ute. Svårhanterligt problem, kan inte direkt gå ner i insatser för att hjälpa er andra.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:44   #37
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Ja, jag märkte att det snabbt hade sjunkit 0,04 efter ditt inlägg . Nej, men självklart. Bara lite överraskande att du spelar så high stakes. Förhoppningsvis kommer man själv dit en dag.
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:45   #38
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Blir till att ställa klockan
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:55   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Blir max 9 runs idag
No more than 7.
Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Problemet är att jag slashar oddset direkt eftersom jag först lägger in maxbet en gång på 14k, och sen när linan justeras så lägger jag in 10k+ till. Det bidrar till att oddset sjunker med i alla fall 0.04 på Pinny och efter det brukar det oftast bli fritt fall om man är rätt ute. Svårhanterligt problem, kan inte direkt gå ner i insatser för att hjälpa er andra.
Helt klart.
Det ni eventuellt hade kunnat gora ar att ge en procentuell vardering av spelet, alternativt en smartgrans for lagsta odds.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 10:55   #40
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Problemet är att jag slashar oddset direkt eftersom jag först lägger in maxbet en gång på 14k, och sen när linan justeras så lägger jag in 10k+ till. Det bidrar till att oddset sjunker med i alla fall 0.04 på Pinny och efter det brukar det oftast bli fritt fall om man är rätt ute. Svårhanterligt problem, kan inte direkt gå ner i insatser för att hjälpa er andra.
Kanske hade funkat om ni hade en fast tid att släppa spelen på?

Givetvis ska ni spela själva först, men även om man går upp 06.00 är linan slashad. Vissa nätter postar ni tre, andra fyra, ibland två... kan ju inte direkt ställa klockan på att ringa 4 ggr per natt bara för att upp o kolla... och alltid tråkigt när den är -0.15 eller mer när man väl hittar spelet

Dont mean to sound greedy, snarare ett förslag som jag tror hade gjort många glada
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 11:02   #41
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste Visa inlägg
Kanske hade funkat om ni hade en fast tid att släppa spelen på?

Givetvis ska ni spela själva först, men även om man går upp 06.00 är linan slashad. Vissa nätter postar ni tre, andra fyra, ibland två... kan ju inte direkt ställa klockan på att ringa 4 ggr per natt bara för att upp o kolla... och alltid tråkigt när den är -0.15 eller mer när man väl hittar spelet

Dont mean to sound greedy, snarare ett förslag som jag tror hade gjort många glada
Omöjligt, tyvärr, vi ska trots allt besluta oss för korrekt spel samt trycka av på rätt lina, finns inte en chans att spika 03:00.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 11:10   #42
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
No more than 7.

Helt klart.
Det ni eventuellt hade kunnat gora ar att ge en procentuell vardering av spelet, alternativt en smartgrans for lagsta odds.
Detta hade jag också gärna sett, en gräns för när inte spelet är spelbart längre. Det är ju svårt att göra sig en egen bedömning när man inte är lika påläst på MLB som ni är.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 11:25   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 9
Standard

Är det bara jag eller finns inte spelet på expekt?
Jag spelade på ert spel igår och då fanns det ju där?

Tack för er MLB satsning! Synd bara att jag hakade på först igår :/
Mormonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 11:31   #44
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 12
Standard

Finns för 1.80 på NB fast under 10.0
smekan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 11:44   #45
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Omöjligt, tyvärr, vi ska trots allt besluta oss för korrekt spel samt trycka av på rätt lina, finns inte en chans att spika 03:00.
Allright, låter förnuftigt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td