Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-05, 20:13   #16
 
clappens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 124
Sharp$: 69


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, knivigt i sista inning med 2 outs och 2-4 i underläge (2runs för Jays hade ju räckt för seger), och så ser man en double, och sedan en 2run HR! Så imponerande av Hill! Sket mig mer eller mindre i brallan.
clappen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 20:15   #17
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1352


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nice keep up the good work
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 20:15   #18
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clappen Visa inlägg
Haha, knivigt i sista inning med 2 outs och 2-4 i underläge (2runs för Jays hade ju räckt för seger), och så ser man en double, och sedan en 2run HR! Så imponerande av Hill! Sket mig mer eller mindre i brallan.
3-run homer men ja, ibland kan errors betala sig..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 20:16   #19
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Bra lir clappen! Har ryggat dina fyra spel och då var 1:a i hamn
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 20:46   #20
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag kommer förmodligen att gå mot Angels en hel del i år, för att de har solida, försvars-beroende pitchers och de har blivit av med viktigt försvarsfolk. Tex Pineiro som startar idag, hade en mycket fin säsong med Cardinals förra året. Han la till en sinker till sina kast i 2009 och förlitade sig på Cards bra försvar och tillsammans med den mycket förhöjda groundball ratio och spelandet i NL, så fick han till den bästa säsongen han haft sen 2002. Spelade över 200 innings bara för andra gången också, så jag kommer att spela mot honom mer ju längre säsongen går. Nu är han i den tuffare AL, alla vet vad komma skall och han förlitar sig nu på det svagare LAA försvar.

Om det inte varit för att Lackey har spelat hela sin karriär i LAA innan flytten skulle jag kunna tänka mig gå in hårt på RSox som håller på och vaknar offensivt trots flera kuggar fortfarande på DL. Just nu ligger överspelet närmast iom att LAA bör ha ganska bra koll på Lackey och de med största sannolikhet kommer inte att kunna stoppa RSox från att göra 5+ runs (jag tror på 8+)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 22:39   #21
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag kör under under 9.5 LAA Angels/Boston Red Sox
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 23:16   #22
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vilka pajasar i Texas men brukar bli så när för många är inne på samma spår

Så fort de hade RISP så blev det double play kändes det som och med 7 hits och 3 walks så ska man fan få in mer än 1 run...

Aja vi plockar natten istället och tycker clappen är inne på ett klockrent spår för nattens 10 matcher och hakar på hans 3 picks!

Tack för överspelet i Cleveland btw även om det satt riktigt hårt inne men Toronto har fan blivit ett lag man kan lita på, dom ger fan aldrig upp och tror Max är glad med prestationen so far this season!?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 23:26   #23
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Känns inte oddset på Cardinals (1.85) lite högt?

Penny (Cards) har ju ändå mycket stort övertag på Kendrick (Phillies) i pitcher duellen... Kendrick har ju haft stora problem mot Mets, Nats x2 och D'backs denna säsongen medan Penny har varit riktigt stabil.

Ser på lineupen att Schneider är catcher för Phillies och det får väl också ses som en liten försvagning i batting ordern medan Cardinals kör med det bästa dom har och Cardinals borde vara större favorit här!?

Trap? Ser inte var i sånna fall och Cardinals läggs till på natt kupongen!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 23:53   #24
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Ursäkta OT.
Jag undrar lite över det här med "traps"! Inte för att klanka ner alls, utan är genuint nyfiken.

Är det möjligt för en bookie att försöka sätta ett trap-odds? En bookie kan ju inte själv sätta ett lockodds utan att sticka ut mot andra bookies. Och om en bookie har utstickande odds kommer spelen hagla på det bolaget tills marknaden jämnat ut sig.

Om däremot alla bookies satt "fel odds" måste ju det innebära att alla bookies vet något som ingen spelare vet. Så kan väl aldrig vara fallet? Ursäkta om jag svävade iväg lite, men förstår inte hur traps kan existera, känns som att marknaden borde komma fram till de korrekta oddsen in the end oavsett vilka odds bookies startar på
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-05, 23:56   #25
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Tack för överspelet i Cleveland btw även om det satt riktigt hårt inne men Toronto har fan blivit ett lag man kan lita på, dom ger fan aldrig upp och tror Max är glad med prestationen so far this season!?
Another World Series on it's way. Don't forget where you heard it first!!

Testar 1st 5, under 5,5 runs i Phillies - Cardinals. Kraften ar ur bada lagen. Hoppas jag.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 00:11   #26
 
kruks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 978

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Seattle (C Lee) vs Tampa Bay (M Garza) ML

Boston (J Lackey) vs LA Angels (J Pinero) >5

Philadelphia (K Kendrick) vs St Louis (B Penny) ML

Pittsburgh (C Morton) vs Chicago Cubs (T Lilly) >5
kruk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 00:21   #27
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Ursäkta OT.
Jag undrar lite över det här med "traps"! Inte för att klanka ner alls, utan är genuint nyfiken.

Är det möjligt för en bookie att försöka sätta ett trap-odds? En bookie kan ju inte själv sätta ett lockodds utan att sticka ut mot andra bookies. Och om en bookie har utstickande odds kommer spelen hagla på det bolaget tills marknaden jämnat ut sig.

Om däremot alla bookies satt "fel odds" måste ju det innebära att alla bookies vet något som ingen spelare vet. Så kan väl aldrig vara fallet? Ursäkta om jag svävade iväg lite, men förstår inte hur traps kan existera, känns som att marknaden borde komma fram till de korrekta oddsen in the end oavsett vilka odds bookies startar på
Tråkigt att folk behöver känna såhär när de ska fråga något "Inte för att klanka ner alls"... har det blivit farligt att fråga för mycket eller? Känns lite så iaf... har inga problem att folk frågar mig iaf, det är väl därför vi är här, för att hjälpas åt!?

Att någon enstaka bookie ska sticka ut med ett odds anses inte som någon trap utan det är helt enkelt att de ligger efter med odds rörelsen eller något...

Det blir en liten trap när bolagen, som har betydligt bättre koll än den normala spelaren, har info eller statistik som talar emot "public bet" typ Lakers, Yankees eller Red Wings dom stora lagen som folket aldrig tror kan förlora mot typ Sacramento, Baltimore eller Edmonton... de kan sätta lite högre odds på en enligt folket "stor favorit" vilket kommer locka fler spelare fast det egentligen bara är en fälla eftersom att bolagen har egentligen värderat matchen annorlunda och kan casha in om "skräll laget" vinner som de tror att de kan göra!

Folk spelar i största allmänhet på favoriter och en trap kan också innebära som igår då de satte Braves som favoriter trots att det kändes lite konstigt enligt all statistik och även enligt de flesta "experter" och därav kan folket tro att Braves ska vara favoriter i matchen bara på grund av oddssättningen och spelar därför antingen på favoriten eller avstår helt! Kändes helt klart som att bolagen trodde på hårt Washington igår och försökte skrämma bort den stora skaran spelare genom att göra Atlanta favoriter, då tror alla att det är något lurt på gång och om de istället hade haft Washington som små favoriter så hade troligtvis alla även den stora skaran spelare gått in tungt på Washington då all enkel och öppen statistik talade för dem och det hade blivit dyrt för bolagen! Visst några få vinner på Washington men på det stora hela så går bolagen plus på att luras så här...

Den klassiska fällan är ju NBA spreads... bra lag som har -5,-6 fast det kanske borde vara -8,-9 och såna matcher är alltid livsfarliga, public dunkar hårt men bolagen vet att det kan bli tajt ändå och bara njuter när pengarna strömmar in på den sårbara favoriten... som man brukar säga, om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det också det!

Håller med dig om att det hela fenomenet känns ganska konstigt men man kan säga att det hela baseras på "svensson bettaren" som bara slänger in en slant då och då vilket blir stora och många slantar i USA och många av dessa kan luras av bolagen "traps" och även vi andra med. Det är la så här det funkar på andra sidan Atlanten där bettingen är på en annan nivå och när kunskapen sprids som en löpeld pga internet så har bolagen försökt hitta på nya knep att lura oss spelare!

Haha ska inte glömma det Max, sidebet på det!?

Senast redigerad av Lazlo den 2010-05-06 klockan 00:28.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 00:28   #28
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Jo att behöva tassa på tå är inte skoj, skönt att vissa inte är gjorda av frigolit iaf

Intressant att trapen kan sättas för att avskräcka från spel. Tänkte inte i den banan alls.

Detta du skriver
"Den klassiska fällan är ju NBA spreads... bra lag som har -5,-6 fast det kanske borde vara -8,-9 och såna matcher är alltid livsfarliga, public dunkar hårt men bolagen vet att det kan bli tajt ändå och bara njuter när pengarna strömmar in på den sårbara favoriten"
är precis det jag undrar över: hur sätts linan till -5/6 från början? Börjar en bookie att gå ut på "för låg" lina, och de andra bolagen tänker "aha, de gillrar en fälla. Vi hakar också på"? För som jag var inne på, om bara en bookie försöker gillra fällan ensamt kommer de ju sticka ut mot mängden. Hehe försöker få ihop logiken.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 00:48   #29
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vi diskuterade ju det här för ett tag sen och nu när jag tittar så va ju du med!? Minnet kort måntro

Det är oftast det stora amerikanska bolagen och vegas som sätter startoddsen och linorna sen så följer de Europeiska bolagen bara efter mer eller mindre ovetande om det är en trap eller inte men de får ju ändå ut samma effekt av det som de de stora bolagen som kom på fällan... Även om bet365 oddsättare skulle få spreaden på -8,-9 i en basketmatch så skulle de aldrig sätta linan på det om amerikanska bolagen ligger på -5,-6 för då skulle de bli slaktade av alla sharps och vilket monster värde det skulle bli på ena sidan...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 01:06   #30
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Haha, visst kunde minnet vara bättre men det här var ju en "fortsättning" på det snacket =) Men med andra ord, det är till största delen US books/Vegas som tvingar EU-books att följa efter, just för att inte sticka ut... got it!
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td