Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-15, 14:55   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 15/4


Bakfull och javlig tankte jag starta en trad redan nu for jag vet att jag antagligen inte kommer fa mycket annat gjort idag an betting.

Inga tidiga matcher sa vi har gott om tid pa oss. Jag har dock valt att spela ett redan nu, framst p.g.a. jag tycker uppstallningarna ar relativt obetydliga:

Ogiltigt spel-ID: 353235


Ogiltigt spel-ID: 353245


Happ kom verkligen tillbaka forra veckan mot Marlins efter sin forsta usla match mot Reds. Han gjorde en stralande match (aven om han hade hjalp fran infield) och jag tror inte att det blir katastrof idag heller. Dock moter han en pitcher som i mina ogon far alldeles for lite cred. Harang har kommit till San Diego infor sasongen och har borjat mycket bra. Padres ar ett lag som ar byggt pa defensiva kvaliteér och det lar utveckla den redan gamle pitchern.

Offensivt ar Houston battre, inget snack om saken. Dock har Harang ett hyffsat record mot laget (11-9 jamfort med 83-87 totalt i karriaren) och aven om Padres gor lite runs sa spelar dom offensivt mycket smart. Ett lag som slar .200 och ar 5-7 ar ovanligt. Om vi tar gardagen som ett exempel sa hade laget bara tre hits men tva SB. Houston hade 7 hits och 8 team LOB, Padres 3 hits och 7 team LOB. Hade den inte varit for Ludwicks kassa form hade Padres vunnit igar.

Dubbla pengarna pa Padres 1st 5 innings kanns helt ok och jag tycker det aven luktar under. Houstons bullpen har skarpt sig mot slutet (2.87 ERA de senaste fem matcherna). Jag hoppas pa ett klassiskt Padres-somnpiller.
-----

Har aven leans pa en del andra matcher och sen kommer ju propsen. Vad har ni andra for tankar om nattens matcher? Fire away!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 16:50   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag är också inne på under i Astros-Padres så skönt med fin writeup av dig och så slipper man kriga igen. Gillar också över i Dodgers-Cardinals redan nu, avvaktar dock ett tag innan jag trycker av på något då de som du säger bara är sena matcher så man kan suga lite på dem...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 16:54   #3
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Bakfull och javlig tankte jag starta en trad redan nu for jag vet att jag antagligen inte kommer fa mycket annat gjort idag an betting.

Inga tidiga matcher sa vi har gott om tid pa oss. Jag har dock valt att spela ett redan nu, framst p.g.a. jag tycker uppstallningarna ar relativt obetydliga:

Ogiltigt spel-ID: 353235


Ogiltigt spel-ID: 353245


Happ kom verkligen tillbaka forra veckan mot Marlins efter sin forsta usla match mot Reds. Han gjorde en stralande match (aven om han hade hjalp fran infield) och jag tror inte att det blir katastrof idag heller. Dock moter han en pitcher som i mina ogon far alldeles for lite cred. Harang har kommit till San Diego infor sasongen och har borjat mycket bra. Padres ar ett lag som ar byggt pa defensiva kvaliteér och det lar utveckla den redan gamle pitchern.

Offensivt ar Houston battre, inget snack om saken. Dock har Harang ett hyffsat record mot laget (11-9 jamfort med 83-87 totalt i karriaren) och aven om Padres gor lite runs sa spelar dom offensivt mycket smart. Ett lag som slar .200 och ar 5-7 ar ovanligt. Om vi tar gardagen som ett exempel sa hade laget bara tre hits men tva SB. Houston hade 7 hits och 8 team LOB, Padres 3 hits och 7 team LOB. Hade den inte varit for Ludwicks kassa form hade Padres vunnit igar.

Dubbla pengarna pa Padres 1st 5 innings kanns helt ok och jag tycker det aven luktar under. Houstons bullpen har skarpt sig mot slutet (2.87 ERA de senaste fem matcherna). Jag hoppas pa ett klassiskt Padres-somnpiller.
-----

Har aven leans pa en del andra matcher och sen kommer ju propsen. Vad har ni andra for tankar om nattens matcher? Fire away!
Tror att han kommer få för mycket cred idag....inlett starkt men båda dessa startar har varit på Petco. Dessutom har Houston träffat Harang mycket bra innan, .350 BA på 151 ABs


Det är en vinnare för jag kommer nästan garanterat sitta på andra sidan.

Senast redigerad av EdgaarGore den 2011-04-15 klockan 17:00.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 16:57   #4
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hittar tre props som ser intressanta ut. Inte kollat statsen ännu men ser lovande ut.

Abreu v Dunn
Abreu

Martinez v Willingham
Willingham

Ramirez v Tulo
Tulowitzki
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 17:03   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har lite svart for att folk snackar om Petco som om att det skulle vara omojligt att fa in runs. Visst, det ar svarare att gora HRs dar men att det skulle paverka WHIP i nagon extrem grad ar bara lojligt. 13 W/H pa 12 IP ar bra aven om RF/LF skulle vara 450 yards. Sag hans senaste start och det ar nog det basta jag sett honom..

Men men, vi far se. Gillar samtliga dina props, gar igenom nagra nu sjalv.

Och Lazlo, du har ju vunnit samtliga krig denna sasongen sa jag trodde du skulle leta efter fler?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 17:37   #6
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Samtliga (1) krig har jag ju iofs vunnit... men det är så tråkigt att behöva göra någon annan ledsen, det är bättre att vinna eller förlora tillsammans om det inte är nån som är för jävla snett ute så man måste gå emot, finns det något härligare än när alla sitter på samma spel och det skiter sig!? Nåja, jag gillar kärlek inte krig

Det räckte med att säga prop+tulo (tack EdgaarGore) och jag hugger som en cobra, som jag skrev igår, han är glödhet och jag låter inte oddset sjunka!

Ogiltigt spel-ID: 353422

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 18:41   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har lagt till:

Ogiltigt spel-ID: 353415


Ogiltigt spel-ID: 353423

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 21:11   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger till en prop:

Ogiltigt spel-ID: 353626


Forstar inte hur de satt oddsen har. Bautista har nastan .300 i sin karriar mot Buchholz dessutom. Youkilis ar dessutom den spelare jag tycker om minst.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 22:04   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Blir 7 spel på nattens 15 matcher, utöver Tuloo props så spelar jag:

Ogiltigt spel-ID: 353641



Man ska inte skrämmas av Narvesons siffror, Gorzelanys å andra sidan har sämre siffror än vad han kan, två offensiva lag, två halv klena pitchers och linan på 8 är för låg anser jag!

Ogiltigt spel-ID: 353652


Ogiltigt spel-ID: 353657


Ogiltigt spel-ID: 353685



Lite samma tänk på alla matcher här, stark vind mot plattan, pitchers som öppnat säsongen bra och flera lag har klen form, luktar under lång väg!

Ogiltigt spel-ID: 353644



"Galningen" har redan varit inne på det och jag tycker inte det finns så mycket mer att tillägga!

Ogiltigt spel-ID: 353645



Samma som första, tycker ingen av dessa pitchers förtjänar en låg lina och framförallt inte nu när lagen visar strålande offensiv, framförallt Cards!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-15, 23:47   #10
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag ser inget jag gillar :/ Ryggar Tulo
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 00:01   #11
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Reds ML
Reds RL

Gillar det jag såg senast av Arroyo och tror att Reds offensiv ger honom den run supporten att vinna matchen med 2 runs eller fler.

Brewers ML

Tror på en match med relativt många runs och tror att Brewers kommer dra det längsta strået här.

Padres Astros U8

Motiveringar finns ovan och jag väljer en lite lägre lina då jag tror på max 5-6 runs under dagens match.

Royals RL

Tror Royals fortsätter tuffa på mot Seattle precis som igår och ser även att de tar denna match med några runs marginal.

JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 03:51   #12
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 353235


Ogiltigt spel-ID: 353245


Ogiltigt spel-ID: 353415


Ogiltigt spel-ID: 353423


Ogiltigt spel-ID: 353626

Bra natt, inget snack om saken.

Nu blir det sangen och jag hoppas jag vaknar till ett par vinster i Japan. Godnatt allihopa.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td