Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-14, 17:30   #1
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

NBA 14-15/4


Någon som har spel på gång?
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-14, 19:07   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känns som svårbedömt när ett fåtal omgångar återstår och få matcher gäller något. Jag spar mig till slutspelet.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-14, 19:38   #3
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

okok, hoppas du lämnar tipsen här när det är dags
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 16:14   #4
 
dirteehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 457
Sharp$: 216
Standard

Bulls -3
Mavericks +3.5
Spurs +3.5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wazza82 (+5)
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 16:59   #5
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Bulls -3
Mavericks +3.5
Spurs +3.5
Ryggas i en trippel
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 19:33   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

Nån som har koll på heat inatt? +1 poäng @1.9?
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 23:17   #7
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wazza82 Visa inlägg
Nån som har koll på heat inatt? +1 poäng @1.9?
Svårt att spela sidospel nu i slutet. Men tror Heat vill avsluta bra. Jag väljer dock att avstå.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 23:22   #8
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Säkrast enligt mig för natten är Mavericks Ö91 poäng, tror Mavericks vill visa upp sig nu när dom missat slutspelet och dom lär väl hamna på runt 100 poäng. Och Jazz -3.5, sista chansen och jag tror dom kör över wolves. Även 76ers ML ser bra ut, Då Pistons haft svårt för 73ers denna säsong

Senast redigerad av Masho123 den 2013-04-15 klockan 23:23.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-16, 02:25   #9
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Heat vilar sina 4 största stjärnor men vinner ändå :S så vad händer när dom börjar spela sina bästa spelare? sitter här och funderar om något lag skulle kunna stoppa Heat i slutspelet?

Bolagen erbjuder runt 2x pengarna på att Heat tar sitt 3e championchip? eller kan något annat lag utmana? kanske Knicks på +23X eller Lakers (om dom tar sig till slutspel) på +200x?
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-16, 14:30   #10
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
Heat vilar sina 4 största stjärnor men vinner ändå :S så vad händer när dom börjar spela sina bästa spelare? sitter här och funderar om något lag skulle kunna stoppa Heat i slutspelet?

Bolagen erbjuder runt 2x pengarna på att Heat tar sitt 3e championchip? eller kan något annat lag utmana? kanske Knicks på +23X eller Lakers (om dom tar sig till slutspel) på +200x?
Miami känns just nu ostoppbara! Det är ju inte första matchen de vinner när de saknar sina stjärnor heller. Det enda som skulle kunna stoppa dom är dom själva antagligen.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-16, 18:00   #11
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Allt kan hända i finals men yeah Heat kommer att vinna East om inte LBJ får en allvarlig skada

De enda som hade kunnat stoppa dem i östra mina ögon hade kanske varit Pacers med en 100% frisk Danny Granger. Var en riktigt bra series förra året i conf semi och 2-2 i matcher innan Granger skadade sig i game 5 och Pacers fick vika sig,de är även 2-1 mot Heat i grundserien i år. Paul George är en av få spelare i NBA som kan försvara mot LeBron och har tagit ytterligare ett steg i år men det blir för mycket att klara världens bäste spelare själv en hel series. De hade kunnat ha Granger med övertag i size på Wade och så hade de kunnat switcha spelare om det behövts med ev foulproblem eller annat

Det går inte att outscora Heat när alla big 3 skjuter över 50% FG som de gjort över säsongen,de är för effektiva. Stenhårt D och försöka tvinga dem att ta contested jumpers och sen säkra alla defensiva Reb absolut inga andra chanser är enda hoppet,lättare sagt än gjort

Hoppades lite på Nuggets i West faktiskt men både Gallo+Faried skadade nu så går nog inte tyvärr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 10:02   #12
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Skulle bli mycket förvånad om inte Heat tog hem hela skiten. När Birdman krita på så var den enda svaga punkten borta, dvs en bra backup till Bawwsh på centern.

Efter att LBJ vann den första ringen så känns det som att det kommer flera, nu är liksom "förbannelsen" bruten. Och det måste vara en stor fördel att Heat har kunnat vila så många på slutet.

East är ett skämt och det blir en walk in the Park.

Väl i final så känns t,ex OKC sämre iår, Spurs har svalnat på slutet och Nuggets har haft en jävla otur med skador.

Hade varit lite lattjo med Grizzlies i final, ett lag som borde kunna bjuda på hårt motstånd. LBJ har genom historien haft det tufft mot Prince och laget är väldigt jobbigt att möta.

Men Grizzlies ska ju ta sig till final också, och det tror jag inte dom klarar. Men kollar man oddsen så drar jag lite på smilbanden när jag ser att Knicks står i dryga 15 i odds, och Memphis runt 30.

Edit: Jag tror alltså inte att Knicks har någon chans, oddsen borde varit tvärtom på MEM och NYK
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1)

Senast redigerad av eddieh den 2013-04-17 klockan 13:41. Anledning: Posting and toasting
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 18:15   #13
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Skulle bli mycket förvånad om inte Heat tog hem hela skiten. När Birdman krita på så var den enda svaga punkten borta, dvs en bra backup till Bawwsh på centern.

Efter att LBJ vann den första ringen så känns det som att det kommer flera, nu är liksom "förbannelsen" bruten. Och det måste vara en stor fördel att Heat har kunnat vila så många på slutet.

East är ett skämt och det blir en walk in the Park.

Väl i final så känns t,ex OKC sämre iår, Spurs har svalnat på slutet och Nuggets har haft en jävla otur med skador.

Hade varit lite lattjo med Grizzlies i final, ett lag som borde kunna bjuda på hårt motstånd. LBJ har genom historien haft det tufft mot Prince och laget är väldigt jobbigt att möta.

Men Grizzlies ska ju ta sig till final också, och det tror jag inte dom klarar. Men kollar man oddsen så drar jag lite på smilbanden när jag ser att Knicks står i dryga 15 i odds, och Memphis runt 30.

Edit: Jag tror alltså inte att Knicks har någon chans, oddsen borde varit tvärtom på MEM och NYK
Ingen jag känner tror på Knicks. Har några som inte ens tror att de klarar Celts i första rundan men det vore en jävla flopp isf

Grizz vs Clippers enda riktigt bra matchupen i första rundan. Bulls att slå ut Nets känns givet kanske kan få ok series price på den. Får styra en playofftråd om någon av oss pallar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 19:46   #14
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Vad säger du Vlad om Grizzlies? Är jag helt ute och cyklar?

Absolut, vore trevligt med lite playoff-treads
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-18, 20:07   #15
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rent spontant känns det som jag spelar mångar doggar på lördag kväll!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td