Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-01, 07:53   #1
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 12
Standard

Nybörjarfrågor om baseball


Hej!

Jag bettar på baseball men har tyvärr rätt begränsade kunskaper om sporten. De matcher jag bettar på spelas inom Major League Baseball (MLB). Jag har under de senaste två dagarna märkt att det spelas färre och färre matcher, inte ens alltid en om dagen. Jag undrar alltså:

1. Vet någon varför det spelas färre matcher nu? Kan det vara för att MLB-säsongen går mot sitt slut? Läste hastigt på Wikipedia att säsongen spelas normalt mellan första söndagen i april och första söndagen i oktober (vilket är nästa söndag).

2. Är det endast under MLB-säsongen det finns baseball-matcher att betta på? Vore toppen om ni kunde förklara hur det ser ut, för visst har de "träningsmatcher" utöver säsongen?

Tackar så mycket på förhand för svar, skulle hjälpa mig mycket!

Mvh
bonustrading är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 08:11   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan heller inget om baseball, men spontant känns det som du ska läsa på ordentligt om sporten/ligan/lagen innan du börjar satsa pengar. Detta gäller oavsett sport.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 08:15   #3
HPs
 
HPss avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 12
Sharp$: 887
Standard

Slutspelet börjar nu vilket ger betydligt färre matcher. Precis som BroderH säger borde du kanske läsa på lite mer innan du börjar satsa pengar på sporten
HPs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-01, 11:15   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Var första Wildcard matchen igår och nästa spelas ikväll vilket är en enkel match. Sedan startar slutspelt på riktigt och spelas i första omgången bäst av 5, sedan de sista två bäst av 7. Så slutet va säsongen blir väl i slutet av oktober. Själv säsongen brukar börja i starten av april, träningsmatcherna som även de kan spelas på starar en månad före det.
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 00:55   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vinterligorna (främst Venezuela och Mexico) går att spela på. Svårare att få adekvat information men det går. Pinnacle erbjuder hyffsad återbetalning där.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td