Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-06, 17:22   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 6/5


Skapligt bakfull och grining men har mina spel infor kvallen/natten och nagra tankar:


Ogiltigt spel-ID: 376614


Ser man till hur Volquez pitchar i forsta inningen respektive andra, tredje, fjarde o s v sa ser man ett klart monster. Killen brukar fa tuffa starter. Garza har spelat helt OK pa slutet men moter tuffa killar idag. Tror det lar plinga till en del redan fran start.
-
-

Ogiltigt spel-ID: 376637


Lee sag bra ut senast (tillskillnad fran Lowe) och Braves har haft svart mot Phillies de senaste tre serierna (2-7). Phillies bullpen snappet battre och laget har betydligt hogre BA bade for de senaste tio och sasongen. 1.70+ kanns helt klart acceptabelt.
-
-

Ogiltigt spel-ID: 376646


Tva "over"-lag som mots. Florida har spelat manga matcher mot slutet som innehallt fyverkerier. Inte de hetaste offensiverna for tillfallet men jag tror anda att det kan rulla in en del pa slutet och 2.00 pa 7.5 testas.
-
-

Ogiltigt spel-ID: 376651


Ma bli ett public spel men jag kan inte lata bli. Gio har inte varit bra de senaste tre medans O'Sullivan verkligen varit motsatsen. De senaste tio matcherna har A's .225 BA medans Royals har .280. Forstar inte oddsen overhuvudtaget. Royals bullpen har dessutom varit omojligt bra mot slutet.

Ska bli kul att glo Ethier inatt med forresten.. Aja, vad tror ni andra?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-06, 19:24   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/boone
Boone har spelat Baltimore - Tampa under 8.

Ser att under stiger i odds. Arch du brukar kunna ge vettiga analyser, varför stiger den?
Shields är inte direkt känd för att vara med i runrika matcher. Nästan så man tycker att public borde vara över den.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-06, 20:13   #3
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
https://www.sharps.se/spreadsheet/boone
Boone har spelat Baltimore - Tampa under 8.

Ser att under stiger i odds. Arch du brukar kunna ge vettiga analyser, varför stiger den?
Shields är inte direkt känd för att vara med i runrika matcher. Nästan så man tycker att public borde vara över den.
James "Jag kastar badbollar" Shields när det blåser ut på Camden Yards? Tror det räcker så...
Nä men Shields har väl startat starkt i år, dock har han släppt 136 homers på 1024 innings i sin karriär vilket är högt.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-06, 20:22   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
James "Jag kastar badbollar" Shields när det blåser ut på Camden Yards? Tror det räcker så...
Nä men Shields har väl startat starkt i år, dock har han släppt 136 homers på 1024 innings i sin karriär vilket är högt.
Ja tidigare år, men iår kan man ju inte klaga alls på honom. Jag lirar underspel med och ryggar Boone här. Avvaktar dock då oddset fortsätter stiga Kanske köper mig 0,5 och lirar under 8,5
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-07, 04:45   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Ja tidigare år, men iår kan man ju inte klaga alls på honom. Jag lirar underspel med och ryggar Boone här. Avvaktar dock då oddset fortsätter stiga Kanske köper mig 0,5 och lirar under 8,5
Slut 2-6

Tur att man köpte halvan =))
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+3)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td