Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-12, 12:26   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NBA Capper


Hallå!

Hade tänkt att köpa en säsong med en capper och rygga helt, funderar på Michael Alexander som har visat god form senaste. Dock så har jag bara följt NBA två säsonger och är en rookie. Vet naturligtvis att det inte ger en miljoner, men hade varit roligt att testa!

Är det någon capper som ni rekommenderar eller vill ha spel ifrån, kan ju hända att jag postar spelen i nba-trådarna om ni är snälla

Vilken nba-bookie är bra att ha i USA? Kommer man att behöva skatta sina evt vinster ifall man använder ex moneybookers?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 12:28   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

SweetJones tror jag det går rätt bra för, visserligen inte hållit på så länge men du kan ju kolla upp han om du vill Dock vet jag inte om han innefattar någon av Basket 1 eller 2 under betalspelen. Tror 5 Dimes är en rätt bra bookie?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 12:28   #3
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Jimmy Boyd var ju vass förra säsongen
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 12:50   #4
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Jimmy Boyd var ju vass förra säsongen
Nja, tycker inte han är den vassaste kniven i lådan. Har följt honom endast under en kort period innan då icash tror jag det var postade hans spel(var fan har Icash tagit vägen?).
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 12:59   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Nja, tycker inte han är den vassaste kniven i lådan. Har följt honom endast under en kort period innan då icash tror jag det var postade hans spel(var fan har Icash tagit vägen?).
Håller med, och undrar samma sak.

*Sen vill jag passa på att ge cred för en grym profilbild och ett otroligt jävla roligt citat/personal message.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+5)
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 13:00   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Nja, tycker inte han är den vassaste kniven i lådan. Har följt honom endast under en kort period innan då icash tror jag det var postade hans spel(var fan har Icash tagit vägen?).
+1 på den, inte sett honom på evigheter...?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 13:02   #7
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Håller med, och undrar samma sak.

*Sen vill jag passa på att ge cred för en grym profilbild och ett otroligt jävla roligt citat/personal message.
Man tackar så mycket, durant är helt klart en favorit! Marling-citatet har en bakgrund från kanske så långt som ett år tillbaka, haha. Du kan nog fråga de flesta i nba-trådarna, tex lazlo, perfa etc om honom. Riktigt skön kille.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 13:17   #8
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Man tackar så mycket, durant är helt klart en favorit! Marling-citatet har en bakgrund från kanske så långt som ett år tillbaka, haha. Du kan nog fråga de flesta i nba-trådarna, tex lazlo, perfa etc om honom. Riktigt skön kille.
Jag såg faktiskt när skrev det (eller dagen efter), brukade kolla i basket-trådarna ganska mycket då, inte för att en rookie som jag kan hävda mig där... Men när han skrev det, fyfan vad roligt folk hade åt det.
Även när en helt okänd dude skulle reka matchen mellan Cavs och Knicks som löd typ i stil med: "LeBron kommer vara grymt taggad när han möter sina gamla lagkamrater"...

#höjdpunkter

*Sen håller jag också på OKC, så Durant är naturally en favorit

Senast redigerad av KONTUR den 2012-01-12 klockan 13:19.
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 13:20   #9
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Nja, tycker inte han är den vassaste kniven i lådan. Har följt honom endast under en kort period innan då icash tror jag det var postade hans spel(var fan har Icash tagit vägen?).
Jag har för mig att jag läste någonstans att han jobbade med en app? Ingen aning om vad det var för app dock.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+1)
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 13:21   #10
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Jag såg faktiskt när skrev det (eller dagen efter), brukade kolla i basket-trådarna ganska mycket då, inte för att en rookie som jag kan hävda mig där... Men när han skrev det, fyfan vad roligt folk hade åt det.
Även när en helt okänd dude skulle reka matchen mellan Cavs och Knicks som löd typ i stil med: "LeBron kommer vara grymt taggad när han möter sina gamla lagkamrater"...

#höjdpunkter

*Sen håller jag också på OKC, så Durant är naturally en favorit
Kommer också ihåg det, good old times

Nej, nu är vi för mycket

Vilken nba-capper tror ni går bäst över en säsong, det är naturligtvis svårt att få records. Ni kommer säkerligen att få ta del av picksen, så hjälp till att få en bra!

edit:

Sweetjones verkar också rätt hyfsad, vet någon vad det är för cappers i basketspel i betalspel? Isåfall pma, vet att kp och resten vill hålla det hemligt(ingen aning varför, det måste kvitta?)
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-01-12 klockan 13:56.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 14:00   #11
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Dmitry Lebedev på betadvisor har börjat säsongen väldigt bra.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 14:18   #12
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Lazlo! Bara fada honom på alla hawks-relaterade bets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10)
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 14:24   #13
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied Visa inlägg
Lazlo! Bara fada honom på alla hawks-relaterade bets.
Problemet är att han ska hålla sig utanför hawks för sitt eget bästa, och det gäller oss två också

Hur fan kan det vara såhär svårt att välja, blunda och tryck?
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 15:02   #14
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

icash jobbar fortfarande med appar, inte bara en app
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 15:27   #15
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

iCash jobbar med appar med mera nuförtiden och har inte så mycket tid att hänga här längre men han tittat en del i chatten ibland

Här har du en ganska god ledtråd till vem som e basket #1
https://www.sharps.se/forums/155877-post56.html

Personligen rankar jag dock Basket #2 t.om. högre än #1.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td