Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-26, 22:04   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 26/2


ORL @PHI
Äsch funderar faktiskt på att ta Magic, de har bra center och kan skjuta lite, även om de har varit super usla. 76ers som -9 fav ? ffs

CLE @CHI
Irving missar för Cavs och Bulls bör vilja komma tillbaka efter brakförlusten mot OKC på samma sätt när de ägde Bobs efter Heat (tror det var) debaklet. Med tanke på att linan öppnade på -7.5 så är det rätt ok nu med -8.5 med tanke på att Irving är stjärnan på Cavs. Public kommer att lasta på Bulls, skulle inte förvåna om det åker upp till 10

GSW @IND
Kan finnas värde på GSW, tycker inte de är så dåliga

BKN @NO
Nets har mycket problem med rotationer och skador, de är en liten dog mot Hornets och har public på sig. Talangmässigt är de bättre, men deras coaching ser till att det är fel spelare på golvet nästan hela tiden. Hur bänkar man sin all-star center en sista q, varför tvingar man GWall spela en spot up shooter utifrång och hur kan man låta Evans starta och spela 30min per match. Kanske tjuvar lite försiktigt på Hornets

MIL @DAL
Mavs ska kunna försvara Bucks guard duo lite iaf, men detta är en stor public spel och linan gick från -6 till -5. Varning. Och sen totalet, vad fan var det, öppna på 215 ?? Droppa till 212? Med pub på över?

MIN @PHO
TWolves som liten dog hos Suns, tror nog jag spelar dem. Suns är så dåliga just nu.


yeh, Clips och Heat -15 favs


Väntar in skador och lineups, möjliga spel på Bulls, Hornets, TWolves, men gillar inte nåt av lagen direkt.

Lycka till om ni spelar
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+5)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 22:56   #2
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 709
Standard

Nu sitter ju inte jag inne med samma kunskaper som dig, men jag tycker däremot att värdet ligger på Indiana. Indiana mosar allt hemma atm. Man hade klarat linan på -8.5 i 8 av de 10 senaste matcherna mot några, i mitt tycke, bättre lag än GSW. Statistiken talar också ett väldigt tydligt språk (bifogas i spoiler). Nu är det så klart inte enbart det man ska gå efter, men statistik ljuger oftast inte. Om du orkar kan du så vänligen förklara vilka aspekter du går efter i den matchen och vad jag som nybörjare och statistikjunkie kan missa. Allt för att utvecklas i sitt NBA-bettande (och tittande).

Tack för att du bidrar med många bra trådar!

Spoiler:
Pacers are 4-0 ATS in their last 4 games overall.
Pacers are 5-0 ATS in their last 5 when their opponent scores 100 points or more in their previous game

Warriors are 0-5 ATS in their last 5 road games vs. a team with a winning home record.
Warriors are 0-4 ATS in their last 4 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Warriors are 0-6 ATS in their last 6 road games.
Warriors are 1-10 ATS in the last 11 meetings in Indiana.
TheJanko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 00:53   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheJanko Visa inlägg
Om du orkar kan du så vänligen förklara vilka aspekter du går efter i den matchen och vad jag som nybörjare och statistikjunkie kan missa.
Jag försöker vara mer organisk och går först och främst igenom egentliga matchups. Kan Hill markera Curry? Hur bra är Pacers 3pt försvar? Kommer Hibbert att funka down low mot Biedrins...osv...testar ena lagets styrkor mot andra lagets svagheter och tvärtom.
Sen är det andra grejer som resor, möjliga trötthetssymtom, om laget spelar nåt större match efter, motivation osv...det är ju inget som man får veta, utan det gäller att scouta lagens twittrar (eller pressens) och då kan man snappa upp viss info om vem såg ut bättre/sämre på shootaround osv

Granger ska ju spelas in, jag väntar mig att det tar några matcher innan han kommer igång.

Just i det här fallet så tyckte jag att GSW har ett både väldigt kompetent första femma och sen har de en mycket solid 2nd unit att 8-9 pts var lite för mycket. Tycker själv att Pacers ska vara fav, men runt 4-5pts ist

Jag tittar också på situation-möjligheter, i det här fallet vilades båda lagen i 2 dagar, så det var inte mer där. Imorgon spelar GSW mot Knicks, så jag ska kolla hur de är i slutet av den här matchen, om de ser trötta ut, kolla deras flyg till NY osv
Sen kollar jag lite på flödet av pengarna och vilka som blir refs och väntar in sista ändringar och laguppställningar innan jag bestämmer mig för att lägga ett bet.


Statistik...näh sådär...det är ganska låg sample på 4-5 matcher, jag gillar mer stadigare tendenser, tex, Bulls under Thibodeau (sen 2010), efter en 10+ förlust, spelar hemma och är 5+ fav: 9-1 SU, 7-3 ATS, 3-7 OU och en avg vinst på 10pts - och nu möter man inte bara ett Cavs som inte spelar försvar, utan också Cavs utan sin bästa spelare och stjärnPG.
Det är egentligen problemet, för jag hade gärna sett att Irving är med då lag utan sin stjärna har en tendens att lyfta sig 1-2 matcher. Iofs möter man förnedrade och försvarsstarka Bulls, men ändå...

...och att skriva allt detta för varje match...kan ta lite tid
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheJanko (+20)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 01:03   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Bulls -8.5 1u


NO -1 1st q @2.11 0.5u
Vill kolla en sak, Nets startar med CJ, GWall och Evans...Hornets ska kunna försvara det rätt enkelt.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 11:12   #5
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Visste att jag hade rätt att inte gilla matchupsen, 0-2 och -1.5u då Bulls förlorar rakt (bwahah) och Hornets får spela mot en glödhet DWill
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td