Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-26, 16:04   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

NBA 26/1


Celtics +9 @ Magic o/u 175
Grizzlies +3.5 @ Clippers o/u 191

(pinnacle)
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 22:02   #2
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Jag tror på Orlando -10, känns som det här är en helt ny match och Orlando har även haft möjligheten att spela av måndagens trauma mot Pacers där man vann med19 pts. Rondo och Allen är fortfarande borta.

Kör en rak på Grizzlies också och hoppas att Clippers tog ut sig ordentligt igår, överspelet lockar.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 22:25   #3
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över i magic - celts är väldigt lockande!
174 står linan på just nu @ betsson.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 22:30   #4
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 6asdf Visa inlägg
Jag tror på Orlando -10, känns som det här är en helt ny match och Orlando har även haft möjligheten att spela av måndagens trauma mot Pacers där man vann med19 pts. Rondo och Allen är fortfarande borta.

Kör en rak på Grizzlies också och hoppas att Clippers tog ut sig ordentligt igår, överspelet lockar.
Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-01-26 klockan 22:31.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 23:16   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Med Rondo och Allen fortfarande borta lockar -10 på Orlando

Kör även LAC -3,5 CP3 tebax,
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 00:07   #6
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.
Håller inte med dig alls fondell

Trötthet brukar mer vara = sämre försvarsspel då det är svårt att hålla samma intensitet i defensiven när benen är sega och det kan bli en del enkla poäng om försvaret inte är på tå. Offense brukar funka ändå då det alltid är kul att ha bollen,så var det när jag spelade och brukar oftast se ut så i NBA också

Ingen åsikt om totalen på den här matchen mer generellt sådär
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 00:44   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Heh, jag bettar inte sides så ska nog inte säga för mycket men celtics +10 känns som alldeles för mycket. Mest baserat på http://www.basketball-reference.com/...201230BOS.html

LOL sample size iofs, men om man just har Allen+Rondo borta som argument känns det relevant.

Senast redigerad av Sobofied den 2012-01-27 klockan 00:47.
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 02:11   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

shit glöm det, Celtics ****ing sucks. 27 under med 3 min kvar till halvtid, Howard har spelat 6:43. heh
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 03:15   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 65
Standard

KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK

Senast redigerad av paffe den 2012-01-27 klockan 04:37.
paffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 07:18   #10
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av paffe Visa inlägg
KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK
Spel postat efterhand känns det som både jag och de andra här i tråden klarar sig utan.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+2)
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 07:22   #11
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.
Citat:
Håller inte med dig alls fondell

Trötthet brukar mer vara = sämre försvarsspel då det är svårt att hålla samma intensitet i defensiven när benen är sega och det kan bli en del enkla poäng om försvaret inte är på tå. Offense brukar funka ändå då det alltid är kul att ha bollen,så var det när jag spelade och brukar oftast se ut så i NBA också

Ingen åsikt om totalen på den här matchen mer generellt sådär
Tänkte precis som dig Vlad . Nu gick det iofs åt helvete (allt verkar gå åt helvete just nu ) med 3 pts ändå.

OBS: Säger absolut inte något om vilken teori som skulle vara bäst utan bara att jag tänkte som Vlad!
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 09:14   #12
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Naturligtvis stämmer det som vlad säger också, och det är roligt att folk kommer med sina åsikter!

Och det stämmer att allt är roligare när man har bollen! Men de andra ska göra sina löpningar också!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 09:15   #13
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av paffe Visa inlägg
KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK
Här har du!
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 09:34   #14
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Naturligtvis stämmer det som vlad säger också, och det är roligt att folk kommer med sina åsikter!

Och det stämmer att allt är roligare när man har bollen! Men de andra ska göra sina löpningar också!
Ja, jag håller ju precis och lär mig dessutom så jag behöver alla infallsvinklar och teorier man kan få .

Såg förresten att du spelade exakt tvärtemot vad jag gjorde igår natt, fortsätt med det så ska du se att du går plus

EDIT: Förstår/Hoppas(!) att det var på grund av egna analyser ;D

Senast redigerad av 6asdf den 2012-01-27 klockan 09:35.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 09:49   #15
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 6asdf Visa inlägg
Ja, jag håller ju precis och lär mig dessutom så jag behöver alla infallsvinklar och teorier man kan få .

Såg förresten att du spelade exakt tvärtemot vad jag gjorde igår natt, fortsätt med det så ska du se att du går plus

EDIT: Förstår/Hoppas(!) att det var på grund av egna analyser ;D
Ja precis, tack så mycket du är perfekt fade-material! skämt åsido, men underspelet var en rygg så den kan jag inte ta credd för!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 11:26   #16
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Äh, skitsport. man ska fan inte tappa 27p ledning till 8p torsk.

Synd när de andra spelen satt, om än med lite marginal.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td