Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-19, 23:25   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-20 Chunichi Dragons - Yomiuri Giants (NPB)


Datum: 2010-10-20
Tid: 11:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chunichi Dragons - Yomiuri Giants

Spel: Chunichi Dragons ML
Insats: 6.00
Odds: 1.725
Bolag:

Motivering:
Tycker det ar svart att avgora hur oddset kommer rora sig i den har matchen och valjer darfor att spela nu (och gor slut pa lidandet).

Dragons kommer in i slutspelet som vinnare av Central League, om an med liten marginal. Yomiuri har redan slagit ut Tigers i tva raka matcher men gjorde det inte direkt overtygande enligt mig. I den senaste matchen vann Giants med 7-6 men 5 av deras runs var unearned. Dragons spelade inte bra sin sista vecka men nu ar det slutspel och laget ar mer eller mindre skadefritt och fullt utvilat.

Giants skickar fram Shun Tohno som under sasongen var 13-8 med 3.27 ERA. Tohno spelade senast den 16:e mot HANSHIN dar det blev 5 IP och 1 ER (HR mot Brazell). Det blev en W men inte superimponerande. Tohno har fyra starter i ar mot Dragons och det har blivit forlust i samtliga matcher. Senast var den 5:e september och da blev det 1.1 IP och 2 ER, langt ifran optimalt. Han har 5.31 ERA mot Dragons den har sasongen och har slappt minst 3 ER i sina starter (forutom den senaste). Tohno spelar denna match pa tre dagars vila vilket jag tycker ar mycket markligt da det inte finns en chans att han ar fullt utvilad.

Dragons har valt Chen Wei-Yin att inleda det sista steget innan finalserien. 13-10 och 2.87 ERA for sasongen. Har nastan en hel manads vila efter sin senaste start, da mot HANSHIN. Det blev 8 IP och 4 hits, inga runs. Chen gjorde ocksa tva innings i relieve mot Yakult den 2:e, inga ER. Ar 3-1-1 mot Giants den har sasongen (L:et kom i den forsta matchen i juni) och samtliga tre vinster har varit med marginal.

Giants och Dragons mottes 24 ganger under sasongens gang. I 15 av dessa stod dagens hemmalag som segrare och jag ser det som mycket osannolikt att Yomiuri kommer ta sig vidare fran den har serien. 1.725 kanns definitivt acceptabelt under de har omstandigheterna. Testar aven RL (-1.5).
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 00:31   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Jag är med dig på ML!
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 12:27   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ML var uppe pa 1.95 innan matchstart.

Tur att sasongen ar slut annars hade jag nog fatt ga upp tidigt istallet.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 13:32   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5-0
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 13:35   #5
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
5-0
Bra jobbat!

Varför gick den upp så vid matchstart då?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 13:37   #6
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack mannen!
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 13:46   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Bra jobbat!

Varför gick den upp så vid matchstart då?
boored och hans japanska spelsyndikat.

Nej, jag vet faktiskt inte. Endast Pinnacle andrades sa misstanker att ett valdigt fatal (kanske en) spelare gick in hart pa Giants.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 13:48   #8
 
velpelles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 46
Sharp$: 670
Standard

Snyggt. Tack för denna påse
velpelle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td