Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-16, 21:06   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 5
Standard

Hemmaplansfördelar?


Tjena,

Jag har inte spelat något på baseball överhuvudtaget, och jag hoppas att detta hamnar på rätt ställe.

Hur är det egentligen med hemmaplansfördelar etc gällande baseball? Är hemmalaget oftast vinnaren? Jämför man med fotboll t.ex. så vinner väl hemmalagen majoriteten av matcherna, men när det gäller baseball så har jag ingen aning.

Jag la ett bet mest i ett undersökande syfte, där jag enbart spelade 1X2, och jag satte 5 av 5 matcher. Jag inser att jag inte hade en aning om vad jag gjorde, och att betet enbart var flyt och att jag är totalt värdelöst, men jag satte alltså 5 utav 5 matcher, där jag tippade enbart ettor. Jag tänkte att ni möjligtvis skulle kunna förklara vad som hänt, och ge mig lite mer av förståelse.

fr apr 16 01:07:00 Toronto Blue Jays - Chicago White Sox
Eveland- Garcia
1
7-3

fr apr 16 04:10:00 Los Angeles Dodgers - Arizona Diamondbacks
Kuroda- Haren
1
13-12


fr apr 16 01:10:00 Florida Marlins - Cincinnati Reds
Johnson- Harang
1
1,67

fr apr 16 01:05:00 New York Yankees - Los Angeles Angels
Hughes- Kazmir
1
6-2


1,60Oakland As - Baltimore Orioles
Sheets- Hernandez
1
1,64
Ersfseer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 21:53   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Det handlar mer om proportionerna på arenorna än om själva publiktrycket (dock det finns en hel del sånt). Det handlar om att storlag får oftare och i en större utsträckning umpires med sig när de är hemma. Vissa pitchers klarar sig bättre hemma, men sämre borta, det är psykiska utmaningar, olika underlag, vinden påverkar olika. Förra året blev det 1351-1108 för hemmalagen, så de vann lite drygt varannan match.

Skulle råda att du följer ett mer kunnande folk och läser in dig ordentligt - det här är en av de svåraste sporterna att spela på.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 22:19   #3
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Det handlar mer om proportionerna på arenorna än om själva publiktrycket (dock det finns en hel del sånt). Det handlar om att storlag får oftare och i en större utsträckning umpires med sig när de är hemma. Vissa pitchers klarar sig bättre hemma, men sämre borta, det är psykiska utmaningar, olika underlag, vinden påverkar olika. Förra året blev det 1351-1108 för hemmalagen, så de vann lite drygt varannan match.

Skulle råda att du följer ett mer kunnande folk och läser in dig ordentligt - det här är en av de svåraste sporterna att spela på.
hehe, tycker att så fort jag läser ett inlägg av dig så är det alltid nåt matnyttigt att ta till sig. varje gång verkligen...

nba, mlb osv. du gillar de amerikanska marknaderna va?
ej ironi, bara väl menat.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 22:27   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

jessa...finns gott om folk som följer vanliga ligor, plus, är man uppe om nätterna måste man göra bäst utav det nba, mlb och nfl följs alla ordentligt, nhl fick offras dock
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td