Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-10, 23:43   #16
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Jag har också kört överspelet mellan Toronto-Philly! Toronto slår ju rekord i antal matcher över 100 poäng, ser inga problem att de inte ska göra de inatt heller! Sen tror jag att jag struntar i Utah-Lakers, känns som att de kan hända vad som helst Sen vet man ju inte om Kobe spelar elr inte som sagt.. Men nu blir de sängen, håll tummarna nu!!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-10, 23:47   #17
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Nej men jag måste ju fråga när folk bara lägger upp sina spel?? Känns ju sådär att bara rygga utan att ha något att gå på. Försöker bara skapa en liten diskussion kring nattens nba, är det inte det som är meningen med tråden? Eller är den bara till för att folk ska visa vad de spelat?
Jo, men du personligen lägger ju bara upp frågor, lägg upp lite stats så kommer det ett diskutions underlag direkt

Stats ex:

OVER 209 TOR/PHI
OVER 106.5 1ST HALF

-THE OVER IS ON A 6-0 RUN WHEN PHILLY VISITS TORONTO
-THE OVER IS ON A 5-O RUN IN THE FIRST HALF IN TORONTO
-THE OVER IS 9-1 OVERALL BETWEEN THESE TWO CLUBS LAST 10 GAMES PLAYED
-PHILLY IS ON A 4-0 OVER RUN THE LAST 4 GAMES PLAYED
-TORONTO IS ON A 4-0 OVER RUN THE LAST 4 GAMES PLAYED
-THE LAST 4 GAMES WITHOUT IVERSON HAS GONE OVER THE TOTAL AT A 4-0 OVER CLIP(-IVERSON IS OUT TODAY)
-PHILLY GIVES UP 105 PTS PLAYING IN BACK TO BACK GAMES
-TORONTO HAS SCORED 100 PLUS POINTS IN THE LAST 16 STRAIGHT GAMES
-TORONTO HAS GIVEN UP 100 PLUS POINTS IN THE LAST 13-16 GAMES
-TORONTO RANKS #4 OUT OF 30 NBA TEAMS IN OFFENSIVE SCORING
-TORONTO RANKS #26 OUT OF 30 NBA TEAMS IN SCORING DEFENSE
-TORONTO RANKS #4 OUT OF 30 NBA TEAMS IN 3PT SHOOTING
-PHILLY RANKS #30 OUT OF 30 NBA TEAMS IN 3PT DEFENSE
-2-3 REFS WERE OVER THE LAST GAME BETWEEN THESE TWO WHERE THETOTAL WENT OVER


Tror vi om detta?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 01:00   #18
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Håller med Lazlo och Jespaah.

För oss som lägger våra egna spel i NBA och inte blint ryggar olika "touts" så är det intressant hur personen som lägger spelet resonerat kring trender och ev match-ups och skador osv. Utgår även ifrån att de personer folk ryggar här faktiskt kan en del basket och inte uteslutande baserar sina picks på trends.

Tex om någon skrev en fotbollsrek och bara hade med tabellen och tidigare inbördes möten skulle den vara rätt ointressant då jag kan kolla upp det själv på 1 minut. Samma sak med trends och stats i basketen,de finns tillgängliga för alla alltid men det är hur olika personer tolkar dem som är intressant.

Att bara posta typ 7 spel utan motivering och sen komma in och om det går bra ger mig inte speciellt mycket.

Antar att jag hoppats på mer writeups och diskussioner och mindre posturing men verkar som jag hoppats för mycket. Så är det ibland,Peace!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 08:53   #19
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Jag ställer ju frågor för att jag inte vet/funderar över något? Var hittar du såna där stats? Och ska man bara gå utefter statsen? Jag verkar ju ha en del medhåll iaf. Sen ser jag väl de som inget fel om man tror sig ha hittat ett bra spel men frågor de andra i forumet vad de tror om det.. det är ju det den här tråden är till för..

men men, inte jag som bestämmer här så!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 10:41   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Jag ställer ju frågor för att jag inte vet/funderar över något? Var hittar du såna där stats? Och ska man bara gå utefter statsen? Jag verkar ju ha en del medhåll iaf. Sen ser jag väl de som inget fel om man tror sig ha hittat ett bra spel men frågor de andra i forumet vad de tror om det.. det är ju det den här tråden är till för..
Nej stats betyder verkligen inte allt...

Det brukar finnas nyttig statistik på sbrforum.com

T.ex. här kan man hitta lite statistik mellan Cavs-Magic: http://www.sbrforum.com/Stats/NBA/Ma...00211/502.aspx
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td