Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-25, 14:53   #46
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det som är intressant är ju att det är bara folk som inte själva bidrar med något vinstgivande som har synpunkter på att det går dåligt.

Varför är det så tro?

Senast redigerad av RobinD den 2010-04-25 klockan 15:20.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 14:58   #47
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2163
Standard

RobinD, samma tanke slog mig också... Tragiskt att dom som bidrar minst ska få störst utrymme egentligen.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 14:58   #48
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 33
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Vad som är sjukt är att Sharps ligger plus 24u och ändå har det knappt gått 20 dagar av baseballsäsongen, vad hade du förväntat dig? 100u per vecka? Har ni disciplin och korrekt bankrollmanagement så ska ni ligga plus på Sharps spel ligger ni inte plus på Sharps spel så är det erat EGNA fel eftersom siffrorna visar att man skulle plussat 24u än så länge. Så tänk till 2 gånger innan du kommer hit och ska leka proffesor i betting. Vart var du när Sharps hade 13 raka spel, klagade du då?
Som sagt jag ligger pluss 24 u, uppskattar och litar på sharps. Men givetvis kan man bli nonchalant efter 13 raka vinster, det fattar vem som helst om man använder det man har innanför pannbenet Knaffell!
Zultanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 14:59   #49
 
clappens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 124
Sharp$: 69


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fast det dom klagar på är nog att det gick så bra - folk ökade sin unitsize, vilket har bidragit till att man gått back. Jag ligger i den kategorin, men jag klagar inte högljutt iallafall.
clappen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:00   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 157
Sharp$: 19
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zultanen Visa inlägg
Som sagt jag ligger pluss 24 u, uppskattar och litar på sharps. Men givetvis kan man bli nonchalant efter 13 raka vinster, det fattar vem som helst om man använder det man har innanför pannbenet Knaffell!
Varför ska man bli nonchalant ? Är inte tacksam ett bättre alternativ ?

Och nej tyvärr, jag fattar inte vad det är som gör ditt beteende acceptabelt...
Knaffell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:04   #51
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 33
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knaffell Visa inlägg
Varför ska man bli nonchalant ? Är inte tacksam ett bättre alternativ ?

Och nej tyvärr, jag fattar inte vad det är som gör ditt beteende acceptabelt...
Syftade på sharps
Zultanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:04   #52
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clappen Visa inlägg
Fast det dom klagar på är nog att det gick så bra - folk ökade sin unitsize, vilket har bidragit till att man gått back. Jag ligger i den kategorin, men jag klagar inte högljutt iallafall.
Sa Sharps till er att öka er unitsize? Om inte, så har ni ingen rätt att klaga. (Nu var svaret inte personligt reserverat för dig utan mer min åsikt om det är därför folk klagar)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:07   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 157
Sharp$: 19
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zultanen Visa inlägg
Syftade på sharps
Du menar att Sharps blivit nonchalanta och därmed börjat singla slant om vilka de ska spela på ?
Knaffell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:16   #54
 
pejos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 125
Standard

Är det så många som klagar då?
Säsongen är lång så det finns nog utrymme för ett antal streaks åt både vinnande och förlorande håll, och för tillfället visar ju de officiella spelen gröna siffror så man kan knappast vara missnöjd över ett plus.
pejo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:16   #55
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 23
Standard

Överlag väldigt bra spel. Räknade lite på det efter 14 raka vinster; vad var sannolikheten att de inte var vinnande i längden och jag kom fram till något i stil med 0,5%. Synd bara att man hoppade på tåget vid 13-0 och har således fina 1-8 i statistik haha .
stevebc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:20   #56
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Herregud, alla har sina svackor. Som tidigare nämnt om ni väljer att höja eran unitsize är det inte sharps fel om ni då ligger back. Jag har följt sharps efter den unitsize och ligger duktigt plus!

Nu vänder vi denna trenden!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 15:22   #57
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Vad som är sjukt är att Sharps ligger plus 24u och ändå har det knappt gått 20 dagar av baseballsäsongen, vad hade du förväntat dig? 100u per vecka? Har ni disciplin och korrekt bankrollmanagement så ska ni ligga plus på Sharps spel ligger ni inte plus på Sharps spel så är det erat EGNA fel eftersom siffrorna visar att man skulle plussat 24u än så länge. Så tänk till 2 gånger innan du kommer hit och ska leka proffesor i betting. Vart var du när Sharps hade 13 raka spel, klagade du då?
+1

24 plus på 20 dagar är ju ett mycket bra resultat

dessutom är starterna på en liga allrid svårast tycker jag och många med mej så att man plussat 24u på 20 dagar är grymmt. tror att o och io spelen kommer bli vassare och vassare med tiden

visst kan man kritisera men gör det då innan matchen börjat och skriv en tydlig och innehållsrik text om varför du tycker att spelet skulle va mindre bra då imo....
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 16:17   #58
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det några som kan hantera en förlustsvit så är det just killarna som lägger sharps officiela mlb picks.... dom flesta utav dom lever på betting.... det är ju enbart "vi" amatörer som gnäller och ifrågasätter.... låt proffsen köra på.. dom kan betydligt mer en er som gnäller.... och inser inte folk att förluster drabbar alla spelare... ja då kanske man skall sluta med betting!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 16:41   #59
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men det är ju ingen som tvingar er att rygga sharps mlb picks? Är ni inre nöjda så sluta rygga? Jag tänker fortsätta. Man ligger ju plus
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 18:03   #60
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 377
Standard

Bara att tacka och bocka för era MLB picks, har gått sjukt mycket + även om det har gått knackigare på senare tid men det var ju bara en tidsfråga tills förlusterna skulle komma. Snart vänder oturen, det är också bara en tidsfråga
sunderland91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td