Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-10, 17:50   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Köpa NBA tröja custom


Hallå!

Nu är det så att det är dags att införskaffa ett NBA-linne.

Att man hejar på New York Knicks är självklart(?) och tyvärr så finns det bara en spelare man älskar i det laget och det har man gjort i de flesta lag han har varit i!

Baron Davis

Nu till problemet, nba.com har hans tröja under custom/göra eget. Men jag är inte riktigt sugen på den feta frakten som tillkommer. (cirkus 100 dollar).

Är det någon som vet var man hittar hans tröja med rimlig fraktpeng? Cirkus 100-200 kr frakt.

Det är Swingman eller authentic som gäller och gärna fjolårets modell. Kan leva med den nya men hur i helv kan man byta ut v-ringad krage till vanlig...

Känns som jag har tittat lite överallt men inte hittat det jag söker.

Den som kommer med ett lyckat tips får ett pris.

Typ 500 sharp$ om det nu ens är värt något! (kp var är shopen?!)

Peace
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-10, 17:57   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Är kanske inte så mycket till hjälp men hittar du inget annat så kan det vara värt att kolla upp. Såg på moneybookers för ett tag sen att man kunde få en US adress via dom och på så sätt inte behöva betala frakt. Läste aldrig igenom det så vet inte hur det fungerar/kostar.

Hittade ingen info om det nu när jag loggade in på MB så möjligt dom har tagit bort det men som sista utväg så ska du kanske kolla upp det?
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-10, 18:00   #3
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Är kanske inte så mycket till hjälp men hittar du inget annat så kan det vara värt att kolla upp. Såg på moneybookers för ett tag sen att man kunde få en US adress via dom och på så sätt inte behöva betala frakt. Läste aldrig igenom det så vet inte hur det fungerar/kostar.

Hittade ingen info om det nu när jag loggade in på MB så möjligt dom har tagit bort det men som sista utväg så ska du kanske kolla upp det?
Vet att för några år sedan så gick det att beställa saker i USA till ett företag som sedan skickade det vidare till Sverige. Men har för mig att tullen har koll på de flesta företagen numera. Men inte helt 100, annars är det helt klart ett alternativ.

Idiotiskt att ha en sådan fraktsumma för något så praktiskt att skicka..
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-10, 21:55   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Skulle också beställa en tröja från MLB-shoppen men avskräcktes när jag såg fraktpriset. Fan, ligger det inte på $100 vare sig man beställer ett par strumpor eller full julgransmundering. För övrigt vågar jag knappt köpa tröjor med spelartryck längre så ofta som de blir tradade.

I alla fall. Baron Davis var det. Verkar inte finnas några färdigtryckta tröjor men jag hittade den här shoppen: http://www.sportscustomjerseys.com/c...c-208_225.html

Sidan ser ut som en gammal Spray-hemsida så jag skulle rekommendera att kontrollera deras pålitlighet på något sätt. Det var också den enda jag hittade. De stora fanshopparna Footballfanatics och Fansedge hade ingenting. ESPN och Dicksportinggoods fraktar inte utomlands. Ebay hade en $15-jersey som säkert byter färg i tvätten men annars kan det dyka upp något av intresse där.

EDIT: Spanade in sidan jag tipsade om lite mer, tror inte jag skulle köpa något därifrån om man säger.

EDIT2: http://knicksstore.resultspage.com/s...nicks&w=custom är kanske bättre
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+100)

Senast redigerad av prop den 2012-09-10 klockan 22:42.
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-11, 16:50   #5
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av prop Visa inlägg
Skulle också beställa en tröja från MLB-shoppen men avskräcktes när jag såg fraktpriset. Fan, ligger det inte på $100 vare sig man beställer ett par strumpor eller full julgransmundering. För övrigt vågar jag knappt köpa tröjor med spelartryck längre så ofta som de blir tradade.

I alla fall. Baron Davis var det. Verkar inte finnas några färdigtryckta tröjor men jag hittade den här shoppen: http://www.sportscustomjerseys.com/c...c-208_225.html

Sidan ser ut som en gammal Spray-hemsida så jag skulle rekommendera att kontrollera deras pålitlighet på något sätt. Det var också den enda jag hittade. De stora fanshopparna Footballfanatics och Fansedge hade ingenting. ESPN och Dicksportinggoods fraktar inte utomlands. Ebay hade en $15-jersey som säkert byter färg i tvätten men annars kan det dyka upp något av intresse där.

EDIT: Spanade in sidan jag tipsade om lite mer, tror inte jag skulle köpa något därifrån om man säger.

EDIT2: http://knicksstore.resultspage.com/s...nicks&w=custom är kanske bättre
Hallå!

Tack för ditt svar!

Tyvärr fanns den tröjan endast i L+ och jag får väl ha s/m

Naturligtvis, i basket byter spelarna lag lika ofta som en annan klipper sig men det är en favorit-spelare, även innan han kom till knicks.

Finns tyvärr ingen i knicks som man kan köpa en färdig tröja som intresserar mig heller. Melo är jag inte direkt fäst vid heller, trots att han är den största stjärnan..

Vi får se hur jag gör. Finns det nba-linnen utan namn också? (såg att du nämnde det i mlb)

Stort tack för att du hjälpte mig på traven!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td