Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-03, 15:44   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[3/9] NY Mets @ Chicago Cubs


Match: Chicago Cubs - NY Mets
Spel: Under 10 runs (1.909 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 20.20 (3/9)

Gillar verkligen under i den har matchen. Varfor? Here we go..

R.A. Dickey startar for Mets. Dickey har imponerat stort i ar med 9-5 och 2.57 ERA. Hans record for O/U ar 6-14 och trots en liten hickup mot Florida for tva veckor sedan ar hans form ocksa valdigt bra. Den 13:e augusti var han en harsman fran en perfect game da han tillat en hit och en walk mot sjalvaste Phillies. Han foljde upp med 8.1 innings mot Astros och i sin senaste match gjorde han 7 innings mot samma lag, 1 ER.
Dickey ar nagot battre pa hemmaplan men har inga daliga siffror borta (3.12 ERA) och att detta ar hans forsta mote med Cubs (spelat i AL i resten av sin karriar) tror jag ar en fordel for honom, helt klart.

Randy Wells ar 6-12 med 4.50 ERA coh har kanske inte levt upp till lagets forvantningar pa honom lika mycket som Dickey. Han ar 12-15 i O/U och har blandat och gett mot slutet. Hans ERA for de tre senaste ar 3.79 vilket ar hyffsat och i hans karriar mot Mets har han tva starter (12 innings med ERA pa 1.50).

Lagens bullpen har verkligen visat musklerna den senaste veckan. Mets relievers har de senaste 20 inningsen ett ERA pa under 2, Cubs har de senaste 16 ett ERA pa 1.15. De skador som finns ar aven pa de lite "samre" relieversen vilket inte skadar.

Offensivt har lagen ocksa varit pa en berg-o-dalbana. Cubs har svingat .301 de senaste tio matcherna men det man maste veta ar att de bara har .250 mot righties under den tiden (Dickey ar ju hogerhant) medans .381 (!!!) mot lefties. Mets offensiv har inte varit pa topp och mediakra .236 har man i BA under samma period. Byrd, Baker och Soto riskerar att missa dagens match for Chicago och Reyes tror jag inte vi kommer fa se heller.

Att Mets inte gjort over 100 HRs den har sasongen tar aven det av lite fran overspelet, trots Wrigley Field. Lagen har gjort 30 runs mot varandra pa sasongens fyra matcher (1-2-1 i O/U) och jag tror knappast de nar 40 idag. Kanns stabilt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 18:44   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Är väl vinden som spökar ikväll igen? Känns alltid lurigt som fan, men Dickeys pitches brukar inte bli speciellt långa fly balls av heller så underspelet är nog rätt väg att gå trots allt. Bara att hoppas att inte Wells klappar ihop totalt någon inning så Cubs bullpen håller sig borta.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 19:47   #3
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 379
Standard

Var väldigt nära att plocka in under men det blev över för min del... Innan jag läste denna, känns sådär...

MVH
Generator är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 02:19   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Är väl vinden som spökar ikväll igen? Känns alltid lurigt som fan, men Dickeys pitches brukar inte bli speciellt långa fly balls av heller så underspelet är nog rätt väg att gå trots allt. Bara att hoppas att inte Wells klappar ihop totalt någon inning så Cubs bullpen håller sig borta.
JINX!

Aja.. Vi tar det nasta gang.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td