Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-06, 09:12   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Dagens basketsnack 6/3


Gick inge vidare med Cavs igår 1st Qt och HT, men idag är en ny dag.

Idag gillar jag HOU Rockets -3,5, samt under 211.

H2H:
SU: HOU 10-0 ATS 8-1-1

Över 211 har dom gjort en gång på 10 senaste + 1 push

HOU Rockets -3.5
2u

Under 211
2u

Är inte den bästa på basket, men låt diskutionen flöda så kanske det blir ändring på det.
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 18:03   #2
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Jo de låter väl inte helt fel. Även om jag helst inte vill spela på Houston..
Men Minnesota är inge vidare just nu, och de har 0-2 SU mot Houston. Så visst är det ett sunt spel men då de är Houston så skulle jag inte lägga några större summor på det.

Annars är ju Clippers+13.5 lite intressant. Jag tror att Utah vinner de där men inte med 14 poäng.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 19:11   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Jo de låter väl inte helt fel. Även om jag helst inte vill spela på Houston..
Men Minnesota är inge vidare just nu, och de har 0-2 SU mot Houston. Så visst är det ett sunt spel men då de är Houston så skulle jag inte lägga några större summor på det.

Annars är ju Clippers+13.5 lite intressant. Jag tror att Utah vinner de där men inte med 14 poäng.
Vad har du emot Rockets?


Förövrigt har linan stuckit till -4.5 nu samt totalen till 207.5.

Senast redigerad av patrikLA den 2010-03-06 klockan 20:01.
patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 21:12   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Ett litet bidrag till en lite klen diskussionstråd.

Atlanta Hawks ML tycker jag ser intressant ut.

Senaste två matcherna har Heat vunnit med 20p. Mest intressant är kanske senaste matchen för en månad sen då Heat mosade Hawks i Atlanta. Revenge nu alltså om man gillar sånt. Slutspelet närmar sig. Heat slog ut Hawks. Revenge kan man få in där också om man är lagd åt det hållet.

Hawks har ett pyttegrepp om 3:e platsen före Celtics (om det nu inte är så att Celtics som vinnare av sin division ´får tredjeplatsen även om hawks har bättre rec?) å lär inte komma ut flat. Inget övertag i motivation direkt, men iom att Hawks känns bätre än Heat så är det nog så viktigt att de åtminstone har ungefär samma motivationsfaktor. Alltså, jag ingorerar inte att Heat också tänker play offs å måste hålla Bobcats bakom sig.
Kan tilläggas att Heat precis tagit säsongense tyngsta seger genom en OT win över Lakers, å i nästa match har Bobcats borta.

Ser man gårdagens tuffa match mot GSW som ett problem för Hawks så kan man se att de för bara en vecka sen i liknande sitution kom ut B2B å spöade Bulls på bortaplan efter att ha lirat en over time match mot Bucks.

Nästkommande 2 matcher ser dessutom pissenkla ut med Knicks å Wizards borta. Om jag nu alltså inte är helt fel i att de är 3:e seed nu så har de ett guldläge att få lite avstånd till Celtics med ytterligare två "enkla" matcher sen i Pistons å Nets.

Det här känns enligt mig som den enda upphetsande matchen innan Raptors borta, så det borde inte vara svårt att tända till trots mycket speltid på starters igår.


Miami har hemmaplan. Visst, men de är ungefär lika bra hemma som borta. 16-14 hemma å 15-17 borta.

Har inte spelat nåt än, men lutar som ni kanske ser åt Hawks.
Matcherna slutar oftast med stor seger för ena laget, så det kan bli så att jag "säljer" poäng å lirar storseger för Hawks till höga odds.

Intressanta sidospår

Bobcats som möter Heat i nästa match kommer också från en fet seger mot Lakers å kan mycket väl få problem med GSW. Känns väldigt vanskligt dock iom GSWs alla skador å att Curry spelade hela matchen igår. Men det kan vara värt att kolla lite mer på den.

Har du orkat läsa allt så orkar du säkert kommenterar också
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 21:16   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Houston känns inte dumt, de är borta från slutspelet men känns inte som den sortens lag som bara skiter i allt för det. Tror verkligen inte de vill torska mot T-wolves när de precis torskat mot Kings, men det kan ju vara värt å vänta å se om Ariza kommer spela om man ändå är vaken.
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 23:57   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

E det du rosen från Rebelsports?
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 00:42   #7
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrikLA Visa inlägg
Vad har du emot Rockets?


Förövrigt har linan stuckit till -4.5 nu samt totalen till 207.5.

Rockets har ju varit ett skämt då och då under säsongen och ett lag som är rätt opålitliga att tippa på, tillsammans med lag som Knicks och Kings.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 02:04   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 0
Standard

LeBron spelar inte tydligen.

Det var ju... kul.
Imagodei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td