Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-27, 19:50   #1
GAU
 
GAUs avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 32
Standard

2010-10-28 SF - TEX (MLB)


Datum: 2010-10-28
Tid: 20:22
Sport: Baseball
Land: Sverige
Liga: MLB
Match: SF - TEX

Spel: TEX
Insats: 3500
Odds: 1.78
Bolag:

Motivering:
Ok, Första reken på denna sidan , vadgällande mlb det jag själv anser mig som proffs på. H ar följt mlb i 5 år och det är med sorg i hjärtat att ajg inte får reka Phiellies här. Texas sluggrade ut yankees senast och det är just det som får mig att välja sidai DENNA matchen,

LEE har pitchat som en gud hela slutspelet , även inräknat vadhan ådstakom i PHI förra året, ingen verkar kunna röra honom överhuvudtaget, och om Yankees inte gör det gör definitivt inte SF det...... derasoffensiv är så fruktansvät begränsad så min grekiska gremlin förmodligen skulle ta en plats.
Håller LEE som den bästa pitchern i denna serien och LIN som den näst bästa så det är klart att detta spel kommer med blandande känslor...... Gillade Lee i Cleveland för 3 säsonger sedan och kan inte blunda för statsen han visar upp. MEN vad fan har TEX gjort senaste 9 matcherna i SF jag bara undrar helt avklädda,,,..... Men men det här är min gebit och TEX vinner så är det bara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
illen (+2)
GAU är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 21:08   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GAU Visa inlägg
det är med sorg i hjärtat att ajg inte får reka Phiellies här
AMEN BROTHA!! lite $ för det måste man få
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td