Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-29, 19:58   #1
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

MLB 29/6


Några matcher är redan igång för dagen själv har jag dagens första spel på matcherna som börjar strax innan 22.

Ogiltigt spel-ID: 428546



En match där jag även gillar över men tycker detta spel känns lite bättre. D'backs startar med Zach Duke som haft det lite jobbigt på sistone med en ERA strax under 6 denna säsong med 33 IP. Nu har inte Indians offensiv varit den bästa under den senaste tiden men jag tror att de kommer lyckas skapa en hel del RiSP-situationer idag och jag tror att de lyckas ta till vara på tillräckligt många av dom.

Ogiltigt spel-ID: 428547



Tycker inte Lowe och Hernandez försvarar en lina på 6. Inget av lagen som har någon dundrande offensiv men de får lite hjälp av en vind på 14 MPH som blåser nästan rakt ut.


Ska slänga en titt på de senare matcherna snart också ^_^
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-29, 20:59   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Kollat in överspelet i SF Jitte, tankar?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td