Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-28, 06:09   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Spring Training 28/3


Startar tråden idag då det är många matcher!
Sitter än så länge enbart på Pirates @ 2.35 (Finns säkert högre). Tycker Pirates inte är så dåliga + att Twins vann mot Yankees väldigt oförtjänt i mina ögon. Oddset borde legat runt 2.20 imo. Är stressad till skolan så hinner inte skriva något mer, Shoot!
__________________
Twitter: @AndreasB1897

Senast redigerad av AndreasB1897 den 2011-03-28 klockan 06:10.
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 13:33   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Texas pa +pengar kanns intressant. Sarskilt mot Hudson som hade stora problem mot Rangers i sin senaste match. Lineups lar val inte komma forrans senare men kanske spelar redan om nagra timmar nar jag sitter pa saker uppkoppling.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 16:48   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avvaktar med Texas tills lineups kommer. Har dock redan hittat tre spel jag kanner mig komfortabel med. Tankte skriva kort om alla tre:

Ogiltigt spel-ID: 335402


Nate Bump kanner inte manga till (och inte jag heller innan jag borjade kolla upp dagens match). Bump kommer fran PA och hejade pa Phillies som ung. Som 34-aring blev Bump signad av sin gamla favorit-klubb (efter 3 ar i Marlins 2003-2005) och spelade for Iron Pigs (AAA) och blev utvald till All-Star. Fina siffror nar han var skadefri och gor sin forsta ST-match nu (Lee kor AAA-match idag). Norris har 16 IP under ST och har 6.75 ERA. Senast blev det 4 ER pa likamanga innings mot Rays.

Ingen top of the line roster for Astros (ingen Hunter Pence eller Carlos Lee) medans Phillies anda startar manga bra spelare. Howard spelar inte men Mayberry kommer med 39 TBs pa 63 AB ge en del kraft minst sagt.

Ogiltigt spel-ID: 335403


Tigers gar som ett anglok genom varen och jag tror faktiskt att de har chans att kunna fullfolja aven under sasongen. Idag startar man sin absolut basta trupp och aven min namne Scherzer (killen med ett brunt och ett blatt oga) ar ingen ungtupp. O's (14-14) har en bra trupp men Britton kommer ha det svarare att klara av sina motstandare an Scherzer. Lika odds och jag valjer att tro att Detroit utokar sina 20-12.

Ogiltigt spel-ID: 335406


Cubs ar 14-17 under ST, Indians 14-13. Dock anser jag inte att Indians satter en battre lineup till dagens match. Bada lagen startar i princip sina forsta 9 men Indians raknar jag som ett samre lag. Indians har DH men Zambrano har battre karriar-BA som hitter an ett antal Indians-spelare. Zambrano har spelat bra fram till senaste matchen och med all den rutin han har lar han skarpa sig under sista matchen innan sasongen. Carrascos siffror for sasongen ljuger inte och Cubs har chansen att rivstarta offensiven igen (vilket man gjort flertalet ganger under ST men inte lyckats fullfolja mer an en match). +pengar betyder spel.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 17:19   #4
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Hmm.. är inne på Baltimore Orioles till 1,935 idag faktiskt. De har visat stor kraft och Scherzer har både haft problem med walks (6 st på 7 senaste innings) och med det antagligen missat över plattan (2 longballs på senaste 9 innings). Baltimore är som lag delad etta i homers, och har varit i slag på senaste tiden, så baserar min rek på framförallt det.
Tycker Britton har imponerat, inte bara låg ERA utan även relativt få hits. Senast 5 strikeouts mot New York. Även om han är ung, har han inte gett någon anledning att fadea tycker jag. Vet inte vilka lineups han har mött dock.
Offensivt sett tycker jag det är ganska lika, får nog trots allt ge Detroit en liten fördel, men tycker ändå Britton förtjänar ett spel här.
Nu när vi är så sent inne i ST känns det också som att man kan ge starters mer och mer vikt i reken eftersom de oftast brukar landa runt 5-7 innings beroende på pitch count.


Toronto Blue Jays till 1,885 har ju sett fina ut i allmänhet, och ställer idag upp med sin starkaste uppställning. De möter ett svagare Boston offensivt sett och en osäker pitcher, 3IP på Tony Pena, 4 walks och bara 56% strikes. Kyle Drabek är väl ingen superstjärna, men under våren har han imponerat ändå. 2-0 i record, 3,27 ERA, 11 IP, 1,27 WHIP, bra siffror i ST.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 21:32   #5
 
handmades avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 1002
Standard

En undran matchen mellan Toronto Blue Jays - Boston Red Sox avslutade dom för regn ska den matchen inte voidas då?
handmade är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 22:10   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av handmade Visa inlägg
En undran matchen mellan Toronto Blue Jays - Boston Red Sox avslutade dom för regn ska den matchen inte voidas då?
Tror det beror på spelbolag? Betsafe har rättat mitt rätt iaf, 3-2 Sox..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-28, 22:42   #7
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av handmade Visa inlägg
En undran matchen mellan Toronto Blue Jays - Boston Red Sox avslutade dom för regn ska den matchen inte voidas då?
Brukar vara att de ska ha spelat minst fem innings.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 00:22   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger till:

Ogiltigt spel-ID: 335870


Toppad trupp till forsta matchen i AT&T Park. Precis som Angels igar sa vinner Cain och ganget infor hemmapubliken.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 07:25   #9
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Lagger till:

Ogiltigt spel-ID: 335870


Toppad trupp till forsta matchen i AT&T Park. Precis som Angels igar sa vinner Cain och ganget infor hemmapubliken.

Sure did

det tackar vi för. Även om vissa vek ner sig o somnade...
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 10:50   #10
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha Talys. Ar uppe nu och kan knappt halla ogonen oppna. Slar vad om att du tar sovmorgon (+ tidsskillnad).

Idag blir sista spelen pa en vecka(ish) sa jag hoppas jag kan sluta pa en positiv not.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td