Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-02, 14:44   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[2/9] Oakland Athletics @ NY Yankees


Match: NY Yankees - Oakland Athletics
Spel: NY Yankees RL (-1.5) 1.99 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.05 (3/9)

Tankte slanga upp en rek aven idag, lite for att ga igenom matchen i mitt huvud en extra gang. Sa har tanker jag om dagens tidiga drabbning; till en borjan var jag valdigt sugen pa under men Yankees offensiv och en liberal umpire gor att jag inte riktigt kanner mig saker med den.

Mycket kommer handla om pitchersen idag. Sabathia ar ett monster nu nar han val kommit igang. Yankees har vunnit 15 av hans senaste 17 starter och av dessa har 12 tackt RL (8 av 9 vinster pa hemmaplan har tackt RL). De matcher som endast haft en marginal eller forlust har varit mot Rays (x2), Dodgers, Indians och Royals. Hans siffror ar valdigt overtygande och hemma ar han 10-0 (11-2) och han har aven lagre ERA under dagsmatcher an kvallen.
Sabathias statistik mot Athletics ar inte overtygande men den ar aven missvisande. Sedan CC kom till Yankees har han spelat bra. Visserligen fick han stryk i det senaste motet (4-2 mot just Braden) men detta var pa bortaplan och i borjan av sasongen. Forra aret startade han tre ganger mot Oakland och Yankees vann samtliga med 2 runs eller fler.

Dallas Braden ar pa inget satt en dalig pitcher och han har varit riktigt bra mot slutet. Shut-down mot Texas senast och innan dess tre quality starts. Idag gor Braden sin andra start pa Yankee Stadium och jag tror det kommer bli betydligt svettigare an mot den halvtama offensiven han sett den senaste manaden. Braden spelade har forra aret och slappte da 7 ER pa 5.2 innings (och aven da saknades A-Rod).

Offensiven ar ocksa intressant. Oakland har de senaste tio matcherna .239 BA mot lefties. For samma period har Yankees .310. Jag tror inte att Berkman (som nu ar tillbaka) och grabbarna kommer kora over A's fullstandigt men baseball ar inte samma sak i Oakland mot ett sonderrest White Sox och pa Yankee Stadium mot ett glodhett Bronx.

27-40 pa bortaplan med -9 units RL mot 45-22 pa hemmaplan med +20 units RL. Trots endast 2 i odds testar jag Yankees har.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 21:07   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5-0
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 23:03   #3
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Stort tack maddmax,jag tog;

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 23:14   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, Mr. Hitler.

Jag gillar kvinnoryggarna battre. Men da forlorade du visserligen... Aja, lite herr-hud har ingen dott av att se.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 23:20   #5
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Tack som fan!
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-02, 23:30   #6
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Haha, Mr. Hitler.

Jag gillar kvinnoryggarna battre. Men da forlorade du visserligen... Aja, lite herr-hud har ingen dott av att se.
Sixten Herrgård,Freddie Mercury,Jacob Dahlin,Ebbe Carlsson,Rock Hudson.
Listan kan göras lång på de som har dött av herrhud.

I fortsättningen kommer det bara att ryggas kvinnligt,maddmax.

Senast redigerad av eddieh den 2010-09-02 klockan 23:38.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td