Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-01, 00:29   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-05-01 Rajasthan Royals - Pune Warriors (IPL)



Datum: 2011-05-01
Tid: 12:00
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Rajasthan Royals - Pune Warriors
Period: ft

Spel: Rajasthan Royals ML
Insats: 1.00
Odds: 1.781
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Rajasthan tog med vinsten mot Mumbai Indians senast upp sig till den atravarda fjardeplatsen i poangtabellen. Mumbai ledde da ligan men gled nu ned till andra platsen (5-2). Rajasthan ar 4-3 (/1) men betydligt battre pa hemmaplan. I ar ar man 3-1, totalt sedan man startade IPL har man mer an 80% vinst pa hemmaplan, ett fantastiskt record.

Jag sag vinsten mot Mumbai och blev valdigt imponerad, sarskilt av bowlandet. Man lycakdes halla Indians till 94 runs over 20 overs (4.70 per over) dar bl.a. Shane Warne dominerade for fyra overs. Australiensiske Warne raknas av manga som varlden basta bowler genom tiderna och aven om han dragit sig tillbaka fran internationella matcher ar han fortfarande en betydande del som kapten for Royals. Sydafrikanske landslagskaptenen (T20) Johan Botha stangde igen dorren helt genom att bara tillat 6 runs pa 2 overs.

Offensiven var inte lika imponerande aven om Shane Watson (aven han australiensare) gjorde bra ifran sig. Framst var det indiska Rahul Dravid som inte fick utdelning aven om det ar en spelare i varldsklass.

Pune Warriors forlorade sin senaste match mot Bangalore och aven om man fick in 155 runs (5 wickets) sa rackte det inte. Jesse Ryder (Nya Zeeland) fick med sig en HC och Yuvraj Singh 41 runs. Att 155 runs kommer racka imorgon tror jag det inte ar nagot snack om men faktum ar att ingen av Warriors bowlers hade battre an 5 runs per over och totalt fick Bangalore in 181 runs.

Rajasthan har nu sex matcher kvar, tre av dessa ar hemma. Lyckas man vinna samtliga hemmamatcher bor man ha en bra chans att komma vidare till slutspelet och efter den mycket viktiga vinsten mot Mumbai senast sa maste man nastan vinna most Pune som nu ligger sist av de 10 lagen i IPL. Statistiken, formen och talang overlag gor att jag valjer att spela Royals har.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 11:29   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Aven har kanns det som jag borde vantat for oddset gick at andra hallet.

Rajasthan vann tosset iallafall och har precis borjat bowla.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 13:16   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

143 runs for Pune.. Onodigt att slappa de forsta tva 6:orna i 20:e overn men 144 kanns anda overkomligt.

Royals hade sagt att man ville halla Pune till under 160 sa det lyckades man med och liveoddsen sager aven att Rajasthan bor klara av det har.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 14:35   #4
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Sharma bowlar 3 wickets, 13 runs på 4 overs (den senaste en wicket maiden)
blir tufft nu...
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 14:35   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt otroligt vad kasst de spelar nu.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 14:37   #6
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Men svarar med 17 runs direkt efter i 15e
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 15:02   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highbury90 Visa inlägg
Men svarar med 17 runs direkt efter i 15e
Harlig upphamtning de sista overs. Lite svettigt var det dock, minst sagt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td