Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-05, 13:22   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5/9 Dagens Baseball


Sunday, sunday.. It is sunday.

Mycket tidiga matcher och vi borde kunna hitta ett par vinster tycker jag. Har redan spanat in ett spel jag tanker ga in pa ganska hart men avvaktar att oddset gar upp lite till.

Kanns som det gatt bra for ganska manga mot slutet (Sonadar i egen liga) sa visst borde det finnas bra intresse har? PLAY BALL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 14:37   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Kanske en bitchslapp att vara på andra sidan Yankees men. Jays, Royals.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 14:58   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 82721


Washington ar sjukt heta med batsen for narvarande (.301 BA de senaste tio) och Pittsburgh har iallfall hankat sig fram (.252). Idag startar Charlie Morton (11.12 ERA de senaste tre) och Jason Marquis (battre mot slutet men senaste matchen var inte kanon och han har varit riktigt ostabil i ar med 8.17 ERA for sasongen). Morton har 13.14 ERA och Marquis har 16.20 ERA under dagsmatcherna i ar sa solen i Pittsburgh kommer bara vara till fordel.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 15:21   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Padres (ML) är ju på en loosing streak, men Richard har varit lönsam så hoppar på dem idag med 3u.

Rays RL spelar jag på tips 3u.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 15:24   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 82760


Kan fa ata upp det har men.. Ja. Tight umpire, tva duktiga pitchers. Florida har sett sadar ut de senaste 3-4 matcherna och Atlantas bullpen ar ruggigt bra. Kanns som 9 ar lite for hogt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 15:37   #6
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Är tvungen att hoppa på det solklara överspelet i Pittsburgh, gjorde det tidigare så fick det till oddset. 2,13
Även över i New York, då jag tror de relativt unga pitchers kommer vara skakiga, dels Hughes som har en liten ovana att släppa många homers, och dels Cecil som kanske kommer ihåg sin senaste insats i Yankee Stadium och inte vågar attackera strikezonen tillräckligt hårt.

Sen har jag Astros, Tigers och Marlins med tillhörande RL.

Gillar inte att streaka så här mycket(eller jo det gör jag ), känns som att när det går för bra kommer karman slå tillbaka skoningslöst. Men håller väl tummarna ändå, att lägga av nu är ju dumt. Så länge man inte tror att man är almighty och slänger iväg 20-30 units på varje spel bör man gå plus.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 16:28   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar ocksa Astros efter lite overvagande. 2.01 ar tillrackligt bra tycker jag.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 21:35   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-1 an salange ikvall och lagger till detta:

Ogiltigt spel-ID: 83024


OH YEAH!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 22:08   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

Hakar på dodgers. Giants kalla ännu ?
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 00:20   #10
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Är tvungen att hoppa på det solklara överspelet i Pittsburgh, gjorde det tidigare så fick det till oddset. 2,13
Även över i New York, då jag tror de relativt unga pitchers kommer vara skakiga, dels Hughes som har en liten ovana att släppa många homers, och dels Cecil som kanske kommer ihåg sin senaste insats i Yankee Stadium och inte vågar attackera strikezonen tillräckligt hårt.

Sen har jag Astros, Tigers och Marlins med tillhörande RL.

Gillar inte att streaka så här mycket(eller jo det gör jag ), känns som att när det går för bra kommer karman slå tillbaka skoningslöst. Men håller väl tummarna ändå, att lägga av nu är ju dumt. Så länge man inte tror att man är almighty och slänger iväg 20-30 units på varje spel bör man gå plus.
Bra ord. Ditt spread lär dra ganska bra uppmärksamhet till sig och nu när jag tror många ryggar dig blint och vilt kan ett bakslag ge feta förluster för de som knökar in pengar på dina speltips. Men jag tror på dig! Varje spel är ett nytt spel så det är bara att kötta på och var disciplinerad med insatserna.
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-06, 03:57   #11
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Dagen såg ut att gå mot minus, men så fort San Diego förlorade sin match kände jag att Giants med det lilla momentum de hade sen gårdagen, samt vittringen på Padres skulle medföra en stark insats. Det gick som jag trodde och gjorde att jag gick plus ännu en dag. Kändes också bra att låta bli Yankees efter att ha backat dem 5 dagar i rad.

5-5 (skönt att landa säkert på jorden istället för att krascha) 9 units+
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td