Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-22, 21:38   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[23/9] NPB (Pro Yakyu)


Lagger ut tva korta rekar for underspel i morgonens omgang.

Match: Hiroshima Toyo Carp - Tokyo Yakult Swallows
Spel: Under 7 runs (1.847 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 07.00 (23/9)

Yakult vann imorse men tyvarr endast med 5-4. Da var det tva halvhyffsade pitchers pa varsida mounden. Imorgon kommer betydligt battre kastare att spela. For hemmalaget startar Kenta Maeda som ar 14-6 med 2.25 ERA. Maeda har staplat fina insatser pa varandra och leder Central League i ERA med en god marginal (Chen 2:a med 2.90). Att han ar den pitcher som gjort flest innings i hela ligan ar inte heller det oforstaligt nar man ser hans senaste matcher (27 innings de senaste tre). Mot honom har Yakult sin Syohei Tateyama med 10-6 och 3.42 ERA. Tateyama har aven han mycket fina insatser mot slutet och forutom ett misslyckande mot Bay Stars den 4:e september har raddat upp toppresultat mot betydligt battre offensiver an Carp.

Lagens bullpens har ocksa imponerat pa mig mot slutet och inget av lagen har gjort speciellt mycket runs. De fa fall da det hander star det oftast en betydligt samre pitcher pa motstandarsidan.

Match: Chunichi Dragons - HANSHIN Tigers
Spel: Under 7.5 runs (1.847 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 08.00 (23/9)

Aven har tror jag vi kan fa se en tight tillstallning. Bada dessa lagen ar i toppen av Central League men har varit ganska run-snala mot slutet. De tva inledande matcherna i den har serien slutade 3-0 och imorse 1-0. Vi kan lugnt saga att lagens relievers ar val utvilade (trots att de antagligen inte kommer fa spela mycket imorgon) och offensiven inte ser stekhet ut i nagot lager.
For Dragons startar Kazuki Yoshimi, 12-8 och 3.46 ERA. Yoshimi har gatt som taget i september och trots forlusten senast (mot just Maeda fran den forra reken) sa blev det bara 2 ER pa 7 IP. Innan dess var det en 3-2 vinst mot Giants.
HANSHIN har valt att starta Atsushi Nomi som ar 4-0 och 2.76 ERA. Inte manga starter men Nomi har kommit in i det direkt. Senast holl han 7 IP i 1-0 vinsten mot Giants och innan dess var det en start mot just Dragons dar han gick 7 IP (matchen slutade 2-2).

Under 7.5 ar 7-3 i de senaste tio motena och i tva av de som gatt over har ett lag gjort manga runs och det andra endast en. Det finns ingen chans att det skulle handa idag med sadan kvalitet pa startersen. Somnpiller utlyses.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 21:39   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

8/10 pa varje spel bor tillaggas.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 21:58   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kung max, kanske man kan vinna lite imorn då. Tung kväll.
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 10:22   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Härligt! Maxade spel igen! Tusen Tack !
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 10:47   #5
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

Tackar!
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 11:37   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hiroshima - Yakult 0-3
Chunichi - HANSHIN 1-6
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 11:45   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hatar att bet365 inte har spelen uppe när du lägger upp rekarna, tack vare det missade jag ju dessa kungspel.

BET365
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 12:43   #8
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Tack som fan! Jag bugar, bockar och avgudar! Kör samma units som dig så det blev en slant




Edit: Btw vad är skillnaden mellan bug och bock?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 14:46   #9
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Tack som fan! Jag bugar, bockar och avgudar! Kör samma units som dig så det blev en slant




Edit: Btw vad är skillnaden mellan bug och bock?
Tackar odmjukast for komplimangerna. Jag far akta mig att jag inte blir for oversjalvsaker.

Ja, den som visste det.. Bocka tror jag dock ar att endast ar att boja overkroppen medans buga sa bojer man aven knana? Sharps - your best place for knowledge!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 17:11   #10
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Tackar odmjukast for komplimangerna. Jag far akta mig att jag inte blir for oversjalvsaker.

Ja, den som visste det.. Bocka tror jag dock ar att endast ar att boja overkroppen medans buga sa bojer man aven knana? Sharps - your best place for knowledge!
Okej så när man säger bug och bock så kör man först överkroppen sedan kör man en gång till och då böjer man även knäna?

Haha här snackar vi
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 18:38   #11
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Okej så när man säger bug och bock så kör man först överkroppen sedan kör man en gång till och då böjer man även knäna?

Haha här snackar vi
Tvartom tror jag. Alltsa, buga ar att boja knana och kanske t o m halla armen vid magen i nagon snygg rorelse. Bocka ar bara som nar man tar i hand..

Hehehe, ja det ma vara offtopic but it is my thread!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td