Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-14, 12:51   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[14/8] San Diego Padres @ San Francisco Giants


Match: San Francisco Giants - San Diego Padres
Spel: San Diego Padres ML (1.962 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 22.10 (14/8)

Andra matchen i serien mellan de ganska ovantade ettan och tvan i NL West. Padres leder, 3.5 match framfor Giants och man vann ocksa gardagens match (2-3). Denna sasongen har lagen motts nio ganger och Padres har vunnit atta av dessa moten.

Mat Latos startade tio matcher for Padres forra aret men det ar forst i ar som han gor sin forsta hela sasong. Med 12-5 och 2.36 ERA har Latos verkligen fatt manga ogon pa sig. 8-3 pa bortaplan ar valdigt imponerande for en Padres-pitcher och han har dessutom battre ERA under de tidiga matcherna (1.99 mot 2.63 pa kvallar). Padres forlorade visserligen Latos senaste start mot Giants men han fick anda med sig en ND och en QS. Han har ocksa tva vinster mot Giants i ar, totalt har han 0.82 ERA mot dagens motstandare. Latos har inte slappt med an tva runs sedan den sjatte juni (10 raka med 2 eller farre) och jag tror inte det kommer upprepas igen idag.

Madison Bumgarner ar Giants starter. 4-4 med 3.36 ERA ar inte att forakta. Bumgarner var nere en runda i Fresno tidigare i ar men har nu nio raka starter for San Fransisco. Det som borjade bra har dock gatt lite samre mot slutet. I sina tre senaste matcher ar Bumgarner 0-2 (1-2) med ett ERA pa 5.74. Intressant ar att Bumgarner ar 0-2 med 4.82 pa hemmaplan och 2-3 med 4.20 ERA pa de tidigare matcherna.

Bade Padres och Giants har bullpens som rankas i den absoluta toppen av MLB (SD 2.05 ERA pa 276 innings, SF 2.56 pa 239). Latos gor oftast inte fler an 6 innings och jag tror dom kommer ha ett tak pa 100 pitches idag. Detta oroar mig dock inte p.g.a. Padres bullpen.

Offensivt ar det lika daligt for lagen. Rankar Giants lite hogre men det ar inte tillrackligt for att vagen ska tippa deras vag.

Dessa matcher ar otroligt viktiga i National League. SF-pitchern Sanchez gick forra sondagen ut och sa att Giants skulle sweepa Padres och vinna NL West. Igar fick han ata upp sina ord och jag tror Padres har minst lika mycket motivation idag. Varje match har ar vard en hel GB. Latos kallas av San Fransisco-journalister for "a Giant Killer" och ar betydligt battre an Bumgarner som dessutom inte verkar trivas varken pa hemmaplan eller i solljus.

Padres ar bast i ligan defensivt (med marginal) och i ar kanns det som de kan fa betalning for detta. Inte glamorost men effektivt. GO PADRES!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 12:54   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Intressant.

Jag är på.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 12:59   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Vad jag utläser av din REK är att underspelet är det du har rekat? :P
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 13:04   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Vad jag utläser av din REK är att underspelet är det du har rekat? :P
Linan ar pa 7 (och -120 pa under tror jag) vilket kanns.. Jag hade lutat mot under om jag varit tvungen att valja men tycker inte det ar lika bra spel.

Att fa nastan dubbla pengarna pa Latos mot Bumgarner (som absolut inte ar i form och inte gillar varken sol eller AT&T Park) kanns betydligt battre. Jag skulle ge Padres 56-57 % chans att vinna och da skulle oddset vara runt 20 punkter lagre.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 13:08   #5
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till maddmax!
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 13:20   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Fint, har vunnit mycket på Latos senaste tiden
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 17:38   #7
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Fint, har vunnit mycket på Latos senaste tiden
Instämmer, Latos till detta odds, .99 whip 2.36 era .67 pitching score!

Wohaaa
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 18:26   #8
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Tackar för reken

På basen av reken och kommentarerna verkar spelet ganska självklart. Men det är viktigt att reka även "självklara" matcher. Alltid finns det någon som behöver bankas i huvudet med det uppenbara för att inte lämna med tummen i röven, i detta fall jag. Pga min begränsade kunskap om baseball har jag stränga villkor för att spela på egen hand och denna match saknade de speciella egenheter som krävs för mitt system. Få nu bara hoppas att matchen slår in då också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 19:16   #9
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Tackar för reken

På basen av reken och kommentarerna verkar spelet ganska självklart. Men det är viktigt att reka även "självklara" matcher. Alltid finns det någon som behöver bankas i huvudet med det uppenbara för att inte lämna med tummen i röven, i detta fall jag. Pga min begränsade kunskap om baseball har jag stränga villkor för att spela på egen hand och denna match saknade de speciella egenheter som krävs för mitt system. Få nu bara hoppas att matchen slår in då också.
Ja, jag haller med dig. Om man inte gar igenom matcherna ordentligt kan man snabbt forlora pengar, helt onodigt.

Visst finns det saker med dagens match som favoriserar Giants men jag tycker anda att Padres borde vara storre favoriter. Nu har oddset sjunkit 8 punkter dessutom.

Lycka till ikvall/inatt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 20:34   #10
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Nu ligger du risigt till!

Marco D'angelo med 21 rätt på raken har SF.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-14, 20:51   #11
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Nu ligger du risigt till!

Marco D'angelo med 21 rätt på raken har SF.


Jag borde tagit med det i berakningarna, eller hur?
Aja, jag far val helt enkelt ratta den som fel redan nu.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 11:58   #12
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har kanns lite som Tottenham matchen fast i baseball. Det tar emot att ratta denna som fel. Vill ni ha ett exempel?

LOB: SD 31 (!!!!) SF (13).

Att Padres dessutom hade folk pa tredje med mindre an tva outs hela TRE ganger utan att fa in en enda run gor inte det hela samre. Eller?

Aja, D'Angelos streak fortsatter.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 13:17   #13
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Sånt som händer broder Max. Du har ju förlorat en match då andra laget hade 0 hits, så det här är ingenting
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 13:33   #14
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Sånt som händer broder Max. Du har ju förlorat en match då andra laget hade 0 hits, så det här är ingenting
Snallt av dig att paminna mig om sadana fina stunder.

Nej, men du har ju ratt. Jag far val gladja mig for dig istallet, 3-1 kan ju inte ha smakat illa.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-15, 15:46   #15
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Hehe men det måste ju vara speciellt att pricka in nåt som händer 1 gång på 20 år...

den här rundan är min
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td