Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-26, 22:12   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

26/8 Baseball (sen tråd)


Får väl starta en jag själv då så man får nån läsning

Kan någon förklara varför Toronto haussas upp av varenda "het" procapper?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 22:33   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Scherzer är 7-3 hemma, 2-6 borta...förmodligen därför
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 22:37   #3
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Får väl starta en jag själv då så man får nån läsning

Kan någon förklara varför Toronto haussas upp av varenda "het" procapper?
Gjorde en skärmdump av den matchen för chatten förut

snapshot of projections for today's Tigers and Jays matchup on Twitpic

62% vinstchans för Blue Jays, två förhållandevis likvärdiga pitchers rent statistiskt, men Jays har en viss fördel i övrigt vad det gäller Runs scored och runs allowed.. Tigers har dock spelat över sin förmåga och knaprar på två segrar för mycket, medans omständigheterna är omvända för Jays som bör hämta in en win rätt snart (om man nu litar på Pythagorean win percentage).

Jag har dock gett upp hoppet om mina siffror.. så bomba Detroit i natt.
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 22:53   #4
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag kör Oakland, det enda som spelet som klarade mina kriterier. Sen har jag en reservplan och det är att rygga dgothe, därav spel på White Sox och San Diego. Lite kuriosa: Oddset på Oakland har sjunkit sen jag spelade men stigit på White sox och San diego sen dgothe spelat

2010-08-27 01:05 MLB
Cleveland (J Masterson) vs Oakland (V Mazzaro) @ 1.885

2010-08-27 02:10 MLB
White Sox (E Jackson) vs Baltimore (J Arrieta) @ 1.543


2010-08-27 00:35 MLB
San Diego (K Correia) vs Arizona (I Kennedy) @1.637
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 23:16   #5
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6756

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Det har inte varit bra spel senaste tiden, kommer att bli roligare när rosters utökar och nytt blod pumpas in.

Inga bra matchups heller, public är på de enkla sidorna: Padres, Cards, Mets, Blue Jays, Oakland, White Sox alla uppe över 90% (speciellt som KP noterat med Jays att alla touts är på dem). Texas är inte så stor fav, Liriano och Twins att inte blir svepts drar en del action.

Jag anser att alla favs (förutom Mets) kan hålla och det är därför som jag inte gillar dem:
-D'backs starter är en flyball pitcher som ska gynnas på Petco, men D'backs har förlorat 3 raka och 7 av 10 och Padres är ett av de hetaste lagen just nu
-Nats har förlorat 4 raka, blivit svepta, förlorat 7 av 10 senaste, Zimm är i sin första match sen TJ operation, å andra sidan har Cards tappat 2 till Pitts och 7 av 10 senaste
-Detroit tog 5 av 6 mot dåliga CLE och KC och har nu en pitcher som har spelat bra senaste tiden, men räcker de mot Blue Jays ?
-White Sox har förlorat 7 av 10 senaste, men det stora problemet är att EJax fick sin förra start avbruten efter 1 pitch (och uppvärmining, tror jag) pga regn och Ozzie lät honom inte spela nästa dag när de tog igen den matchen, så han har varit på en lång vila just nu. Man kan inte veta hur det påverkar honom
-Texas försöker svepa Twins (det händer inte ofta) och båda pitchers kan komma med stora matcher, men båda har haft ovanligt dåliga starter senaste tiden. Liriano är inte lika vass borta som hemma. Lee har alltid haft det svårt att spela på Arlington

Oakland går nog bra, Indians har varit mycket dåliga senaste tiden. Marlins också mot Mets.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 23:45   #6
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
Gjorde en skärmdump av den matchen för chatten förut

snapshot of projections for today's Tigers and Jays matchup on Twitpic

62% vinstchans för Blue Jays, två förhållandevis likvärdiga pitchers rent statistiskt, men Jays har en viss fördel i övrigt vad det gäller Runs scored och runs allowed.. Tigers har dock spelat över sin förmåga och knaprar på två segrar för mycket, medans omständigheterna är omvända för Jays som bör hämta in en win rätt snart (om man nu litar på Pythagorean win percentage).

Jag har dock gett upp hoppet om mina siffror.. så bomba Detroit i natt.
Ge inte upp hoppet efter en förlustvecka! 0 till +200 units sedan maj, ge mig en fet bankrulle och lite tålamod så skulle jag aldrig behöva bry mig om pengar igen!

Funderat på ett liknande system fast för bortamatcher?
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 09:10   #7
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Som ni ser så är inte matematiken värd ett jota nu för tiden..

Enda indikatorn på att Jays skulle förlora var att det var en negativ skillnad mellan Prob 1 och Prob 2 (som är mer trendfokuserad)..

Jag har försökt mig på ett away-test med samma siffror, men det svåra är att hitta rätt filter. Skulle jag gå rakt upp och ner på de procentsatserna så skulle inte systemet varit så framgångsrikt som det var i Maj/Juni/Juli. Det svåra är att hitta "rätt" matcher av de som programmet säger bör vinna.
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-27, 12:35   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Hoppas du kör Sabermetrics nästa säsong!
Du har gjort ett stort jobb och du ska ha fet cred.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td