Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-02, 13:18   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Dagens Baseball 2/8


Jag kan inte direkt mycket om baseball men jag testar lite idag igen.


Reds RL @1.95

Sedan kanske över 8.5 Jays-Twins
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 16:07   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

A's RL @2,05 samt ML @1,45

Nat's @2,08

lite sugen på Dodgers @1,80 men deras batters har fan somnat på senare..
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 17:56   #3
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Väldigt lungt här idag. Mina spel så här långt.

2010-08-03 01:10 MLB
Atlanta (T Hudson) vs Mets (J Santana) @ 1.735

2010-08-03 01:05 MLB
Yankees -1,5 (A Burnett) vs Toronto (B Morrow) @2.140

2010-08-03 01:05 MLB
Pittsburgh (R Ohlendorf) vs Cincinnati (T Wood) @1.719


Funderar även på följande.
2010-08-03 01:10 MLB
Tampa Bay (J.Hellickson) vs Minnesota (C Pavano) @1.870

Frågetecknet är nybörjaren Hellickson. Det sägs på mlb.com att han inte är tänkt att börja användas regelbundet utan at han bara är en som sätts in för att låta övriga vila sig. Hur värderar man sådant? Har de mer erfarna någon koll på hur det brukar gå när tillfälliga pitchers rycker in för att avlasta? Är det läge att spela Minnesota eller skall man helt enkletl låta bli matchen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kattbert den 2010-08-02 klockan 18:04.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 18:25   #4
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Funderar ungefär samma kring Tampa Bay idag. Tror det bästa är att låta bli matchen då det verkligen känns som om det kan gå hur som helst, men fattar ändå inte hur Minnesota kan vara dogs när Tampa ställer upp med en sån pitcher och Minnesota har varit riktigt bra på sista tiden. Känns inte som om Tampas offensiv har varit klockren heller.
Tampa ligger ju bara en vinst efter NYY så dom är väl sugna på att vinna också. Det känns svårtippat.
I slutändan känns det som om Tampas pitcher avgör matchen.

Känns som att Yanks är självklara vinnare idag.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 18:52   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

2010-08-03 01:05 MLB
Pittsburgh (R Ohlendorf) vs Cincinnati (T Wood) @1.719

Tusan hittade du det oddset ?
jasså, mitt igårnatt kanske det låg högre.. (?)
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 19:27   #6
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Unshaved Visa inlägg
2010-08-03 01:05 MLB
Pittsburgh (R Ohlendorf) vs Cincinnati (T Wood) @1.719

Tusan hittade du det oddset ?
jasså, mitt igårnatt kanske det låg högre.. (?)
Pinnacle
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 20:10   #7
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Tampa Bay (J.Hellickson) vs Minnesota (C Pavano) @1.870

Frågetecknet är nybörjaren Hellickson. Det sägs på mlb.com att han inte är tänkt att börja användas regelbundet utan at han bara är en som sätts in för att låta övriga vila sig. Hur värderar man sådant? Har de mer erfarna någon koll på hur det brukar gå när tillfälliga pitchers rycker in för att avlasta? Är det läge att spela Minnesota eller skall man helt enkletl låta bli matchen?
Det beror på när man får unga pitchers in i ligan och hur mycket i förtid (dagen innan, timmar innan). Hellickson fick reda att han startar i lördags. Han har varit MLB-redo sen spring training egentligen och han har ägt i AAA på alla möjliga sätt och vis. Han hade nån enstak dålig match, men i allmänheten var det bra (117 IP, 123:35 K:BB, 9.4 K/9, 2.45 ERA, 1.173 WHIP). Han är en strikeout pitcher med mycket bra kontroll (pitchar på båda sidorna av plattan), har 89-93mph FB med rörelse, fantastiskt bra CHUP, +curve och de alla kommer från samma vinkel. Han är 23år gammal, mentalt tuff, orädd, Rays topp pitching prospect, MLB topp 20 overall prospect enligt Baseball America inför 2010.
Bara att Joe Maddon gillar Wade Davis gjorde att denne inte skickades ner under hans dåliga tid och nu ser Davis ut som om han fixat det som gav honom problem och tyvärr betyder det att Hellickson får svårt att vara i rotationen. I vanliga fall, på andra lag är han redan en given #4 starter som minst, vissa lag #3 enkelt. Det här är en konstig grej Maddon gör, som just nu inte är logisk eftersom Hellboy är ändå september-callup så det kan vara andra saker på gång och en utav dem är att Sonnastine (har inte spelat på 10+ dagar) skickas bort och Hellickson blir då long-reliever i bullpen (spela 2-3 innings när det blir tidig utgång, som Medlen gjorde för Braves innan han fick en plats när JJ skadades).
Om du undrar hur jag kan så mycket om honom är det för att jag draftade honom i årets keeper (fantasy league) och funderar på att behålla honom. En mycket lovande pitcher som jag har följt.

Ser man till oddset och motståndarna är det rätt taskigt då Tampa är favoriter och man bör aldrig spela på rookies första match, speciellt då han har mot sig en veteran som har upplevt pånyttfödelse (kanske är det mustaschen) och ett lag vars hemmaarena var en dome, så de är helt vana, tom kanske får lite hemma-känsla av att spela där och är heta. Det kan ju också vara problem att de är heta om dem vill vara lite mer agressiva att Hellickson kan utnyttja det. Andra problem för Rays är att de har skaffat Qualls (ugggh) som reliever och Zobrist är fortfarande skadad och Pena har problem med foten. Twins fick duktige Capps som closer och Rauch kan gå tillbaka till sin komfortabla set-up roll (även om han också var mycket duktig som closer). Mauer har dock problem med ena axeln så man bör vänta på lineups även om jag tror att han vill så gärna spela i en dome igen.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 20:26   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 158


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jack's Free Pick For Monday: Tampa Bay Rays -115 at BetUS
This is a solid price to back the Rays at home Monday. Tampa Bay sends their top prospect in Jeremy Hellickson to the mound tonight to make his major league debut. Hellickson should have no problem mowing down a Twins line-up that is going to be without Justin Morneau and Joe Mauer, their two best hitters. Tampa Bay will want to win this one for Hellickson, and they should be able to get after Carl Pavano tonight to provide enough run support to get the job done.
The Rays are a perfect 12-0 against the money line in home games after scoring 4 runs or less 3 straight games over the last 2 seasons. Tampa Bay is also 25-8 against the money line after a game with a combined score of 3 runs or less over the last 3 seasons. Conversely, Minnesota is 3-11 against the money line after allowing 2 runs or less 2 straight games over the last 2 seasons. The Rays are 18-6 against the money line vs. an AL starting pitcher whose ERA is 3.50 or better this season. Tampa is 13-3 in their last 16 home games overall, and 76-36 in their last 112 home games vs. a team with a winning record. Roll with the Rays Monday.

Betfirms 57% rätt på deras mlb träffar sen 10 maj enligt deras mail
__________________
]
bemeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 21:32   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nu är det i närmaste (innan den officiella lineupen kommer ut) "bekräftat" att Mauer missar.
Ingen Pena och Zobrist för Rays.


Votto (CIN) som har varit fantastiskt bra i år, missar för Reds.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 22:38   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jimmy Boyd
Sport Date Matchup Book Starts
MLB Aug 02 '10
7:10p Minnesota Twins vs Tampa Bay Rays
Take: Tampa Bay Rays -110 in 1h
4* Major MLB *BEST BET* on Rays -110
With Morneau already sitting, and with Mauer expected to join him on the bench tonight, I like the Rays to get the job done at home, where they have won 13 of their last 16. Pavano is having a terrific season, but run support figures to be a problem this evening. Plus, the Rays have already beaten Pavano this season. The Rays send Jeremy Hellickson, who has been burning up the minors, to the hill. I expect a very strong performance from him against a team that has never seen him. The MVP of the 2009 Triple-A national championship game has gone 12-3 with a 2.45 ERA at Triple-A Durham this season. Plus, Tampa Bay is 12-0 in home games after scoring 4 runs or less 3 straight games over the last 2 seasons, winning in these spots by an average score of 5.6 to 3.1. Take the Rays at home at a great price.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 22:38   #11
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag tror jag avstår Tampa Bay Rays ändå. Den utförliga information som getts här i tråden tycker jag att raderat ut eventuella frågetecken kring pitchern men här har istället kommit frågetecken kring Tampas offensiv, samt påminnelser om Minnesotas goda form.
Skulle någon föreslagit underspelet skulle jag nappat på men nu får det vara.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 22:44   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

skiter i Braves, hoppas på Mets istället @2,28
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 22:50   #13
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Unshaved Visa inlägg
skiter i Braves, hoppas på Mets istället @2,28
Gör inte det. Inte för att jag vet något men Braves var mitt första (bästa) spel och både toloiten och dgothe har det spelet på sina sheets. Så Mets är det sista jag skulle rekommendera idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 23:39   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Gör inte det. Inte för att jag vet något men Braves var mitt första (bästa) spel och både toloiten och dgothe har det spelet på sina sheets. Så Mets är det sista jag skulle rekommendera idag.
Vet inte det, känns som femti femti, atl saknar par styckna bra batters, samt Johan är inte så dum, JSantana flippade senast mot cardi men det va då.

@2,28 lätt värt det
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-02, 23:58   #15
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Brewers ML @1.86 att vinna 0.5u
Brewers RL @2.48 0.5u
Cubs har en fin lineup, men det är mycket press på Wells då Cubs bullpen är väl använt (igpr gick Silva ut efter några pitches) och även om han klarar sig är det frågan om den sena delen av matchen.


Astros ML @2.49 0.5u
Myers har spelat fint och Astros har nu sålt sina viktigaste spelare och är klara för i år. Det betyder att kommer att plocka in unga talanger och dessa kommer att ha kul, vilket gör dem farliga.
Westbrook (STL) startar sin första match efter trejden
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td