Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-07, 19:17   #1
 
weeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 434
Standard

Natten mot 8/1


Natten mot 8:e Jan

En hemlig liten fågel viskar i mitt öra:

New Orleans Hornets - San Antonio Spurs
New Orleans +7.5

Det går inte bra för Hornets och skall man vara realtistisk så spelar laget endast för stoltheten just nu. Senast kunde de äntligen bryta sin rad av förluster på övertid mot Timberwolves. Deras defensiv är bra, men man kan inte säga samma sak om offensiven.

San Antonio Spurs är återigen ett av de bästa lagen i ligan. Defensiven kan man inte säga så mycket elakt om och offensiven är rankad tre i ligan.

Vem som kommer vinna inatt är givet, men med hur mycket? Lagen känner varandra väl och även om Spurs har ägt Hornets tidigare så är risken för en fullkross inte övertygande, New Orleans kommer att hålla sig inom givna målsträckan.

Expekt @ 1.98
weep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 21:48   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Jag tycker faktisk Hornets varit sämre än va senaste resultaten antyder. Det handlar lite om underskattning och att lagen använder bänken mot dem mer tror jag. Spurs har en stark bänk + att de har vunnit med mer än den marginalen i sina senast 5 hemma mot starkare motstånd än NO (EDIT Sorry såg att de spelar borta ju). Hemmamatchen innan var mot just Hornets och då blev det 99-94 men jag tror knappast de klarar +7.5 igen. Det som skulle tala för ditt bet är just att det gick förra gången och att NO har varit bra på 3or på sistone.


Jag är lite sugen på Boston ML 3.52@Pinnacle. De brukar lyfta i matcher som denna (som mot Nets senast) och jag tycker fantastiska Knicks inte varit lika 100 på senaste tiden. Boston har även två starka vinster mot Indiana och Atlanta som ger självförtroende.

Senast redigerad av woland den 2013-01-07 klockan 23:45.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 22:06   #3
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Jag är lite sugen på Boston ML 3.52@Pinnacle. De brukar lyfta i matcher som denna (som mot Nets senast) och jag tycker fantastiska Knicks inte varit lika 100 på senaste tiden. Boston har även två starka vinster mot Indiana och Atlanta som ger självförtroende.
Rondo missar för Celtics så de kommer nog stiga fram till matchstart! Uppe i 3.8 nu på 5dimes.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
woland (+5)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 22:08   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

phew hade missat det... tack för den!
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-07, 22:12   #5
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

http://www.boston.com/sports/basketb...suspended.html

Där är källan
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 00:37   #6
DAZ
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 31

MMA
Stats: 32 - 48 - 5
ROI: 111.18%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Jag gillar Memphis och Orlando i dag, även om Portland varit goda mot mig förr.
DAZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 01:01   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Mila är så jävla fin! Så tragisk att hon är med Cskådisen Kutcher. Helt magiskt hur han lyckats förstöra 2 1/2. Fan vad usel han är.

OT, i know, men Mila lixsom!
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 05:26   #8
 
weeps avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 434
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Jag tycker faktisk Hornets varit sämre än va senaste resultaten antyder. Det handlar lite om underskattning och att lagen använder bänken mot dem mer tror jag. Spurs har en stark bänk + att de har vunnit med mer än den marginalen i sina senast 5 hemma mot starkare motstånd än NO (EDIT Sorry såg att de spelar borta ju). Hemmamatchen innan var mot just Hornets och då blev det 99-94 men jag tror knappast de klarar +7.5 igen. Det som skulle tala för ditt bet är just att det gick förra gången och att NO har varit bra på 3or på sistone.
95-88
weep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 10:00   #9
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av weep Visa inlägg
95-88
Grattis! Jag skrev till sen att jag missat att spurs spelar borta, men ändå snyggt och sätta den.

Själv hade jag lite otur i turen eller vad man ska säga. Precis innan jag skulle lägga på Boson så läste jag i tråden att Rondo inte är med.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td