Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-26, 07:26   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Arch, du får börja lira flat. Dedär med varierade insatser för att ett spel känns starkare håller inte.
Filtrerar man ut alla dina spel med insats 2.5-5 så har vi statsen


Kolla medeloddset och träffprocenten^^

Kör vi insatserna 0-2.49 får vi



Vilket är riktigt grymt. 104,27% i ROI på drygt 850 spel.
Försök dra slutsatserna själv och se det som en ögonöppnare För du är en BRA vinnare när du spelar insatserna 1-2.49. Det är de högre insatserna som sabbar för dig.

Vlad körde tidigare med varierade insatser i sin dagbok men ändrade sedan till flat, tror han insåg med att hans värderingar inte var speciellt bra.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-26, 08:18   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Flat e värdelöst med! Det händer inte mycket, om man däremot ökar insatserna marginellt blir det större vinster i längden. Jag menar inte Martin Gayle utan att öka marginellt efter en förlustdag. Typ man börjar med 1 unit och om man losar bettar man 1,2, blir det loserdag ökar man till 1,6 units, så fort man når en vinst dag börjar man om med grundinsatsen.

Det säger sig självt att flat inte e smart, bookies tar 4-10% djuice men om man ökar marginellt jämnar man ut det till sin fördel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-26, 12:22   #18
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Arch, du får börja lira flat. Dedär med varierade insatser för att ett spel känns starkare håller inte.

Ja, jag får väl ta och göra nåt åt det. Jag spelar dock inte högre insatser för att det "känns" starkare, utan för att mer faktorer än vanligt pekar dit, ibland för att värdet är så bra. Tydligen så funkar det inte så bra som jag tänkt mig
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-26, 12:28   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Flat e värdelöst med! Det händer inte mycket, om man däremot ökar insatserna marginellt blir det större vinster i längden. Jag menar inte Martin Gayle utan att öka marginellt efter en förlustdag. Typ man börjar med 1 unit och om man losar bettar man 1,2, blir det loserdag ökar man till 1,6 units, så fort man når en vinst dag börjar man om med grundinsatsen.

Det säger sig självt att flat inte e smart, bookies tar 4-10% djuice men om man ökar marginellt jämnar man ut det till sin fördel.
Finns en tråd jag inte hinner leta fram nu där LosKrikon eller Tino kanske det var som räknade ut den optimala betstorleken. Resultatet var 2% av spelkassan var optimalt samt enklast att beräkna om man inte ger sig på Kellys.

4-10% tar dom inte. Pinny/5D mfl har 97-98% återbetalning. Lirar man på amerikanska sporter så håller man sig oftast åt de bolagen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td