Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-21, 21:46   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[21/10] Winter Baseball


Har inte haft en stralande start pa sasongen (aven om det varit en del stolpar ut) men fortsatter anda. Jag har spelat foljande inatt:

Ogiltigt spel-ID: 126246


I denna match litar jag pa att Jonathan Castellanos kommer gora en bra match for bortalaget. Han gor sin premiar for sasongen men har under sommaren spelat otroligt bra for Sultanes och han blev aven utvald till det mexikanska All-Stars. 6-2 med 2.90 ERA. Han moter Marco Carrillo som i sin senaste match gav upp 6 ER pa 4 IP. Yaquis forlorade med 3-0 igar men tror dom gor en bounce-back. Matchen innan dess slutade 12-8 till bortalaget.

Ogiltigt spel-ID: 126237


Bottenmote dar jag gillar underdogen. Brian Gordon ar en riktigt groundout-pitcher som gjorde 4 felfria innings senaste (4 hits endast). Han moter Sam Narron som slappte 3 runs (2 ER) pa 2 IP senast mot just Tiburones. Vardet ligger definitivt pa bortalaget.

Ogiltigt spel-ID: 126231


Anthony Lerew gjorde en av ligans basta starter forra veckan (5 IP och 3 H) och ar idag underdog. Lite svart att begripa tycker jag. Magallanes fick stryk igar men vaknade pa slutet och med 11 hits tror jag dom kommer kunna gora en del skada mot Yorman Bazardo som fick ga ut efter 1.2 IP senaste da fem runs hade gatt over plattan.

Ogiltigt spel-ID: 126226


Tva bra pitchers gor upp. Cardenales har ligans basta pitchers (bade starters och bullpen snittar under 2 ERA) och Bravos starter for dagen, Will Savage slappte inga runs pa sina 4 IP senast. Under verkar inte ga bra for narvarande men jag maste testa.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."

Senast redigerad av iCash den 2010-10-21 klockan 22:08. Anledning: Ändrade till korrekt datum, Oktober.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:50   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Härligt! Vi provar. Känner att limiten kommer smygande i en rasande tack dock!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 22:01   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, Boone, tyvarr. Avvaktade tills limiten hojdes tillrackligt for att jag skulle kunna spela sjalv. Unibet och bwin har tydligen ocksa dessa sa, det kanske gar om man smyger med det.

Forhoppningsvis hojs taken ju langre sasongen pagar. Jag vet att det inte ar det basta men tankte dela med mig iallafall.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 22:04   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Ja, Boone, tyvarr. Avvaktade tills limiten hojdes tillrackligt for att jag skulle kunna spela sjalv. Unibet och bwin har tydligen ocksa dessa sa, det kanske gar om man smyger med det.

Forhoppningsvis hojs taken ju langre sasongen pagar. Jag vet att det inte ar det basta men tankte dela med mig iallafall.
Ja, det är skitschysst! Uppskattas verkligen. Tror jag är inne på mitt 3:e Unibet konto för året nu.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 22:25   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tack, max. Är också med.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 08:22   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

3-1 blev det iallafall.

Obregon vann med 5-3
La Guaira fick stryk 6-4 (efter 5 slappta runs i de tva sista inningsen)
Magallanes vann 5-1
Lara - Margarita 2-3
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 10:53   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
3-1 blev det iallafall.

Obregon vann med 5-3
La Guaira fick stryk 6-4 (efter 5 slappta runs i de tva sista inningsen)
Magallanes vann 5-1
Lara - Margarita 2-3
Tackar, stabilt!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 11:36   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Glömde bort jag hade bettat på dessa matcher. Bra överraskning att logga in på Unibet. Tack maxxarn.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 19:09   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Märks att jag jinxar dig maddmax, varje gång jag ryggat dig har de gått åt pipan. Är nog 2-16 på dig eller något.
Inatt valde jag att avstå och visst fan satt den där
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td