Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-30, 19:41   #16
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag såg att du gilla bucs inatt fondue..

Tänkte ta dom rakt av på form mot alltid darriga detroit och nu när du trycker på i samband med att jag fick -3.5 på HT så vare taget

Såg en o/u lina på 182, 3-1-1 fem senaste på den linan. Vad tror du om över?
Kan ju inte spelarna så bra så det kanske är någon storspelare skadad som håller linan nere?
Bucks HT är en rygg, men hade inte cappers spelat det så hade jag gjort det imo(kanske inte HT). Bucks hemma har denna säsongen spelat otroligt bra och slagit riktigt bra lag.

Spoiler:
Bucks are 4-0 ATS in their last 4 home games vs. a team with a road winning % of less than .400.
Bucks are 5-1 ATS in their last 6 games overall.
Bucks are 5-1 ATS in their last 6 after scoring 100 points or more in their previous game.
Bucks are 4-1 ATS in their last 5 home games vs. a team with a losing road record.


Ö/U rör jag aldrig, utan mina ö/u är endast ryggar. Men jag kan se detroit göra runt 80 pyttsar, det värsta är att deras försvar har inte varit bra senaste tiden så det brås helt på hur bucks lirar ikväll om det går ö/u.

Här har du lite statistik på ö/u.

Spoiler:

Detroit
Under is 6-0 in Pistons last 6 Monday games.
Under is 10-1 in Pistons last 11 road games.
Under is 10-1 in Pistons last 11 games as a road underdog.
Under is 5-1 in Pistons last 6 road games vs. a team with a winning home record.
Under is 5-1 in Pistons last 6 games as a road underdog of 5.0-10.5.
Under is 5-1 in Pistons last 6 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Over is 4-1 in Pistons last 5 vs. NBA Central.
Over is 4-1 in Pistons last 5 games following a SU loss of more than 10 points.
Over is 17-8 in Pistons last 25 when their opponent scores 100 points or more in their previous game.


Milwaukee
Over is 4-0 in Bucks last 4 overall.
Over is 4-0 in Bucks last 4 home games vs. a team with a losing road record.
Over is 5-0 in Bucks last 5 home games.
Over is 4-0 in Bucks last 4 vs. NBA Central.
Under is 5-0 in Bucks last 5 games following a SU win of more than 10 points.
Over is 4-1 in Bucks last 5 games playing on 1 days rest.
Under is 13-4-1 in Bucks last 18 games as a home favorite of 5.0-10.5.
Over is 6-2 in Bucks last 8 games vs. a team with a winning % below .400.
Under is 8-3 in Bucks last 11 Monday games.
Under is 21-8 in Bucks last 29 after scoring 100 points or more in their previous game.
Under is 13-5-1 in Bucks last 19 games as a favorite of 5.0-10.5.
Over is 5-2 in Bucks last 7 games following a ATS win.
Under is 16-7 in Bucks last 23 home games vs. a team with a road winning % of less than .400.
Under is 34-16-2 in Bucks last 52 games as a home favorite.


Hade nog inte rört den linan faktiskt

Är sugen på Wiz idag, Rose kan inte göra en likadan match som igår. Det finns inte, och ska vi vara helt ärliga så var det han och Hamilton som storspelade igår. Hamilton i försvaret, riktigt bra jobbat. Gibson var också helt okej men han gör för lite poäng.

Bulls vinner, men frågan är om det blir DD. Kan se 4-5 pt försprång hela matchen, men tror att wiz kan täcka spreaden.. Får filosofera lite till!
Och Lazlo erkänn, du har saknat oss det är därför du har kommit tillbaka!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 21:34.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 20:36   #17
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Nej jag är vid liv Sobo, även om jag stundtals trodde och nästan önskade annat. Sjävklart har jag saknat er och jag hade inte klarat mig en dag till utan NBA tugg. Ni kan ju vara lika giftiga som absinthen (speciellt eddie som verkar on fire idag) men jag mår alltid bättre dagen efter om jag spenderat natten med er (oavsett resultat på spelen) och inte den där jävla flaskan

För övrigt så är det inga problem alls för Rose att göra en stor match 2 dagar irad men frågan är hur mycket han bryr sig i natt, Wiz borta är baksmällan på Heat fighten. Det faktum att Bulls mer eller mindre gick på 7 spelare igår, tar det ut sin rätt idag? Bulls vann ju med 78-64 utan Rose hemma och vill han bara spela okej idag igen så lär vinstmarginalen bli minst lika stor för Wiz blir man fan inte klok på! För min del lutar det nog åt att köpa ner denna till two possesion win för Bulls, det finns risk att de inte gör mer än så inatt...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 21:15   #18
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Börjar så här inatt, kommer nog något mer men detta gillar jag bäst:

2012-01-31 02:05PARLAY: 2 spel parlay 5.84 2.130
2012-01-31 02:05NBAMilwaukee Bucks vs Detroit Pistons-3.51.480
2012-01-31 03:05NBAUtah Jazz vs Portland Trail Blazers ÖVERÖ 180.51.430


Bucks slog Pistons hemma med 9 för ett par veckor sen och då gjorde Monroe 32 pts och 16 rbs. Det va i stort sett hans max så han kan inte vara bättre idag och då ser jag inte hur Pistons ska kunna komma närmare. Bucks slog Lakers enkelt senast trots att Cpt-Jack va avstängd och Jennings va klen. Kan Gooden täcka upp för Bogut mot Bynum+Gasol så ska han kunna göra det mot Monroe också. Jennings bör vara bättre ikväll och Cpt-Jack ska väl kunna bidra med något, om inte annat en technical foul. Pistons har inget att hämta här och i VÄRSTA fall så langar Jennings i 2 FT's med 3 skunder kvar efter att Pistons missat sin trea för lika och OT.

Utah har kommit igång och i början va det klent på alla fronter. Nu har man snittat 200 pts över de senaste 10 matcherna. Big Al lär inte spela inatt men det innebär troligen bara ett snabbare spel även om laget tappar tyngd. De 2 matcherna Big Al missat har det blivit i år har det blivit 201 och 217. Portland spelar med mer fart och har ingen B2B situation att tänka på här så de lär kunna springa med Utah. Båda lagen snittar kring 190 poäng och det stannar inte under det inatt!

2012-01-31 03:05NBAUtah Jazz vs Portland Trail Blazers ML FT 5.37 1.820


Big Al tveksam och jag har svårt att se Utah chansa med honom så som läget såg ut. Han är ingen spelare som spelar igenom skador, det bästa vore att vila honom till nästa match och därmed tappar Utah en hel del tyngd och den enda positionen som Utah hade edge på före matchen är nu försvagad. Favors som troligen spelar istället för Al kan få problem med Camby. Jag tycker Utah normalt är sämre än Portland vare sig med eller utan Al. Portland ska vinna här trots att de är kassa borta.


Linan på Bulls stiger och -9 nu, börjar bli mer tveksam. Köpa den åt andra hållet och få +14 istället vore nog klokast så som situationen är men fan vad Wiz alltid vill fucka mig om jag köper dem till +10-20 poäng.

Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-30 klockan 21:17.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:35   #19
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag måste bara testa Magic till +7.5 här, linan känns bara för stor. Magic har trots allt spelat hyfsat(läs: inte lika värdelöst) de senaste två matcherna och man ska ändå kunna hålla siffrorna nere idag. Håller nere insatsen och spelar endast för att jag tycker public är över sixers här, och vem vill inte slå public

Testar även Wiz med låg insats, det är dags att gå in på nu och ta +9. Jag skiter fullständigt i vad Lazlo säger, Rose ska inte göra 30+ pt idag!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:44   #20
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hakar på orlando! gick bet på dom igår och som du säger, nån gång måste det ju hända för dom!? fast din insats på dom skrämmer mig..
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:46   #21
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag hakar på orlando! gick bet på dom igår och som du säger, nån gång måste det ju hända för dom!? fast din insats på dom skrämmer mig..
Sa jag inte låg insats?

Ändrat nu

Det vänder ikväll!

Spoiler:
Magic are 4-0 ATS in their last 4 road games vs. a team with a winning home record.
Magic are 4-1 ATS in their last 5 games as an underdog.
Magic are 6-2 ATS in their last 8 games following a S.U. loss.
Magic are 26-10-1 ATS in their last 37 games following a SU loss of more than 10 points.
Magic are 5-2 ATS in their last 7 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Magic are 5-2 ATS in their last 7 road games.


Edit: Du försöker på dig ML också, sådant vågar inte jag mig på
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+2)

Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 22:52.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:54   #22
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

J.Nelson och J.Richardson missar för Orlando inatt, bara så ni vet guys! Jag har dock också en känsla av att Orlando trots det kommer kunna hänga med bra inatt, mest för att de egentligen inte borde ha en chans, typ så dom funkar ju

Jag låter Wiz vara, kommer bli fel hur man än gör där känns det som!

Edit: Btw, hur menar du att de spelat mindre värdelöst de senaste 2 när det blivit torsk med 16 borta mot Hornets och 21 hemma mot Pacers!? Sämre än så kan det ju knappt bli

Senast redigerad av Lazlo den 2012-01-30 klockan 22:57.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:58   #23
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Sa jag inte låg insats?

Ändrat nu

Det vänder ikväll!

Spoiler:
Magic are 4-0 ATS in their last 4 road games vs. a team with a winning home record.
Magic are 4-1 ATS in their last 5 games as an underdog.
Magic are 6-2 ATS in their last 8 games following a S.U. loss.
Magic are 26-10-1 ATS in their last 37 games following a SU loss of more than 10 points.
Magic are 5-2 ATS in their last 7 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Magic are 5-2 ATS in their last 7 road games.


Edit: Du försöker på dig ML också, sådant vågar inte jag mig på


min betting är inte speciellt konventionell som du kanske sett vid flera tillfällen så lägg inte för mycket tanke i mitt ML-bet speciellt nu när lazlo postar om viktiga skador..Men som sagt, det måste ju släppa någon gång och varför inte hela vägen? Antingen framstår jag som ett geni imorgon eller så blir mina inlägg i dessa trådar förevigt lästa med ett hån-leénde
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 22:59   #24
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
J.Nelson och J.Richardson missar för Orlando inatt, bara så ni vet guys! Jag har dock också en känsla av att Orlando trots det kommer kunna hänga med bra inatt, mest för att de egentligen inte borde ha en chans, typ så dom funkar ju

Jag låter Wiz vara, kommer bli fel hur man än gör där känns det som!

Edit: Btw, hur menar du att de spelat mindre värdelöst de senaste 2 när det blivit torsk med 16 borta mot Hornets och 21 hemma mot Pacers!? Sämre än så kan det ju knappt bli
Tror inte heller Magic vinner matchen, förhoppningsvis så är inte Bulls allt för arga efter gårddagens förlust (de såg lite mer besvikna ut). Nej, idag ska det bli en intressant match. Blev skallig efter heat-bulls igår, förhoppningsvis blir det inte en buzzer-beater här för att spreaden skall hålla! De har inte spelat så katastrof dåligt, de andra lagen har spelat jävligt bra, imo. Jag har sett värre matcher! Du kan tänka dig själv hur deras lagmoral är och så möter de pacers. Inte mycket går med dem och pacers springer sönder dem. Jag hade gått hem för längesedan och det var antagligen det de flesta spelarna också ville. Det är en ny match idag!


Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Spoiler:




min betting är inte speciellt konventionell som du kanske sett vid flera tillfällen så lägg inte för mycket tanke i mitt ML-bet speciellt nu när lazlo postar om viktiga skador..Men som sagt, det måste ju släppa någon gång och varför inte hela vägen? Antingen framstår jag som ett geni imorgon eller så blir mina inlägg i dessa trådar förevigt lästa med ett hån-leénde
Du ligger +, vad finns det att håna?
Magic täcker idag!

kanske..!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamthelegion (+2)

Senast redigerad av fondell den 2012-01-30 klockan 23:04.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:15   #25
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Håller med Lazlo om Bucks, det finns inte att dem inte täcker linan! Bucks imponerade mot Lakers, Detroit får inte ordning på sin offensiv on the road. 1-9 och snittar 81,4 poäng!
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:28   #26
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Håller med Lazlo om Bucks, det finns inte att dem inte täcker linan! Bucks imponerade mot Lakers, Detroit får inte ordning på sin offensiv on the road. 1-9 och snittar 81,4 poäng!
Vad jag har förstått det så har Lazlo köpt pts ner till -3.5. Har också Bucks, både ht och ft. Bara så du inte missförstår lazlo!

lycka till!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:33   #27
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Vad jag har förstått det så har Lazlo köpt pts ner till -3.5. Har också Bucks, både ht och ft. Bara så du inte missförstår lazlo!

lycka till!
Jag har inte förstått nånting

Vadå köpt? Jag fick -3.5 i HT och -7.5 FT
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:35   #28
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag har inte förstått nånting

Vadå köpt? Jag fick -3.5 i HT och -7.5 FT
Lazlo har -3.5 FT+OT
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:40   #29
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
J.Nelson och J.Richardson missar för Orlando inatt, bara så ni vet guys! Jag har dock också en känsla av att Orlando trots det kommer kunna hänga med bra inatt, mest för att de egentligen inte borde ha en chans, typ så dom funkar ju

Jag låter Wiz vara, kommer bli fel hur man än gör där känns det som!

Edit: Btw, hur menar du att de spelat mindre värdelöst de senaste 2 när det blivit torsk med 16 borta mot Hornets och 21 hemma mot Pacers!? Sämre än så kan det ju knappt bli
Eller just därför...

De där 2 luffarna kombinerade för 12-41 FG i matcherna mot Pacers,Celts och Hornets förra veckan,J-Rich var bra i ett tidigare liv men Jameer Nelson är en sorglig spelare. Killar som Ramon Sessions och Goran Dragic som är jävligt mycket bättre än honom är back-ups i skitlag och så är han starter på ett lag som låtsas vara en contender,sad shit

Free Dwight Howard and Turkeyglue!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:46   #30
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Indeed. Nelson såg bra ut 08-09 fram till skadan. Richardson är en chucker.

Mycket cred till Howard som gör att Orlando fortfarande är ett möjligt top4 seed i east när han har Ryan Anderson som bästa lagkamrat. Fan, tror han har sämre gäng än LeBron i cavs tom.
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td