Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-24, 20:26   #31
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel för imorgon: Har redan spelat Regal Barcelona+1.5, Khimki-4, Maroussi+8 och Montespaschi+6. Återkommer ev.med info, kommer dessvärre vara upptagen under morgondagen. Men hinner jag så lägger jag in info och motivering etc.

Senast redigerad av Gb den 2010-02-24 klockan 23:02.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-24, 20:38   #32
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Funderar på Khimki även jag.. Får se imon. Prokom vann 88-81.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-24, 20:48   #33
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Funderar på Khimki även jag.. Får se imon. Prokom vann 88-81.
Snyggt där med Prokom ML
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 08:27   #34
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, 25/2, 18.00
BC Khimki-Caja Laboral
BC Khimki-4, 1.990 (pinnacle)
3u

Khimki överraskade och vann mot Caja Laboral senast de möttes i Spanien för två veckor sedan, 71-82 till Khimki. I denna grupp är det tight, och det borde stå mellan just Khimki och Caja Laboral om vilket lag som går vidare till kvartsfinalerna tillsammans med Olympiakos. Caja Laboral är inte i ngn vidare form, avsaknaden av Tiago Splitter har visat sig vara större, än vad man först kanske trodde. Splitter kommer inte heller att spela denna match, det tillsammans med att matchen spelas på Khimkis hemmaarena i Moskva gör att jag prövar 3u på Khimki-4.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 08:28   #35
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, 25/2, 20.45
Partizan Belgrad -Maroussi
Maroussi+8, 1.90 (bet365)
3u


Partizan och Maroussi spelar i samma grupp som Regal Barcelona. Alla tre lag har 2-1. Det lag som vinner här tar alltså ett stort steg mot en plats i kvartsfinalerna. Partizan har helt klart fördel av sin hemmaplan, samt att man får tillbaka Aleks Maric. Maroussi å sin sida får också tillbaka en viktig spelare, Levon Kendall. Lagen möttes för ett par veckor sedan i Grekland, där Maroussi vann med 57-49. Detta bör bli en tight historia, och att då få +8 på Maroussi gör att jag spelar Maroussi+8 3u.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 08:30   #36
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, 25/2, 20.45
Real Madrid-Montepaschi Siena
Montespaschi Siena+6, 1.952 (pinnacle)
3u


Även i denna grupp är det mkt tight. Montespaschi leder gruppen, har 2-1. Real Madrid ligger trea, har 1-2. Inget av lagen har vunnit borta, vilket talar för Real Madrid. Real Madrids form kan dock ställas frågetecken på, man blev totalt överkört av Regal Barcelona i cupfinalen i helgen. Montespaschi å sin sida vann italienska cupen. Lagen har tre inbördes möten:

2010.02.11 Monte Paschi SI 83 : 76 Real Madrid Teka
2006.02.01 Monte Paschi SI 77 : 74 Real Madrid Teka
2005.12.08 Real Madrid Teka 65 : 61 Monte Paschi SI

Som synes brukar det bli rätt tight mellan dessa två. Blir inte förvånad om Real Madrid vinner ikväll, hemma-fördelen talar i vart fall för ett sådant scenario. Däremot tror jag att det kommer att bli tight och därför prövar jag +6 på Montespaschi.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 08:32   #37
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, 25/2, 20.45
Panathinaikos-Regal Barcelona
Regal Barcelona+1.5, 1.909 (pinnacle)
3u


Förra årets EL-mästare, Panathinaikos tar emot, antagligen Europas för tillfället bästa lag, Regal Barcelona i Athen. Panathinaikos måste vinna för att överhuvudtaget ha ngn som helst chans att gå vidare till kvartsfinalerna. Regal Barcelona behöver också vinna för att inte tappa sin position i gruppen, vilket är nog så viktigt då gruppen är tight. Regal vann mot Pao för ett par veckor sedan hemma i Barcelona. (83-71), man vann även sist man möttes borta i Athen (dec 2008) med 76-87. Pao kommer från nederlag i grekiska cupen (mot Olympiakos), medan Regal kommer från vinst i spanska cupen. Inga skador rapporterade i Regal. Tror detta kommer bli en tight tillställning med två taggade lag, jag spelar 3u på Regal Barcelona+1.5.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 09:30   #38
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Euroleague, 25/2, 20.45
Real Madrid-Montepaschi Siena
Away team OVER 73.5 points, 1.85 (expekt)
3u


Montespaschi har 10-2 över 73.5 i E.L

Senast redigerad av Gb den 2010-02-25 klockan 09:36.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 12:46   #39
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Dagens spel:

Euroleague, 25/2, 20.45
Partizan Belgrad -Maroussi
Under 142.5p @ 1.88 Expekt
3u

Maroussi åker till Partizan Belgrads hemmarena, Pionir och man är 8p underdog. Det kommer bli riktigt tufft för Maroussi ikväll eftersom Pionir är kanske den mest svårspelade arenan i Europa (youtube: Pionir+Partizan och bedöm själva) Tror på en hyfsat defensiv tillställning här eftersom det här är en viktig match och vinnaren kommer ta ett stort steg mot L8. Båda lagens tränare har gått ut och sagt att det här kommer bli en hård match där mycket står på spel. Lagen har mötts 1 gång innan och då slutade matchen på 106p (Maroussi gjorde 2p i en quarter!). Tror inte på så låg match idag men runt 135p ser jag den landa.

Euroleague, 25/2, 18.00
BC Khimki-Caja Laboral
Caja Laboral +4, 1.90 (Pinnacle)
4u

Kopierar det jag skrev till Gb i ett PM.
Tror på Laboral främst för att man är i grunden ett bättre lag än BC Khimki. Man MÅSTE praktiskt taget vinna här för att ha en chans på avancemang. Förra matchen var det en stark första quarter av BC Khimki som gjorde att laget kunde hålla undan ledningen. T. Splitters skada stör mig inte så mycket som alla andra faktiskt eftersom han har varit borta ett hyfsat tag så laget har hunnit anpassa sig och bookies har såklart hunnit anpassa sig och justerat linan så T. Splitters skada är medräknad i spreaden. Jag gillar värdet som finns på Caja Laboral ikväll och tror det finns en god chans att dom tar den här. Värt att notera är att BC Khimki har skjutit 61.3% av sina 2p i L16 medan man under hela säsongen (med L16 inräknat) egentligen bara snittat 51.3%

Euroleague, 25/2, 18.00
BC Khimki-Caja Laboral
Caja Laboral ML, 2.54 (Pinnacle)
2u

Kopierar det jag skrev till Gb i ett PM.
Tror på Laboral främst för att man är i grunden ett bättre lag än BC Khimki. Man MÅSTE praktiskt taget vinna här för att ha en chans på avancemang. Förra matchen var det en stark första quarter av BC Khimki som gjorde att laget kunde hålla undan ledningen. T. Splitters skada stör mig inte så mycket som alla andra faktiskt eftersom han har varit borta ett hyfsat tag så laget har hunnit anpassa sig och bookies har såklart hunnit anpassa sig och justerat linan så T. Splitters skada är medräknad i spreaden. Jag gillar värdet som finns på Caja Laboral ikväll och tror det finns en god chans att dom tar den här. Värt att notera är att BC Khimki har skjutit 61.3% av sina 2p i L16 medan man under hela säsongen (med L16 inräknat) egentligen bara snittat 51.3%

Euroleague, 25/2, 20.45
Real Madrid-Montepaschi Siena
Montespaschi Siena ML, 3.55 Pinnacle
2u

För högt odds på Montepaschi Siena. Det här är två jämnstarka lag och om man tar med det faktum att Real Madrid spelar på hemmaplan bör oddset hamnar runt 2.6 och inte 3.60 (just nu på Pinnacle). Inget lag i denna gruppen har vunnit på bortaplan och Real fick stryck av Montepaschi på deras hemmarena i senaste mötet med 83 - 76. Vinst för båda lagen är viktigt och jag förutspår en nervös match med en seg start. Real Madrids form är inte heller den bästa för tillfället och man blev utskämda av ärkerivalen Barcelona Regal, hur hanterar man den förlusten?

Euroleague, 25/2, 20.45
Real Madrid-Montepaschi Siena
Montespaschi Siena +6.5, 1.99 Pinnacle
3u

Se ovanför

Senast redigerad av papak den 2010-02-25 klockan 15:32.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 14:56   #40
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Dagens spel:

Euroleague, 25/2, 20.45
Partizan Belgrad -Maroussi
Under 142.5p @ 1.88 Expekt
3u

Maroussi åker till Partizan Belgrads hemmarena, Pionir och man är 8p underdog. Det kommer bli riktigt tufft för Maroussi ikväll eftersom Pionir är kanske den mest svårspelade arenan i Europa (youtube: Pionir+Partizan och bedöm själva) Tror på en hyfsat defensiv tillställning här eftersom det här är en viktig match och vinnaren kommer ta ett stort steg mot L8. Båda lagens tränare har gått ut och sagt att det här kommer bli en hård match där mycket står på spel. Lagen har mötts 1 gång innan och då slutade matchen på 106p (Maroussi gjorde 2p i en quarter!). Tror inte på så låg match idag men runt 135p ser jag den landa.

Euroleague, 25/2, 18.00
BC Khimki-Caja Laboral
Caja Laboral +4, 1.90 (Pinnacle)
4u

Kopierar det jag skrev till Gb i ett PM.
Tror på Laboral främst för att man är i grunden ett bättre lag än BC Khimki. Man MÅSTE praktiskt taget vinna här för att ha en chans på avancemang. Förra matchen var det en stark första quarter av BC Khimki som gjorde att laget kunde hålla undan ledningen. T. Splitters skada stör mig inte så mycket som alla andra faktiskt eftersom han har varit borta ett hyfsat tag så laget har hunnit anpassa sig och bookies har såklart hunnit anpassa sig och justerat linan så T. Splitters skada är medräknad i spreaden. Jag gillar värdet som finns på Caja Laboral ikväll och tror det finns en god chans att dom tar den här. Värt att notera är att BC Khimki har skjutit 61.3% av sina 2p i L16 medan man under hela säsongen (med L16 inräknat) egentligen bara snittat 51.3%

Euroleague, 25/2, 18.00
BC Khimki-Caja Laboral
Caja Laboral ML, 2.54 (Pinnacle)
2u

Kopierar det jag skrev till Gb i ett PM.
Tror på Laboral främst för att man är i grunden ett bättre lag än BC Khimki. Man MÅSTE praktiskt taget vinna här för att ha en chans på avancemang. Förra matchen var det en stark första quarter av BC Khimki som gjorde att laget kunde hålla undan ledningen. T. Splitters skada stör mig inte så mycket som alla andra faktiskt eftersom han har varit borta ett hyfsat tag så laget har hunnit anpassa sig och bookies har såklart hunnit anpassa sig och justerat linan så T. Splitters skada är medräknad i spreaden. Jag gillar värdet som finns på Caja Laboral ikväll och tror det finns en god chans att dom tar den här. Värt att notera är att BC Khimki har skjutit 61.3% av sina 2p i L16 medan man under hela säsongen (med L16 inräknat) egentligen bara snittat 51.3%
Japp, läste ditt pm precis Dock får jag hoppas du får fel (inte ofta jag hoppas det)...Står ju på andra sidan ikväll
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 15:12   #41
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Japp, läste ditt pm precis Dock får jag hoppas du får fel (inte ofta jag hoppas det)...Står ju på andra sidan ikväll
Om Khimki vinner ser jag inte hur jag någonsin ska kunna utbyta idéer med dig igen, svikare ...
BOL alla
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 15:19   #42
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 0
Standard

Tummen upp för intressanta insikter.
Imagodei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 17:55   #43
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Ställer mig på Khimki-sidan, fast för min del kan de få vinna med bara 4 så får papak push på sin
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 18:17   #44
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Euroleague, 25/2, 20.45
Panathinaikos-Regal Barcelona
PAO 1.96 pinnacle
3u

Hahah är jag så förutsägbar Gb?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 18:47   #45
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Khimki - Caja Laboral SLUT: 83 - 94
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td