Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-21, 15:06   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spring Training 21/3


Ok, ny dag nya chanser. Blev 3-2 till slut igar och precis under 1 unit plus.

Idag inleder jag med:

Ogiltigt spel-ID: 328620


Coke ar 2-2 men med sub-3 ERA. En forlust mot just Houston dar han slappte 1 ER pa 3.2 IP. Hade problem senast mot Cardinals men jag tror pa en bounceback. Houston startar Myers som har tva riktigt tunga starter bakom sig nu (5 ER i de tva senaste). Houston startar med en nastintill komplett trupp men har P som 9:e man medans Tigers vilar nagra (dock inte Cabrera) och har DH.

Tigers bor inte vara underdog har.

Fler lar folja. Nagon annan som vill dela med sig tankar om dagens omgang?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 15:27   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger aven till:

Ogiltigt spel-ID: 328634


Kliar mig i huvudet nar jag ser den har. Kanns verkligen som spelbolagen (/marknaden) vet nagot som jag inte vet. Kawakami har visserligen endast gjort 5 innings (slappt 1 ER, sub-1.0 WHIP) men ar en helt OK pitcher. Tror pa minst 3, kanske 4 innings idag. Han mote gamlingen Pelfrey som redan har ett L mot Braves under ST. Totalt ar han 0-2 med 5.40 ERA (sju av hans nio ER har kommit de tva senaste starterna).

Blandad uppstallning for Braves men vi hittar Gonzalez (het i var), Heyward, Uggla, Freeman (en av de hetaste prospectsen), Prado och Ross dar. Mets startar inte heller sin absoluta topp och det har spelet borde ligga MINST 20 punkter lagre i mina ogon.

Men jag kanske har missat nagot..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 16:00   #3
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Pickade precis samma. GL till oss!!!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 16:11   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Pickade precis samma. GL till oss!!!
Later bra. Kan jag ratta den gron redan? BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 16:44   #5
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Då hakar jag på er grabbar.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 16:46   #6
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Lagger aven till:

Ogiltigt spel-ID: 328634


Kliar mig i huvudet nar jag ser den har. Kanns verkligen som spelbolagen (/marknaden) vet nagot som jag inte vet. Kawakami har visserligen endast gjort 5 innings (slappt 1 ER, sub-1.0 WHIP) men ar en helt OK pitcher. Tror pa minst 3, kanske 4 innings idag. Han mote gamlingen Pelfrey som redan har ett L mot Braves under ST. Totalt ar han 0-2 med 5.40 ERA (sju av hans nio ER har kommit de tva senaste starterna).

Blandad uppstallning for Braves men vi hittar Gonzalez (het i var), Heyward, Uggla, Freeman (en av de hetaste prospectsen), Prado och Ross dar. Mets startar inte heller sin absoluta topp och det har spelet borde ligga MINST 20 punkter lagre i mina ogon.

Men jag kanske har missat nagot..

Tryckte av på denna i morse till 2,040
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 16:46   #7
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 619

REELYREELY MAJ/JUNI
Stats: 36 - 24 - 11
ROI: 126.86%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Tänkte säga att jag ryggar, lät bra och har lite lekpengar på en bookie jag tänkt bli av med. Men spelar tvärtemot dvs. på Houston eftersom jag är värdelös med att trycka rätt på iphonen. Tack för tipset iallafall.
reelyreely är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 19:17   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 328962


Litar pa att Colon kan ta hand om Rays har. Han har inte varit dalig i var och Yankees startar med en hyffsad lineup (ser det ut som). Listade ar A-Rod, Cano, Posada, Jeter, Gardner och Nunez. Rays har fler "ordinaries" men en del av dessa har haft en ganska slo var. 2.23 kanns spelbart.

Day of the underdogs!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 20:15   #9
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Stabilt pitchat av Oberholtzer & Broadway sista inningen
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td