Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-01, 13:58   #1
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 1 Maj


Chicago White Sox fortsätter att spela riktigt dåligt. Ibland är det nästan lite pinsamt att titta på.
Möter idag unge Britton som inlett säsongen starkt, 4-1 med en ERA på 2.84 mot Texas, Boston, Cleveland, Tampa och Minnesota. Känns som en solklar fade av CWS tills det händer något.

Boston hade 2 basesloaded 0 out igår, lyckades med 0 runs. Sämst i ligan med RISP?
Idag har de knuckelballern Wakefield på kullen som är 1-9 lifetime mot Seattle om jag inte minns fel. Han möter dessutom King Felix.

Cleveland fortsätter vinna(12-2 hemma). Idag har de sin just nu bästa pitcher på kullen, Justin Masterson.
Detroit har förlorat de två första matcherna sent(bot 9th och in extras). Då har pitching duellen sätt jämnare ut på pappret än vad den gör nu, Cleveland ser läskigt lätt ut att ta. Kanske -1.5

De regerande mästarna Giants har väldiga problem att scora runs, de lever som vanligt på sin mycket duktiga pitchingstaff. Idag möter Cain Washington och Zimmerman(som har det tufft i sina senaste två starter). Cain har inlett bra och har fått en mycket givmild lina här.

Toronto tycker jag alltid ser ut som en levande dog. Intressant idag är att Nova har inte givit upp någon HR so far denna säsongen och det är lite det Toronto lever på.

Minnesota spelar lika dåligt som CWS, inte mer än 3 runs på de 5 senaste matcherna. De är inga CY pitchers de mött. Idag är det Pavano mot Hochevar, båda väldigt stabila men skulle nog se Pavano som den bättre av dem. Möjligt fade av Minnesota.

Senast redigerad av EdgaarGore den 2011-05-01 klockan 14:00.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 15:00   #2
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jamie Garcia och St Louis Cardinals ser ut som en populär dog.
Har sätt Lowe i nästan alla hans starter i år och han ska inte underskattas. Men det är klart Cardinals ser inbjudande ut med den offense de har och med Garcia, med en ERA på under 2.5, på kullen.
Cardinals har dessutom träffat Lowe bra, Pujols och Holliday ligger båda över .350 med varsin HR. Berkman slår .280 och har 2 HRs. Totalt 85 ABs mot de 3 "stora" i Cards.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 15:01   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB-delen av mitt spreadsheet fick sig en riktig torn forra veckan men det borjar komma tillbaka nu och med 197 spel for sasongen nara 110% igen.

An sa lange har jag valt foljande infor kvallen:
-----

Ogiltigt spel-ID: 371271


Jag har inte mycket overs for Seattles offensiv och en veteran som Wakefield bor kunna halla dom vid porten hyffsat. Wakefield gor sin forsta start i ar och jag tror Mariners ar ett bra motstand for en mjukstart. King Felix har borjat komma igang ordentligt och aven Red Sox offensiv har varit valdigt upp och ner. Youkilis eventuellt borta. Bullpen kan bli ett problem, lagen anvande dock bara tva relievers var igar.
-----

Ogiltigt spel-ID: 371282


Chris Narveson har inte hittat formen (eller ska jag saga att han tappat den snabbt?). Brewers ar 0-3 i hans senaste tre starter och senast 7 ER pa 2.1 innings. Bud Norris trend ar den motsatta och jag tror han kan halla nere Brewers till 1 run de forsta fem. Brewers offensiv sag riktigt bra ut fram till Cinncy-serien men efter det har den varit blek.
-----

Mer lar komma.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 17:50   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lade till for ett par timmar sedan:

Ogiltigt spel-ID: 371339


Och nu aven:

Ogiltigt spel-ID: 371559

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 17:53   #5
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag sitter med...

Washington 2u
Atlanta 2u
Kansas 1u
Kansas -1.5 1u
Boston 2u
Balt 2u

Senast redigerad av EdgaarGore den 2011-05-01 klockan 19:02.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 18:50   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Fortfarande dåligt för mig och problemet är att jag missar alla stora bets...

O's ML 1.5u
O's alt RL 1u

Britton är en sinkerballer som ska hålla bollen på marken. Hurvida han lyckas med det idag vet jag inte, men på The Cell, med vinden som blåser ut tar jag en grounball pitcher varje dag
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
admin (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 19:33   #7
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Fortfarande dåligt för mig och problemet är att jag missar alla stora bets...

O's ML 1.5u
O's alt RL 1u

Britton är en sinkerballer som ska hålla bollen på marken. Hurvida han lyckas med det idag vet jag inte, men på The Cell, med vinden som blåser ut tar jag en grounball pitcher varje dag
Låter sunt, hakar på
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 20:23   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger till:

Ogiltigt spel-ID: 371894

__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 22:12   #9
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Jag sitter med...

Washington 2u
Atlanta 2u
Kansas 1u
Kansas -1.5 1u
Boston 2u
Balt 2u
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sox (+1)
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 10:56   #10
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt Edgaar.

3-2 och +0.95 units far jag vara nojd med.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td