Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-30, 14:07   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[30/6] Houston Astros @ Milwaukee Brewers [20:10]


Ogiltigt spel-ID: 29155



Spel nummer 2 och även detta ett underspel. Varken Bush eller Rodriguez har inlett säsongen på bästa vis, men Brewers Bush har ryckt upp sig det senaste och mot Astros mediokra batters så borde han kunna gå 7 innings utan att ge upp mer än 2-3 runs, då lämnas det alltså 6 runs att gå på för Rodriguez, Astros bullpen och Brewers bullpen. Bådas bullpen har varit hyffsade på slutet (Astros: 2.63 ERA och Brewers: 3.50 ERA) så allting hänger egentligen på hur mycket Rodriguez gör bort sig. Jag litar starkt på att Brewers plockar hem detta och försöker spurta ikapp de andra lagen i NL Central vilket för mig till dagens tredje rek som egentligen mer är en gardering för om det skulle bli många runs;

Ogiltigt spel-ID: 29171



Det var dessa tre jag har hittat för dagen än så länge. Har låst dem alla i mitt spreadsheet till oddsen jag fick just nu så ni kan vara säkra på att jag inte gör en Iceeman
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 14:14   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Tack Boone, jag ryggar!

Härligt att du lägger upp spelen på spreadsheet så snabbt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 16:54   #3
 
clappens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 124
Sharp$: 69


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Det var dessa tre jag har hittat för dagen än så länge. Har låst dem alla i mitt spreadsheet till oddsen jag fick just nu så ni kan vara säkra på att jag inte gör en Iceeman
Varför inte bokföra det i erat officiella spreadsheet (spreadsheet.se)?
clappen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 16:57   #4
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clappen Visa inlägg
Varför inte bokföra det i erat officiella spreadsheet (spreadsheet.se)?
Antagligen för att det enbart är Boones lir!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 18:22   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Vi har fått lite dålig kommunikation nu över sommaren när folk är utomlands och super så jag har valt att köra på min egna väg så länge tills vi ordnar upp det hela. Se detta som ett IO-pick eller Boone pick hur ni nu vill.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 22:23   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2/3 ryggade vara vinsterna eftersom jag hade brewers rak från sabermetrics. Tack för det!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td