Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-05, 09:41   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

5/8 Dagens Baseball


Tidiga lutningar:

SF ML 1st half (5 innings) TBA
SF ML @ 1.952

CWS ML 1 half (5 innings) TBA
CWS ML @ 2.29


Shoot
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 10:00   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 0

PHENIZ
Stats: 97 - 79 - 0
ROI: 113.60%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Har själv varit inne på både CWS och SF. CWS gillar jag starkt, kommer hugga den så fort jag får bra odds (Betfair).

Citerade stats från annan sida:
White Sox are 8-0 in Garcias last 8 road starts vs. Tigers.
White Sox are 14-3 in Garcias last 17 starts vs. Tigers.

Funderar även på överspel i CWS@DET. Garcia släpper ofta några runs och om CWS vinner lär det lätt gå över 8.5
Pheniz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 11:27   #3
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

CWS kommer vara ett populärt spel idag. Alla har den statistiken och ändå är CWS ganska stor dog. CWS är heta, Detroit är kalla och nästan utan chans att gå vidare till playoff(Ser ut som det gett upp kampen). thespread har 70% på CWS

Oddset på CWS borde mer ligga på runt even. Vegas vill ha action på Chicago idag. Så jag varnar för att spela CWS idag.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 13:56   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Vegas vill ha action på Chicago idag. Så jag varnar för att spela CWS idag.
Seriöst, vad är det frågan om där? Scherz har spelat bättre sen han fått rensa huvudet i minors och man bara undrar när Garcias arm kommer att ramla av. Men, Detroits lineup har varit så svag senaste tiden med flera avbräck, medan WSox har Pierre slå HR för första gången på flera år

Förmodligen en av de skummaste linorna jag har sett i år. Kan det vara en skadekänning på Garcia som vi inte känner till ?
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:08   #5
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddset på Detroit går neråt med......galet.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 15:39   #6
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brukar inte ha mina spel klara så tidigt men är nästan säker på att detta kommer spelas....

Detroit
Pittsburgh
Atlanta
Baltimore

Kanske går med en public dog också i Texas.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 17:32   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag kollade på MLBtv igår, jag minns inte vilka kommentatorer det var, eftersom man kollar på flera olika matcher. De sade att augusti e DOGSENS månad traditionellt sett. Kanske Dgothes lir kommer backa lite i augusti och sen går riktigt bra i september...

E det någon med mer erfarenhet som kan verifiera att augusti brukar vara en "skrällmånad"?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 18:01   #8
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Jag kollade på MLBtv igår, jag minns inte vilka kommentatorer det var, eftersom man kollar på flera olika matcher. De sade att augusti e DOGSENS månad traditionellt sett. Kanske Dgothes lir kommer backa lite i augusti och sen går riktigt bra i september...

E det någon med mer erfarenhet som kan verifiera att augusti brukar vara en "skrällmånad"?
Alltså, det kanske inte framgår eller så har folk missuppfattat lite för du är inte den förste som säger att jag spelar på favoriter.. jag spelar inte på "favoriter" bara för att dom har lågt odds eller uppfattas som favoriter av bookies/public.

Jag har skrivit ett program som analyserar den statistik som finns tillgänglig och ger båda lag en vinstchans. Det lag med högst vinstchans är min "favorit", dvs det lag jag väljer att lägga mitt bet på. Nu råkar mina favoriter sammanfalla med bookies nio ggr av tio, men det händer att jag hittar favoriter som är dogs hos bookies. Senast var häromveckan när jag fick in Astros till 2.020.

Sedan har mina filter ytterligare tajtat till det på sistone, då jag i juli la in fler filter för att minska antalet missade bets.

Istället för att kalla det favoriter kanske jag skulle kalla mina spel för "Hemmalag med störst vinstchans rent statistiskt."

Hur som haver, idag har jag inte hittat några spel. Det som var närmast var, hör och häpna, Detroit, men jag vill ha ett odds kring 1.800 och det får jag inte alltså utgår spelet.

Vad det gäller September är jag skeptisk till om mitt experiment kommer att fortsätta då. Slutspurten i alla ligor har en tendens att inte följa statistiska trender då lag som inte längre har en chans att vinna inte spelar med "fullt manskap" osv.. (ryktas bland annat om att Strasburg har spelat färdigt för säsongen i Washington trots att han kommer vara frisk innan säsongen är slut).
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 18:07   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Sorry dgothe inte min mening att komma med dumma frågor.

Mina tre spel so far...

Colorado ÖVER 4,5

San Fransisco ÖVER 3,5

Detroit/CHi White Sox ÖVER 27,5 runs+hits+errors
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 18:55   #10
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Nej nej, det var ingen dum fråga. Jag kände bara att jag behövde förklara mig. Verkar vara en hel del som tror att jag bara väljer lågoddsare med för att jag går på den gamla godingen om att lågoddsare = säker vinnare = cash money.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 21:46   #11
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tigers var ett av mina större spel

Nattens....

Baltimore
Pittsburgh
Atlanta

Boston kan vara ett lag att gå emot idag med, imorgon börjar serien mot Yankees.

BOL.......
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 22:04   #12
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det var svårt att hita spel idag. Den ena matchen avklarad redan

2010-08-06 01:10 MLB
Atlanta (J Jurrjens) vs San Francisco (T Lincecum) @1.935

2010-08-05 19:05 MLB
Detroit (M Scherzer) vs White Sox (F Garcia) @ 2.340

Bägge spelen faller in under en sanning jag tar till när inga andra konster finns att ta till, nämligen att det allmänt bättre laget vinner mestadels. Att Detroit har sugit en längre tid spelade också in. Jag verkar dock vara ensam om Atlanta Braves idag, varför?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 22:10   #13
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Tigers var ett av mina större spel

Nattens....

Baltimore
Pittsburgh
Atlanta

Boston kan vara ett lag att gå emot idag med, imorgon börjar serien mot Yankees.

BOL.......
Varför är det så farligt att vara ensam om ett spel? Älskar när jag är ensam.

Det är Lincecum på kullen som dog klart folk blir sugna.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 22:15   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg

Boston kan vara ett lag att gå emot idag med, imorgon börjar serien mot Yankees.

BOL.......

Yes, Tomlin imponerat i sina två starter Dice K vet man aldrig vart man har honom och som du säger Yankee serien börjar imorrn. Lirade Indians igår -1.5 @ 4.97 Kör på dem idag igen -1.5 @ 4.13 samt team total över 3.5.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-05, 22:18   #15
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kör Cleveland 1st 5
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td